Huokaus, 19v. tyttäreni sai viimeinkin rokotuksen!
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Kaksi rokotetta saanut tyttäreni sairastui viime viikolla koronaan ja on nyt sairaalassa.
Paljon alapeukkuja. Ehkä rokotus vastainen Provo. Mutta kaverin yhden rokotuksen saanut oli 40 asteen kuumeessa ja hengitysvaikeuksia. Sairastaa kotona ja jo melkein parantunut. Vois kuvitella mitä tauti olisi ollut ilman rokotuksia.
Minä olen yli 50 vuotias enkä ole vielä ottanut rokotetta. Minulla on myös diabetes. Silti olen elossa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin surullinen niiden nuorten ja lasten puolesta joille tämä injektio annetaan.
Odottakaa nyt edes sen aikaa, että tulee enemmän tietoa siitä mitä nämä ruiskeet tekevät pidemmällä aikavälillä.
Jos rokotettuja ihmisiä joutuu sairaalaan koronan takia, niin mitäpä luulet niille olis tapahtunut ilman rokotusta koronan kanssa?
Miks jotku on niin kateellisia? Itehän ootte valinneet jättää rokotteen.
Kestäkää hiljaa mahdolliset seuraukset, älkääkä tulko tänne irvailemaan!
minulla oli 90-luvun putkiradio olalla tokapiikillä käydessäni. Laitoin radion stöpselin lähimpään pistorasiaan jatkojohdolla ja pistin piikitykseni ajaksi soimaan c-kasetille nauhoittamani Final Countdownin
Vierailija kirjoitti:
Minä juuri tilasin 18v unikekotyttärelleni ajan, 12.7. on hänellä eka piikki. Itellä toinen seuraavana pv.
Miksi sinä tilailet täysi-ikäiselle ihmiselle rokotusaikoja tai yhtään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin surullinen niiden nuorten ja lasten puolesta joille tämä injektio annetaan.
Odottakaa nyt edes sen aikaa, että tulee enemmän tietoa siitä mitä nämä ruiskeet tekevät pidemmällä aikavälillä.
Olen surullinen foliohattujen takia. Ja ihmisten, jotka jäävät yhteen yksityiskohtaan kiinni. Korona esim. infektio ihmisen hermoston, niin mitä luulet sen putkäaikaisvaikutukset olevan? Jos ajattelen työssä ainoaa joka sairastu koronan ja lievänä, hänen muisti ei ole samanlainen kuin ennen. Tai keskittymiskyky. Joku on muuttunut, en osaa sanoa mikä, mutta hän ei ole yhtä tehokas kuin ennen. Voi olla että tämä on minun foliohattu, mutta tässä on sitten kaksi foliohattua vastakkain.
Onneksi oma samanikäinen lapsi ymmärtää ottaa rokotetta joka kokeellinen ja turha tautiin josta 99prosenttia selviää ja nuorista 99.99
Minä sain rokotteen eilen, olen 29-vuotias. Hieman eriarvoisesti näitä saa pitkin maata…
Ymmärtää ottaa rokotetta?
Miyen toi pitäs ymmärtää?
Olen 21v ja sain molemmat rokotteet jo tammikuussa koska olen sairaanhoitaja
Harmi, ettei nuorilla vielä ole vahvuutta pysyä omassa voimassaan ja päätöksessään. Tiedän muutaman, jotka on ottaneet piikin ryhmäpaineen takia.
Kun ikää olisi vähän enemmän osaisi sen ryhmäpaineen ohittaa ja kuunnella omaa intuitiotaan.
Yritän kysyä tämän niin kunnioittavasti kuin pystyn: Miten pystytte antamaan itsellenne anteeksi, jos lapsenne saa rokotevaurioita? Tehän ne sinne piikille olette käytännössä pakottaneet? Eli te olette vastuussa jos lapsi saa rokotevauriota. Sen sijaan, jos ei ketään painostaisi mihinkään voisi ainakin omantuntosa puhdistaa sillä, että se en ollut minä joka sen sinne pakotti.
Ihan vaan tuli mieleen kun työkaverini pakotti äitinsä Aztra Zenecalle ja veritulppahan se sieltä tuli, sentään hänen äiti onneksi selvisi, toistaiseksi. Työkaveri vaan oli aika paskana.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain rokotteen eilen, olen 29-vuotias. Hieman eriarvoisesti näitä saa pitkin maata…
Voimia. Toivottavasti pääset hyvään tahtiin kuitenkin pian.
Kannattaa kuitenkin pitää mielessä kuten on saatu lehdistäkin lukea että vaikka on kaksi annosta saanut niin edelleen on syytä pitää maskeja, turvaväälit ja käsien hygieniasta hyvää huolta.
Tässä on kuitenkin edelleen se riski olemassa että kesän jälkeen taas rajoitukset kiristyy jos ei ihmiset noudata noita.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kuitenkin pitää mielessä kuten on saatu lehdistäkin lukea että vaikka on kaksi annosta saanut niin edelleen on syytä pitää maskeja, turvaväälit ja käsien hygieniasta hyvää huolta.
Tässä on kuitenkin edelleen se riski olemassa että kesän jälkeen taas rajoitukset kiristyy jos ei ihmiset noudata noita.
Tämäpä se vasta kannustaa piikille. Ota piikki, jotta rajoituksista päästään, paitsi ettei päästäkään, silti pitää olla niinkuin edelliset 1,5 vuotta.
Voi että, se on kyllä hieno hetki. Menee heittämällä yo-juhlien edelle. Mitä sitä vanhempi muuta haluaisi lapselleen ku mRNA- rokotteen.
En kestäisi jos lapseni kieltäyisi rokotteesta ja saisi koronan pahoine seurauksineen.
Vierailija kirjoitti:
En kestäisi jos lapseni kieltäyisi rokotteesta ja saisi koronan pahoine seurauksineen.
Harmi, että lapsesi on monisairas, joka ei kestä koronaa. 99,99% ikäryhmästään selviää siitä mainiosti onneksi <3
En tiedä mistä tuo yksi antivaxxeri saa tarmonsa olla joka ketjussa - toki minäkin täällä paljon roikun - mutta täytyy olla asialleen antautunut. Vai maksaako sille joku ?
Tunnistaa seuraavista toistuvista jutuista:
- kokeellinen myrkky piikki (huom! yhdys sana virhe)
- käyttää usein myös sanaa injektio
- puhuu pitkästä aikavälistä