Suurin salaisuuteni liittyy parisuhteeseeni
sillä kukaan muu kuin minun vanhempani ja tai puolisoni vanhemmat ja sisko eivät tiedä, että minä olen biologisesti nainen eli äiti ja puolisoni on biologisesti mies. Mutta elän miehenä eli isänä ja puolisoni on kihlattuni.
Kommentit (23)
Joka discossa voi tulla raskaaksi jos vähän vilauttaa pimpsukkaa.
ei-ap
sieltä tulee varmasti henkisesti tasapainoisia nuorukaisia kun murrosikään ehtivät.
enpä tainnut ihan tajuta. miksi se, mikä sitten onkin, on salaisuus?
Salaisuus on se, että minä näytän.mieheltä ja kutsun itseäni lapsen isäksi, mutta olen biologisesti lapsen äiti.
Puolisoni on biologisesti mies mutta näyttää naiselta ja kutsuu itseään lapsen äidiksi.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 00:10"]
Salaisuus on se, että minä näytän.mieheltä ja kutsun itseäni lapsen isäksi, mutta olen biologisesti lapsen äiti.
Puolisoni on biologisesti mies mutta näyttää naiselta ja kutsuu itseään lapsen äidiksi.
[/quote]
No johan on taas stoori : O
Miten niin kukaan ei tiedä? Eikö teillä ole sukulaisia, vanhoja kavereita jne. jotka ovat tunteneet teidät pitkään?
Olisko tullut otettua pari kaljaa liikaa? Oletteko jo katsoneet kumpaa sukupuolta lapsi on, tarkotan mitä se ei ole : )
Me ei asuta enää siellä missä lapsuudessa asuttiin. Kaikki hyvät ystävät on löydetty vasta uuden elämän alettua ja he tuntevat meidät tälläisinä.
Oletteko etsineet puolisoa tässä tarkoituksessa vai miten olette tavanneet?
Kyllä vanhempani tietävät kumpana synnyin, tyttönä vai poikana, sehän lukee aloitusviestissä.
Synnyin tyttönä, jo teini-iässä huomasin, että olen väärässä kropassa. Nuorena aikuisena päätin korjauttaa sukupuoleni mutta halusin sitä ennen lapsen. Kävin discossa ja tulin raskaaksi. Raskausaikana tutustuin netissä T:n joka oli juuri korjauttanut sukupuolensa, hän oli biologisesti mies mutta nyt oikea nainen. Tutustuimme ja aloitimme suhteen. Päätin että imetyksen loputtua alan ottamaan hormoneja että saan olla mies. Näin teimme. Lapsellemme minä olen isä, kihlattuni äiti. Mielestäni lapselle ei tarvitse kertoa että isällä on ollut pimppi ja äidillä pippeli mutta nyt ei olekaan enää. Me olemme ihan isä ja äiti.