Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä pitää riitelijät yhdessä?

Vierailija
01.07.2021 |

Naapurit riitelee rajusti 2-3 kertaa viikossa ja menevä riidoissa henkilökohtaisuuksiin. Heillä on yksi lapsi, joka tuntuu käytöshäiriöiseltä.

Näin on menty jo vuosia, ehkä jo 7 vuotta. Mikä pitää heidät yhdessä? Talous ei voi olla syynä, molemmat hyväpalkkaisessa työssä. Onko jotenkin niin, että kun vihaa paljon, niin rakastaakin paljon?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko.

Vierailija
42/54 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelko.

Minkä pelko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/54 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

45/54 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat draamaqueeneja. Akka provosoi.

Vierailija
46/54 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Naiset ovat draamaqueeneja. Akka provosoi.

Ai, syy on aina toisessa? Tiedätkö, mikö on ihminen, joka syyttää aina muita?

Vierailija
47/54 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopuoliset ihmettelee ja kyselee asiaa palstoilla, pariskunta itse tietää!

Vierailija
48/54 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä juuri ko. ihmisten syitä etsitä, vaan kysytäön yleisellä tasolla kokemuksia, mikä pitää ihmiset yhdessä. Luulis, että näitä kokemuksia on paljon.

Vierailija
49/54 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäsopivia toisilleen. Tekevät hallaa lapselle.

Pitäisi muuttaa erilleen vähintään. Jos silloin toimii, voi suhteen jatkamista harkita.

Meillä lapselle opetetaan että välillä riidellään ja se on ihan ok. Kaikista tunteista pitää voida puhua avoimesti.

Olisi kummallista ja valehtelua silotella kaikki ja lakaista asiat maton alle.

Et tainnut lukea aloitusta; riitelevät solvaavat toisiaan ja lapsi on ainoa lapsi, jolla on käytöshäiriöitä. Lapsi jää täysin yksin ja aikuisten suhteen jalkoihin.

Ihan eri tilanne sinulla.

Vierailija
50/54 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin jatkuvat riidat tuntuvat olevan luonnollinen osa elämää. Itse olen kasvanut riitaisten vanhempien lapsena ja olen täysin toista maata.

Mä kasvoin perheessä, jossa oli väkivaltaa henkistä ja myös fyysistä vanhempien suhteessa.

Väkivallan tunnistan ja sellaiseen suhteeseen en itse lähtenyt.

Meilläkin riidellään, mutta ei solvata eikä ole mykkäkoulua, joka on henkistä väkivaltaa eikä lyödä.

Vierailija
51/54 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitte sitten tämänkin asian suuressa viisaudessanne selvittää ihan näin etänä palstalla 😂

Jotkut selvittelevät näitä asioita ihan työkseen...

Vierailija
52/54 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä juuri ko. ihmisten syitä etsitä, vaan kysytäön yleisellä tasolla kokemuksia, mikä pitää ihmiset yhdessä. Luulis, että näitä kokemuksia on paljon.

Kirjoitit kuitenkin naapureistasi, luulisi, että olet kuullut jotain, jostain, syitä. Kirjoitat KOVAÄÄNISESTÄ riitelystä ja HENKILÖKOHTAISUUKSIIN menemisestä, mitä kuulit, sen jälkeen vastaan, YLEISELLÄ TASOLLA. Yleinen taso ei tarkoita sitä, että pystyy määrittelemään noin tarkasti, että naapurissa on riidoissa menty henkilökohtaisuuksiin. Kirjoitat yhdestä, nimenomaisesta tapauksesta, siis kuulemasi perusteella, et yleisellä tasolla. Joten, mitä kuulit? 

Vierailija
53/54 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitit kuitenkin naapureistasi, luulisi, että olet kuullut jotain, jostain, syitä. Kirjoitat KOVAÄÄNISESTÄ riitelystä ja HENKILÖKOHTAISUUKSIIN menemisestä, mitä kuulit, sen jälkeen vastaan, YLEISELLÄ TASOLLA. Yleinen taso ei tarkoita sitä, että pystyy määrittelemään noin tarkasti, että naapurissa on riidoissa menty henkilökohtaisuuksiin. Kirjoitat yhdestä, nimenomaisesta tapauksesta, siis kuulemasi perusteella, et yleisellä tasolla. Joten, mitä kuulit? 

Sori, että mainitsin naapurini.

Aloitan kysymykseni uudelleen: ”mikä pitää ne pariskunnat yhdessä, jotka riitelevät usein solvaavasti? Mitä arvelette, mikä pitää heidät yhdessä?”

Mitä nyt vastaat minulle?

Vierailija
54/54 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurin vanhalla eläkeläispariskunnalla on hirveitä huutoriitoja välillä jopa päivittäin. Tuntuu ihan käsittämättömältä. Herään usein siihen huutoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan