Euroshopper tonnikala
Tarkemmin kyseessä "tonnikalahiutaleet vedessä/öljyssä"-purnukka. Kyseinen purkki mikä maksaa nykyään noin 80-90snt. Ennen tämä roska maksoi vain 66snt/purkki.
Tosiaan joo. Hirveää roskaa. Hyi helkkari soikoon minkä makuista sontaa. Olen tätä jo vuosia silloin tällöin heikon rahatilanteen vuoksi joutunut ostamaan, mutta nyt on pakko, nyt on pakko avautua. Tuntuu, että tämän tuotteen laatu heikentyi jo kauans itten vuosi vuodelta entisestään ja nyt ollaan oltu pohjalukemissa jo pidemmän aikaa.
En ole koskaan missään syönyt mitään näin hirveän makuista tonnikalaa. Maku on aivan järkyttävä ja pahinta tässä on tämä etova ja pistävä tuoksu, joka muistuttaa pitkään pesemättömänä pidettyä sukuelintä. Purkin vedet jos kaadat vahingossa lavuaariin, niin haisee koko keittiö seuraavan vuorokauden tuolle minkä jo äsken mainitsin. Ei auta vaikka kuinka lasket vettä. Purkki on myös täynnä suomuja ynnä muita luunpaloja. Tämä on ehdottomasti yksi hirveimmistä tuotteista, mitä kaupasta voi ostaa. Ruokiin, varsinkin pizzaan laittaessa tämä tuote pilaa koko pizza-illan. Olen kyseisen virheen joskus tehnyt, eli yrittänyt laittaa tätä pizzaan ja salaattiin, mutta todennut samantien että tämä tonnikala sopii vain treenin jälkeiseksi proteiinin lähteeksti, nenä kiinni syötynä. Vedin tätä roskaa joka tapauksessa nyt sen kuuluisan viimeisen purkin, samaan rahaan kun on saatavana parempaakin laatua.
Miten tällaista roskaa voidaan ihmisille myydä? Onko teillä muilla mammoilla kokemuksia tästä, ainakin k-citymarketeissa myytävästä järkyttävästä "tonnikalasta". Söin purkin kaksi tuntia sitten ja vieläkin paha maku suussa.
Suosittelen kaikkia kiertämään tämän ihmiasarvoa alentavan tuotteen kaukaa!
Kommentit (26)
Viestiä numero 14 sen verran korjaten, että tässä olikin myös sama nimi, eli tonnikalahiutaleet öljyssä, mutta tämän koostumus ja maku on murskattua palatonnikalaa erittäin lähellä. Tämä on myös oikean tonnikalan väristä. Tässä on myös 4g enemmän proteiinia/100g, kuin siinä kusitonnikalassa (22g). Purkkissa myös hienompi etiketti.
Se laaduttomampi kusitonnikalahan on kaikenliksi harmahtavan ruskeaa, mistä se värikin oikein tulee?
Kyllä, aivan hirveä tuote. En osta enää ikinä muitakaan hiutaleita, vain paloja silloin harvoin kun tonnikalaa syön. Tuo on pelkkää roskaa enkä tiedä miksi sitä myydään, ostaako monikin.
Tässä kuva siitä uudesta(?) tuotteesta, jota en ainakaan itse ollut aikaisemmin nähnyt kun tonnikalaa olen käynyt cittarista ostamassa. Ilmestynyt cittariin noin kuukauden sisällä.
http://i1.minus.com/iJfU9qxyuPgNN.jpg
Yläpuolella sitä kusitonnikalaa ja alapuolella samanhintainen, mutta reilusti laadukkaampi tuote, jota suosittelen kokeilemaan. Näyttää myöskin samalta kuin tuossa etiketin kuvassa! Ja makukin on hyvä.
Olen eläessäni tehnyt yhden virheen Euroshopper-tonnikalan kanssa. Ostin yhden purkin vuonna 2006. En pystynyt syömään sitä, vaikka olin rahaton. Roskiin meni. Maistoin, mutta ei vain pystynyt. Vieläkin tulee kuvottava olo, kun muistelen sitä kohtalokasta iltaa. Tai siis tarkkaa päivää en muista, mutta se oli syksyllä 2006. Sen jälkeen en ole ikinä ostanut yhtäkään Euroshopper-tuotetta. Ennemmin kuolen nälkään.
Hetkinen hei, en ole tietotekniikan ammattilainen, niin tuo lisäämäni kuva saattoi mennä ylösalaisin :D. Firefoxilla näkyi ylösalaisin mutta explorerilla normaalisti? Erikoista... No joka tapauksessa se "kusitonnikala" on tuossa kuvassa se purkki, missä on kalan kuva. Se uusi ja laadukkaampi tuote on sitten tietenkin se toinen purnukka, jossa on hienompi etiketti ja "tarjoiluehdotus" kuva.
Rainbow vaalea tonnikala paloina! Jääkaappikylmänä ja suoraan purkista! Ihan parasta, hakkaa jopa kalliimmat Abbat ja John Westit. On aina tasalaatuista ja delfiiniystävällistä, ei petä ikinä. Hinta muistaakseni 1,69€.
Euroshopper tonnikalatuotteet ovat kaikenlisäksi epäeettisiä:
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 16:19"]Euroshopper tonnikalatuotteet ovat kaikenlisäksi epäeettisiä:
[/quote]
Joo ja on epäeettistä myös myydä sitä ihmisille, yleensä köyhille, joilla ei todellakaan olisi varaa heittää ruokaa roskikseen, mutta pakko kun ei syödäkään voi. :X Mun koira ei edes syönyt uota tonnikalaa, kokeilin, kun en itse saanut syötyä.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 16:19"]
Euroshopper tonnikalatuotteet ovat kaikenlisäksi epäeettisiä:
[/quote]Muistatko vältellä kaikkia muitakin tuolla thaimaassa valmistettavia tuotteita, kuten niitä mehuja?
Siis oliko noissa purkeissa samaa boniittia vai mitä kalaa?
En todellakaan ymmärrä miten miesystävä ei maista sitä hirveää makua, vaan hänelle se kelpaa aivan hyvin, ja kuten sanoin kalliimpaa ei pitäisi ostaa.
Öljyversio tuosta on kamalaa, mutta vesiversio on aivan kelvollista. Siinä on enemmän makua, kuten yleensäkin halvemmissa ruhonosissa on (esim. broiskun filee vs. koivet, koivissa maukkaampi liha).
Ostin kerran ja roskiin meni! Hyi helvetti miten kamalaa sontaa oli! Luulin ettei tonnikaloissa paljoo eroo oo, olin väärässä!
Kyllä olen valitettavasti kokeillut nuo euroshopperit ja xtrat, koska mies on sitä mieltä että on turhaa rahan törsäämistä ostaa kalliimpia, ja minun on turha valittaa kuulemma ettei rahat riitä mikäli käytän niitä turhuuksiin, kuten rainbow-tonnikalaan tai pirkkaan.
Tiedän vielä kamalamman tuotteen! Säilykelohi (kalannahkaa ja ruotoja nams)!! MIten tuollaista sontaa voidaan edes myydä!
Olen TÄYSIN samaa mieltä! Siel tosiaa on ruotoja/luita ym. Kerran ostanut ja enää en ikin
Parasta on Abban tonnari. ja hintakin sen mukainen.
Miten voitte ostaa tonnikalaa vielä vuonna 2014? Voiko olla epäeettisempää vaihtoehtoa? Katsokaa kilohintaa ja verratkaa mitä muuta sillä rahalla voi ostaa.
Citmarkettiin tullut muuten samanhintainen tuote, maksaa vain 89snt purkki. Tuotteen nimi on Euroshopper tonnikalamurska ja on todella hyvälaatuinen ja lihaisa tuote (ei toki tietenkään vedä vertoja tonnikalapaloille). Suosittelen tätä tuotetta ja tämän tulon jälkeen tuota virtsalle haisevaa, saman hintaista hiutaleroskaa ei tarvitse enää koskaan edes ajatella ostavansa.
Toivottavasti poistavat myynnistä tuon hiutaleroskan