APUA!! Mikä keksimerkki on kyseessä?!
Eli tilanne on se, että poikakaveri hankki mulle MyFitness-applikaation painontarkkailuun. Tänään oli eka päivä kun käytettiin ohjelmaa ja olin luvannut kattoa tarkkaan kaiken mitä syön. Oltiin juuri täyttämässä päivän syömisiä, jolloin muistin syöneeni töissä yhden keksin. Ei se nyt vielä niin paha ole, mutten muista minkä merkkinen se oli!!!
Eli siis, minkä merkkinen keksi on sellanen sydämenmuotoinen muuten aika perus tylsä kaurakeksi-tyyppinen, mutta siinä on vähän sokeria päällä? On myös ehkä vähän paksumpi kuin tavallinen keksi ja ne tulee pussissa. On varmasti joku suomalainen valmistaja, mutta en keksi mikä - kolusin jo Fazerin ja LU:n tuotemerkit sekä muutaman nettiruokakaupan, mutta ei löydy. Saatta olla, että ne oli ostettu tukusta, en ole varma.
Pliis auttakaa mua keksimään se keksi, mun poikakaveri aina vittuilee, etten osaa hoitaa mitään kunnolla, enkä millään kehtais tunnustaa, et sen lisäks et oon possu niin en ees voi muistaa yhtä keksimerkkiä.. :'(
Kommentit (6)
Kuulostaa Kalingradin Keksi- ja leipäkombinaatin valmistamalta Dynamo Mir -keksiltä.
Mullekin tuli mieleen Vanajan keksit, ehkä sydänpipari?
Mitä väliä? Laita vaan joku vastaava keksi siihen appsiin ja naura poikaystävällesi, hän on nipo. Ei se niin tarkkaa ole.
Jätä se sika! Mikä lie narsisti... Keksi voisi olla Vanajan keksejä.