Vaimo jätti puhelimen yöksi sängyn viereen – aamulla odotti katkera yllätys, kun aviomies kertoi lukeneensa viestit ja salaisuus paljastui
Miten pikkumainen sitä voi olla kun pitää tuollaisestakin tehdä joku rikosilmoitus? Varsinkin kun itse sitten samalla pettää ja hässii ympäriinsä...
Onneksi poliisi oli aviomiehen puolella eikä tutkinta johtanut mihinkään.
Kommentit (47)
Normaali suomimuija, jakaa persettä kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Meillä ainakin saa puoliso ja minä katsoa toistemme puhelimet ihan milloin haluamme. Meidän välillä on sellainen luottamus syntynyt, että voidaan luottaa siihen, ettei toinen vedä sitä överiksi ja katsoo vain tarvittaessa. En ikinä voisi seurustella henkilön kanssa, joka salaa puhelintaan. Seurustelinkin tälläisen kanssa ja sitten kävikin ilmi, että petti. Omaa nykyistä miestäni on myös samalla tavalla petetty, siksi meillä onkin tämä avoin puhelin ja tietokone-tapa toimia. Se sopii meille.
Oletko kertonut läheisillesi, sukulaisille ja ystävillesi, että miehesi voi lukea heidän viestit?
Omat läheiseni, sukulaiseni tai ystävät eivät viestittele minulle mitään sellaista, mikä pitäisi pitää salassa. Sellaiset salassapidettävät asiat puhutaan puhelimessa tai kasvotusten.
Ihan kuka tahansa voi milloin tahansa murtautua puhelimeesi ja levittää kaikki keskustelusi julkisesti luettavaksi.
Toisten puhelimia tai päiväkirjoja ei lähdetä tutkimaan jos ei ole murhasta kyse, eikä tämä ole mikään mielipidekysymys.
Vierailija kirjoitti:
Toisten puhelimia tai päiväkirjoja ei lähdetä tutkimaan jos ei ole murhasta kyse, eikä tämä ole mikään mielipidekysymys.
Se on kyllä asia, minkä jokainen sopii omassa parisuhteessa miten menetellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehtijutussa luki, että pari oli eroamassa ja nukkui mm. eri huoneissa. Miehellä ei ollut mitään asiaa enää puuttua naisen elämään, koska parisuhde oli käytännössä jo purkautunut.
Käytännössä kuitenkaan ei ollut purkautunut. Ei oltu erottu...
Siitä huolimatta toisen puhelimeen ei olisi saanut kajota, tajuatko pönttö.
Vierailija kirjoitti:
Normaali suomimuija, jakaa persettä kaikille.
Muttei sinulle! Haha!
Oletko kertonut läheisillesi, sukulaisille ja ystävillesi, että miehesi voi lukea heidän viestit?