Mikä sellainen asia sinulta ei luonnistu, mikä sujuu suurimmalta osalta ikäluokastasi?
Itse en oikein koe luontevaksi käydä pidempiä keskusteluja puolituttujen/vieraiden kanssa. Yritän katsoa silmiin, sitten mietin näytänkö jotenkin psykoottiselta kun tuijotan, katsoinko liian kauan? Alan vilkuilla sivuille, katsoa kelloa - apua, vaikutanko nyt epäkohteliaalta? Katson hiukan alaspäin toisen silmistä - hitto, nyt se luulee että tuijotin sen rintoja
Lopulta koko jutusta on mennyt puolet ohi ja vastaan jotain huippuälykästä, kuten "mmm"
Ja olen tehnyt ihan asiakaspalveluhommaa, kassatyötä siis, mutta se oli helppoa kun täytyi sanoa suunnilleen vain "hei, kiitos, ole hyvä"
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
juokseminen ja kuntosalilla käynti. Siis tikissä pysyminen.
Ei onnistu multa, olen kamala lyllerö.
Juokseminen myös. Tai jaksan kyllä juosta mutta olen ihan punainen, valun hikeä ja tuntuu että asentoni on juostessa ihan kummallinen.
Muut tuntuvat loikkivan kevein askelin hikoamatta ja puuskuttamatta :D
40+. En osaa luistella, mutta eipä osaa parikymppinen tytärkään.
Yhteiskunnan normaali päivärytmi ja yöllä nukkuminen.
Vastailla täällä palstalla ilman sarkasmia, ja olla tarttumatta esim. kirjoitusv-irheisiin.
En myöskään osaa kysyä jatkuvasti miksi ketju-se-ja-se on poistettu.
Jotenkin osaan, vaikka vaikeaa onkin olla kommentoimatta ketjuja joihin minulla ei ole mitään sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla päinvastoin. En ymmärrä, miten ihmiset pystyvät elämään ylipainoisina sohvaperunoina. Itselläni on ihan karsea olo, jos olen kaksikin peräkkäistä päivää ilman liikuntaa tai vedän yhdenkin kerran vatsan täyteen ruokaa. En edes ole mikään himolaihduttaja, nelisen kertaa treenaan viikossa ja syön normaalia ruokaa kohtuudella.
N33, 169 cm/57 kg
En tiedä luonnistuuko rakentaminen tai remontointi suurimmalta osalta mun ikäluokkaa, mutta minulta ei. Muotia se tuntuu ainakin olevan. T. Mies lähes 40. Jos joku remontti pitäisi alkaa tai vaikka terassin teko tai jotain, niin jessus että ihan sylettää. Mulle rakentamiset/remontoinnit on sama kuin auton huolto/korjuu. Niitä varten on olemassa ammatti-ihmiset. Mun aika menee paljolti töissä, ja se vapaa-aika mitä jää, on VAPAA-aikaa josta haluan ja aion nauttia, eikä mitään nikkaroinninkorjaustyöleirin pitämistä kotona töiden päälle. Jos nyt jonkun tekee mieli sanoa, etten ole mies enkä mikään, niin siitä vain. Heilauttaa omaa elämääni lähinnä ei yhtään!
En osaa ajaa autoa en omista edes ajokorttia. Aina pyydettävä kyyti joltain, julkiset ei kulje täällä. Ajokortin hankinta liian kallista. N.56
Autoilu, ajokortti vuodesta 1984 ja ajokertoja ehkä yhteensä sata.
Suurin osa saa avioliittonsa kestämään, kun se on ensimmäinen. Suurin osa on säästänyt omistusasunnon ja tehnyt jotenkin yhtenäisen työuran. Suurin osa saa arjen toimimaan. Juu, en minä. Ja normaalin sosiaalisuuden jaksaminen ei luonnistu. Jos on jotkut juhlat, tarvitsisin seuraavan päivän vain hälystä ja kontakteista palautumiseen vaikken juonut yhtään.
Enkä osaa juostakaan ”oikein”, hyvää tekniikkaa ei vain tunnu löytyvän. Yliliikkuvat nivelet.
En "osaa" ottaa heitettyä palloa kiinni. Menen paniikkiin ja suojaan kasvoni käsilläni. Kiitos kouluaikaisten liikuntatunti-traumojen jolloin sain pallon otsaani useamman kerran.
40+ Raha-asiat. Ihan ok palkka mutta kaikki menee, en edes oikein tiedä mihin. Lisäksi olen matkustellut ja sitä varten ottanut velkaa, jota tulikin niin paljon että nyt ovat menossa ulosottoon.
Kuunnella typeriä iskelmiä. Juoruta pahaa ihmisistä. Olla utelias.
En osaa vaan asettua elämään silleen että seksiä on noin kerran kuussa. Monella päälle nelikymppisellä miehellä on asiat kurjemmin, ja naisillakin. Mut itsellä hajoo pää tähänkin.
Vierailija kirjoitti:
En osaa ajaa autoa en omista edes ajokorttia. Aina pyydettävä kyyti joltain, julkiset ei kulje täällä. Ajokortin hankinta liian kallista. N.56
Minä ajattelen otsikon kysymyksen niin, että mikä asia ei luonnistu, vaikka yrittäisi. Jos sinulla ei ole rahaa ajokorttiin, se on eri asia. Ehkä sinulta luonnistuisi autolla ajaminen ihan hyvin, jos saisit siihen mahdollisuuden.
Jos olisi vain kyse siitä, ettei ole rahaa, jokainen voisi luetella montakin asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunnan normaali päivärytmi ja yöllä nukkuminen.
Työnteon välttely. Toinen jopa vaikeempi on Kelaa lähestyminen. Taisin olla 45 vuotias kun hommasin Kelakortin. Mitä sillä pitäisi tehdä?
Tietokonetaidot ja muut laitteet esim playstationit yms.
En ole ikäisellänitaitotasolla.
En osaa muuttaa syömistapojani. Aina sorrun herkkuihin viimeistään viikon jälkeen.
Siksi olenkin läski 87kg/178cm
Vierailija kirjoitti:
En osaa vaan asettua elämään silleen että seksiä on noin kerran kuussa. Monella päälle nelikymppisellä miehellä on asiat kurjemmin, ja naisillakin. Mut itsellä hajoo pää tähänkin.
Oispa asiat noin hyvin, että olisi edes joskus elämässään saanut kuukauden välein.