Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kissa naukuu tauotta - pää hajoaa. Mikä sillä on?

Väsynyt
01.07.2021 |

Leikattu 3 vanha naaras kissa, perusterve, viikon verran asustellut meillä. Kissa on naukunut tauotta kaksi yötä. Toissa yön leikin nukkuvaa, mutta kuulin korvatulppien läpi mm. jatkuvan pöydältä hyppimisen, sälekaihtimien repimisen. Kissa kävi toistuvasti ovella naukumassa ja raapimassa. En haluaisi, että kissa tulee nukkumaan makuuhuoneeseeni, jos ei ole rauhallinen nukkuja.

En nukkunut yhtään viime yönä. Jäätävää menoa yli 5 tuntia. Lopuksi oli pakko nousta, jotta edes lapset ja kerrostalossa naapurit saa nukuttua. Miksi kissa jatkoi naukumista, vaikka olen jo hereillä!? Naukuu tällä hetkellä kaikkea ääntä, mitä ikinä kuulee. Tällaisesta ei mainittu löytöeläinhoitolassa käydessä eikä tässä eilen asiasta kysyessä.

Virikkeitä on vaikka mitä, mutta kissaa ei kiinnosta. Olemme lomalla, joten ei ole yksin ja saisi niitä leikkihetkiä. On raapimispuu pesällä, leluja, monta paikkaa, missä olla.
Silitystä saa. Mikään ruoka ei kelpaa ja nestettä ei kovin mene. Ihmettelen, miten kissa ylipäätään jaksaa olla hereillä ympäri vuorokauden näin kauan?

Alkaa olla vaarallista olla pienten lasten kanssa, kun yöunta on tullut yhteensä 4 tuntia 2 yönä.

Mitä tämä on?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa feliway, rauhoittaa

Vierailija
42/42 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ap tässä kirjoitti:

Tuntuu kurjalta. Ettenkö kelpaisi, vaikka olen tehnyt todella paljon. Foorumille kirjoittamaani leimaa väsymys. Olen vihainen, koska en saa nukutuksi, ja sille etten tiedä enää, mitä tehdä toisin. Kissaa tulee enemmän sääli, jos kaikesta yrityksestä huolimatta on paha olla täällä.

Vähän nyt hätäilet, kissa ollut vasta VIIKON!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla