Kolmas lapsi ei millään tärppää
Kaksi ekaa kertaa tulin raskaaksi nopeasti ja ikää oli 27 ja 29. Nyt toivottu kolmatta ja olen 32, yritystä 8kk eikä tärppää.
Kommentit (19)
Ei mitään ovistestejä vaan sitä kuksimista pari kertaa vuorokaudessa.
Ovulaatiotakin olen pari kk testaillut, sekään ei auta. Ap
Kolmosta kans yritetään.. 7v ja 3v on.. Nyt tuli keskenmeno puolen vuoden trittämisen jälkeen :/ rv 10.. Ei kivaa. Pelottaa jos raskaus alkais niin jos tuleekin taas.
Tsemppiä meille :)
3 jatkaa..oon sua pari vuotta nuorempi.
Minäkin ostin nyt ovistestestejä.. Saatko sä oviksen löydettyä niillä?
Kolmonen, minkä ikäinen olet? Entä mies?
Sama, tosin kahta ekaakin tehtiin tekemällä. Kolmatta yritetty kans tuo 8kk. Ikää on 32.
joo no aikalailla vahvat viivat saan, tosin itsestä tuntui ovisolot nyöhemmin mitä testi näytti. Tiedä sit.
Toivoa on ap, sain kolmannen 32-vuotiaana mutta neljäs ei tärppää ja yritystä monta vuotta.
Kolmonen jatkaa..oon 30 ja mies 34
Kolmonen jatkaa..oon 30 ja mies 34
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 21:05"]joo no aikalailla vahvat viivat saan, tosin itsestä tuntui ovisolot nyöhemmin mitä testi näytti. Tiedä sit.
[/quote]
Eikös se ookkin just niin et viivoista ovis tapahtuu päivän-parin päästä?
Minulle on käynyt jokaisen raskauden kohdalla niin, että olen tullut raskaaksi 5 kk yrittämusen jälkeen. Minulla 3 lasta ja yksi keskenmeno. Ja kaikissa tuo mystinen 5 kk. Ihme homma. Tsemppiä yritykseen :). Kyllä se sieltä tärppää, vaikka aika tuntuu pitkältä.
Se on se ikä. Mä sain ensimmäisen lapsen 27- vuotiaana ja toisen 28-vuotiaana. Molemmilla kerroilla tulin ekasta yrityskierrosta raskaaksi. Kolmas lapsi syntyi kun olin 32 ja sitä lasta yritettiin vuosi, ennen kuin tärppäsi.
12 jatkaa vielä, että endimmäisen raskauden alkaessa olin 29 ja viimeisen alkaessa 39.
Ei se ikäkään aina ratkaise. Ekaa tehtiin 2v, toista 1v ja kolmas tuli ekasta kierrosta, kun vielä imetin öin ja päivin. Ikäni raskauksissa olivat 32v, 35v ja 37v. Sama mies koko ajan. Joskus vain pitää jaksaa odottaa vähän kauemmin.
Hyvä näin! Olet osuutesi jo tehnyt tämän maapallon liikakansoituksessa.
Yritimme lasta 37-vuotiaana eka kertaa ja heti tärppäs.
Suosittelen digitaalista ovistestiä (clearblue), petipuuhia ovishymiöpäivänä ja seuraavana. :)
Kp1 lähtien greippimehua noin dpo 3 asti ja punkkua 12cl dpo 1,2,3 ja 4.
Tärppionnea!
Meillä ennestään kaksi lasta 6v ja 5v ja nyt ilman ehkäsyä oltu 1.v eikä vaan raskautta kuulu eikä näy..