Mitä ehtii neljässä tunnissa Tallinnassa
lapsen kanssa? Onko eläintarha liian kaukana satamasta, entäs se Miiamanda- museo tai jotain sinne päin? Suositelkaa! ;)
Kommentit (14)
Neljässä tunnissa ei kyllä ehdi Miiamallaa... Pitää laskea myös ne kulkemiset satamaan edes takas, matkoihin menee yhteensä noin tunnin verran jos kävelee, julkisilla tai taksilla toki vähemmän. Ja pitää muistaa että laivassa pitää olla viim. 20 min ENNEN kuin paatti lähtee. Joten tehokasta maissaolo aikaa on vain noin 2,5 tuntia aikä siinä ajassa kyllä paljoa tehdä....
Asiaan liittymättä luin tämän ja toisen otsikon sekaisin ja luulin että kysytään" Ehtiikö neljässä tunnissa uida Tallinnaan".
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:24"]Ehtiikö neljässä tunnissa käydä vanhassa kaupungissa, esimerkiksi torilla joulun alla?
[/quote]
Ehtii ja jää vielä ylikin aikaa. Kyllä neljä tuntia riittää vaikka mihin, vaikka huomioi siirtymisetkin.
kerkee vanhaan kaupunkiin ja takas laivalle. Itse olin just 5,5 tuntia ja ei kerenny oikeen mitään muuta kun käydä syömässä, sadamarketissa ja rimissä.
Ei aiota ostaa viinaa, vaan viettää aikaa lapsen kanssa. Eli ehtiikö Miia-Mandaan?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:52"]
Ei aiota ostaa viinaa, vaan viettää aikaa lapsen kanssa. Eli ehtiikö Miia-Mandaan?
[/quote]
Ei lapsen kanssa ehdi tuossa ajassa aikaa viettämään
Asko Vilenius
Suosittelen ens kerralla viettämään 8 tuntia tallinnassa.
Kalasatamassa saattaisi olla kivaa nähtävää? Tosin en tiedä miten lapsille uppoaa.
Menettekö sillä aamulaivalla? Itse olen ollut aamusta Tallinnassa 8-12, olisiko Silja Euroopalla. Mielestäni tuossa ajassa ei paljon ehdi. Tuohon aikaan ei vielä ole kovin kova nälkäkään. Lisäksi monet kaupat aukeavat vasta 9-10.
Lennusadamissa käyty lasten kanssa, just neljän tunnin maisssololla. Hyvät suunnitelmat ja eväät matkassa, hienosti onnistui!
Oliko Lennusadam kävelymatkan päässä satamasta? Ehdittekö käydä muualla?
Ehtiikö neljässä tunnissa käydä vanhassa kaupungissa, esimerkiksi torilla joulun alla?