Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi ujo 16-vuotias poika

Vierailija
11.06.2014 |

Muutama hyvä kaveri on, mutta nyt kesällä hankalaa, kun kaverit poissa, eikä natsannut kesätöissä. Viihtyy lähinnä koneella, eihän yksin olekaan kivaa katuja mittailla. Mitä ihmettä keksisi? On siis ujo ja tykkää olla omissa oloissaan. Ei enää muutamaan kuukauteen ole harrastanut mitään, kun harrastus meni liian kilpailuksi ja poika tykkäsi ottaa enemmänletkeästi. Ollaanko tuhon tiellä ja syrjäytymisvaarassa. Onko muilla ollut samankaltaista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pojan olla

Vierailija
2/6 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sanoo hän itse, kun yritetään keksiä aktiviteetteja :( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 06:32"]Samaa sanoo hän itse, kun yritetään keksiä aktiviteetteja :( 

[/quote]

Olin itse tavattoman ujo 16-vuotias poika eikä minulla ollut oikeastaan kavereita. Viihdyin myös yksin, pelasin tietokoneella ja luin kirjoja, joskus lenkkeilin tai kuljeskelin metsässä, harvoin kenenkään muun seurassa kuin omassani. Ja voin vakuuttaa, ettei minusta tullut syrjäytynyttä. Meillä kaikilla on omat luonteenpiirteemme, eikä kenestäkään voi (eikä pidä) pakottaa sosiaalista jokapaikanhöylää.

Aikuisiällä olen yhä ujo eikä ystävien saaminen ole ollut koskaan helppoa, mutta olen kuitenkin ollut naisten seurassa suosittu sekä seurustelukumppanina että kaverina, muutama hyvä mieskaveri on löytynyt, olen opiskellut hyvän ammatin ja löytänyt erinomaisen työpaikan. Hiukan enemmän ehkä piti ujona ja hiljaisena taistella tullakseen huomatuksi työpaikoilla siinä missä sosiaalisemmat tekivät heti vaikutuksen pomoihin, mutta ennen pitkää hiljainen uurastus aina huomataan.

Anna siis poikasi olla oma itsensä. Älä näe ujoutta rasitteena vaan poikasi herkkyyttä voimavarana.

Vierailija
4/6 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 4, itkin kun luin kirjoitustasi. Olen itsekin hiljainen, mutta iän myötä paljon itsevarmempi kuin ennen. En toivo mitään muuta kuin, että poika löytäisi paikkansa elämässä, ujoudesta huolimatta. 

Vierailija
5/6 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 on siis ap

Vierailija
6/6 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme