Arvato -lasku maksamatta :( auttakaa
Ostettiin siis yksi kalliimpi (800e) ostos lasku/erämaksulla verkkokaupasta. Just puhuttiinkin että ihme kun ei oo laskua tullut. Tarkoitus oli maksaa n. Kolmessa erässä pois. Mieskin kyseli, että eikö laskua oo tullut ja minä sanoin että eipä oo näkynyt..
Virhe. Oli näkynyt joo.. Siis se oli tullut spostiin jo aikaa sitten ja oon ilmeisesti lukenut postin mut unohtanu ihan tyystin :(
Tänään tuli lasku sitten postitse ja koko 800e pitäis maksaa heti.. Soitan kyllä huomenna aamulla sinne ja yritän sopia sen maksamista muutamassa erässä.
Ongelma nyt on se, että meille tulee ensi viikolla rahaa, joilla oli tarkoitus lähteä reissuun. Okei, lentoliput on hankittu jo (250e) eikä niitä saa peruutettua. Jos tuo 800e pitää maksaa niin me ei voida lähteä ja otetaan takkiin 250e lentolipuista :/ voi kun harmittaa!! Tyhmä minä :(
Onko kokemuksia tuosta arvatosta laskuttajana? Suostuvatko siellä muuttamaan heti-eräpäivää? Ensi viikolla voisin vaikka 100e maksaa kyllä, mutta ilman reissun peruuttamista en kokonaan...
Kommentit (22)
Korvaavat puoli milliä suomalaisille. Tod näk kusettivat
Gothia ei saa periä enää mitään. Tai voihan sitä yrittää. Nehän on siinä kuluttajaasialautakunnan nostamassa joukkokanteessa.