Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala suhde

Vierailija
30.05.2014 |

En tiedä miksi enää edes seurustelemme. Kaikki kunnioitus on mennyt toista kohtaa, emme tee mitään yhdessä, satunnaisesti paneskelemme. Mies tuntuu vihaavan minua, huutaa ja haukkuu pienistä asioista. Jatkuvasti riitelemme... Asumme yhdessä ja olemme seurustelleet päälle 5v. Aina sanon itselleni että nyt tämä on loppu, mutta ongelma on se ,etten tiedä minne menisin! Mies sanoo että lähde menemään, no minne??? Kaikki sukulaiset asuvat kaukana enkä halua tunkea kavereille... Kaikki sitäpaitsi luulee että meillä menee loistavasti, sillä en jaksa valittaa muille tästä.. Vaikka koti on yhteinen en tajua miksi mun pitäisi heti lähteä täältä, miksi en voisi ettiä uutta kämppää ja lähteä pois niin että ollaan edes jotenkin sovussa? :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo olet avuton. Vuokraa asunto ja ala mennä.

Vierailija
2/4 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että oon avuton, mutta jotenkin tuntuu että en osaa asua yksin. Tuntuu jotenkin että ei olis mitään jos lähtisin täältä pois.. vaikka tääkin on ihan perseestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän aikaan vuodesta on helpointa löytää uusi asunto opiskelupaikkakunnillakin. Ei muuta kuin asuntoa etsimään, kyllä se sopu sitten löytyy kun olet muuttanut. Jos et osaa asua yksin, hankkiudu johonkin kimppakämppään.

Vierailija
4/4 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala on intialainen naisten nimi-joka ei tarkoittaa mitään tähään viittavaa-ei siis mitään negatiivista.