Minusta tuli isosisko 13-vuotiaana. Kysy mitä haluat!
Äitini ja isäni olivat minun saadessaan 30-vuotiaita. Pikkuveljeni he saivat 43-vuotiaina. Nyt olen 19-vuotias.
Kommentit (15)
Mun lapset on 11v. ja 13v. ja harkitsen vauvaa. Ikää nyt 40v.
Eniten kiinnostaa kuinka te sisarukset vanhoina koette vanhempanne: toisella on ollut nuoret vanhemmat ja toisella vanhat. Tuleeko teille isompana ristiriitoja aiheesta esim. jos vanhempasi pystyvät auttamaan taloudellisesti pikkuveljeäsi enemmän kun muuttaa pois kotoa ja samaan ei ole ollut varaa kun olit itse muuttamassa. Mutta näihin et pysty vielä vastaamaan!
Kerro mulle huonoin ja paras asia siinä, että teillä on iso ikäero!
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:37"]
Ei mullakaan oikein ole kysymyksiä, mutta haluan vain kertoa, että minä olen tullut isosiskoksi 6 kertaa ja viimeisimpänä 16-vuotiaana. Vanhempani ovat 41- ja 39-vuotiaita ja itse olen kohta 19 vuotta. :)
[/quote]
Miten muka voi tulla isosiskoksi 6 kertaa? Isosiskoksi tullaan kerran ja ollaan isosisko vaikka saisi 10 pikkusiskoa. Ei voi tulla isosiskoksi useampaa kertaa.
Hmmm... mitä tässä pitäisi kysyä. No saitko vanhemmiltasi vähemmän huomiota kun pikkuveljesi syntyi? Olitko kateellinen pikkuveljelle? Millaiset välinne ovat nyt?
Ei mullakaan oikein ole kysymyksiä, mutta haluan vain kertoa, että minä olen tullut isosiskoksi 6 kertaa ja viimeisimpänä 16-vuotiaana. Vanhempani ovat 41- ja 39-vuotiaita ja itse olen kohta 19 vuotta. :)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:10"]
Hmmm... mitä tässä pitäisi kysyä. No saitko vanhemmiltasi vähemmän huomiota kun pikkuveljesi syntyi? Olitko kateellinen pikkuveljelle? Millaiset välinne ovat nyt?
[/quote]
En saanut yhtään vähempää. Meillä on molemmat lapset aina ollu vanhemmille yhtä tärkeitä, niin esikoinen että kuopus.
En ollut kateellinen pikkuveljelle. Miksi olisin ollut?
Rakastan mun 5-vuotiasta pikkuveljeä ylikaiken joka täyttää syksyllä 6v ja vanhempien kanssa olen myös hyvissä väleissä, niin kun aina, rakastan heitä myös yli kaiken. Olen juuri tyytyväinen siihen että olen saanut tuollaisen isän ja äidin! mulle maailman parhaat. <3
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:37"]
[/quote]
Okei. :) oliko mukavaa tulla isosiskoksi 6 kertaa?
Minä olen pikkusisko, jolla 15 vuotta vanhempi isosisko.
Musta tuli Isosisko 15 vuotiaana :)
Mä olen 20v, oma lapseni on 4v ja loppuvuodesta saan pikkusisaruksen. Mitä sitten?
Saa laittaa viel kyssäreitä jos haluu! :) vastailen mielelläni. Älkääkä ottako niin vakavasti näitä kysymyspostauksia täällä.
Miksi koet asian niin ihmeelliseksi, että piti oikein ketju aloittaa? Tuli mustakin isosisko ekan kerran 16-vuotiaana. Siihen asti olin pikkusisko.
Mä tulin viimisen kerran (ainakin toistaiseksi) isosiskoksi 18 vuotta sitten, elikkä aika lame.
Oletko leiponut muffineita koskaan?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:37"]
[/quote]
Okei. :) oliko mukavaa tulla isosiskoksi 6 kertaa?
[/quote]
Oli ja on kiva olla sisaruksista vanhin :)