Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja tarvitaan!! Vatsalihaksia EI ole eli en kykene

Vierailija
01.07.2014 |

edes YHTEEN (!) nousuun selältäni vatsalihasten voimalla istuma-asentoon :(

Mikä on hyvä ja tehokas harjoitus kotona ilman laitteita?

Entä kauanko menee ennen kuin päivittäin harjoittamalla pystyn nousemaan selinmakuulta istuma-asentoon ja takaisin esim 10 kertaa?

kiitos!!

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ketju tämä.

minulla synnytyksestä on 3 kk ja olen nyt aloittanut vatsalihakset teidän neuvojenne mukaan. alku on vaatimaton mutta olen tehnyt joka päivä aamuin illoin.

Kysymys. Jos tekee 30 vatsalihasliikettä 2 x päivässä, kauanko kestää, että tulos on ulkopuolisteenkin nähtävissä eli mekot istuvat jälleen??

Älä missään nimessä teei varsoja päivittäin. Paras olisi 2-3 kertaa VIIKOSSA mahdollisimman raskaita liikkeitä 6-12 toistoa kolmen sarjoissa. Jokaiselle ryhmälle (syvät, vinot, ylemmät, alemmat ja suora) tietysti ottaa eri liikkeet, eli jokaista olisi hyvä treenata parilla eri liikkeellä tuon 3x6-12 pari kertaa viikossa. Vatsat ovat lihasryhmä siinä missä muutkin ja tarvitsevat lepoa :) (samaa lihas ryhmää ei saa treenata peräkkäisinä päivinä eikä mielellään edes esim. heti keskiviikkona, jos maanantaina on tehty vaikkapa niitä vatsoja)

Vierailija
62/62 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ketju tämä.

minulla synnytyksestä on 3 kk ja olen nyt aloittanut vatsalihakset teidän neuvojenne mukaan. alku on vaatimaton mutta olen tehnyt joka päivä aamuin illoin.

Kysymys. Jos tekee 30 vatsalihasliikettä 2 x päivässä, kauanko kestää, että tulos on ulkopuolisteenkin nähtävissä eli mekot istuvat jälleen??

Älä missään nimessä teei varsoja päivittäin. Paras olisi 2-3 kertaa VIIKOSSA mahdollisimman raskaita liikkeitä 6-12 toistoa kolmen sarjoissa. Jokaiselle ryhmälle (syvät, vinot, ylemmät, alemmat ja suora) tietysti ottaa eri liikkeet, eli jokaista olisi hyvä treenata parilla eri liikkeellä tuon 3x6-12 pari kertaa viikossa. Vatsat ovat lihasryhmä siinä missä muutkin ja tarvitsevat lepoa :) (samaa lihas ryhmää ei saa treenata peräkkäisinä päivinä eikä mielellään edes esim. heti keskiviikkona, jos maanantaina on tehty vaikkapa niitä vatsoja)

Hienoa, tulipa varsin selkeä teksti... :D toivottavasti ymmärrät jotakin! Ja ainiin, tee vatsoja* ei teei varsoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan