Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri pelko!!!

Vierailija
01.07.2014 |

Menen lääkäriin nyt perjantaina ja ajatuskin siitä saa aikaan pahanolon ja käsien hikoilun!!!

Vastaanotolla hikoilen vaatteet ja tutkimuspöydän märäksi ja pulssi sekä verenpaine pilvissä!! :D nolottaa...

Mitähän lääkärikin ajattelee tommosesta!

Oon itse vielä sairaanhoitaja...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D

Vierailija
2/11 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:00"]=D

[/quote] älä naura! Tämä on todella häiritsevää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lääkäri varmaan mitään ajattele...kaikenlaisia potilaita nähnyt. :) 

Vierailija
4/11 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano lääkärille :) Se helpottaa oikeesti. T. Äsken juuri samaa kokeillut :D

Vierailija
5/11 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun riesa on tyhmät lääkärit. Olen luullut, että lääkkikseen pääsee vain jotain välkkyjä, mutta todellisuus on näyttänyt toiset kasvot. On hirveä piina joutua itseään huomattavasti tyhmemmän lääkärin pakeille. Anna mun kaikki kestää - minäkin kierrän lääkärit ja todella kaukaa.

Vierailija
6/11 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys sairaanhoitajalta.. Kyllähän noissa ammateissa tulee vastaan jos minkälaista niin ei siinä yks hermostunut potilas kovin suurta ihmetystä herätä. Luulis sinunkin sen tietävän? 

Vierailija
7/11 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua siinä lekurissa pelottaa? Trauma? Vai pelkäätkö diagnoosia? 

Vierailija
8/11 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla hammaslääkäriin menon kanssa. Viimeks sain paniikki kohtauksen siinä operaation aikana. Itse pelkään pyys piikkejä ja joskus jouduin mennä migreenin takia päivystykseen et laittaa piikillä vahvempaa lääkettä. No sanoin hoitajalle et mua ahdistaa piikit niin tämä vaan naurahti ivallisesti ja sanoi et Hei haloo pakko tää on pistää vaikka kuin pelottais. Mut en tiiä jotkut lääkärit/hoitajat suhtautuu pelkoon aikuismaisesti jotkut taas ei osaa suhtautua mitenkään. Tsemppiä sulle

Vierailija
9/11 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää lääkäriin menoa mutta myönnän että välttelen lääkäriin menoa joissakin tilanteissa. Gynekologin tutkimuksia välttelen, hammaslääkäriä... ja jotain muita itselle epämiellyttäviä tilanteita. Joskus on ollut siinä hilkulla että olisi pitänyt mennä lääkäriin kivuliaista peräpukamista mutta omalla hoidolla ne on sitten saatu lopulta kuntoon. Ei niinkään ongelma ole pelko vaan niin nolo ongelma ettei pää kestä. En varmaan ole ainoa joka harrastaa tätä välttelyä vaikkei se terveellistä olekaan.

Vierailija
10/11 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdys sana pelko

Vierailija
11/11 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:43"]

En pelkää lääkäriin menoa mutta myönnän että välttelen lääkäriin menoa joissakin tilanteissa. Gynekologin tutkimuksia välttelen, hammaslääkäriä... ja jotain muita itselle epämiellyttäviä tilanteita. Joskus on ollut siinä hilkulla että olisi pitänyt mennä lääkäriin kivuliaista peräpukamista mutta omalla hoidolla ne on sitten saatu lopulta kuntoon. Ei niinkään ongelma ole pelko vaan niin nolo ongelma ettei pää kestä. En varmaan ole ainoa joka harrastaa tätä välttelyä vaikkei se terveellistä olekaan.

[/quote]

Aivan sama. Normilääkäriä en pelkää mutta välttelen gyneä ja hammaslääkäriä. Tiedä sitten miksi. Lisäksi viimeksi kun olin hammaslääkärissä siellä oli sellainen kaamea vanhempi naispuolinen natsilääkäri. O__o

Entistä omalääkäri kyllä inhosin, koska se oli niin epämiellyttävä tyyppi. Nainen. Menen pitkittyneen yskän takia lääkäriin, niin eukko on lähettämässä keuhkotröntgeniin. Sanoin etten aio mennä. Sehän veti siitä herneen nenään! Aina oli tuputtamassa turhia testejä. Inha virkaintoinen lääkäri. Lakkasin käymästä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi