Mitä tekisin huomenna ruoaksi?
Kommentit (43)
Kesäkeitto kera ruisleivän, tai jos et tykkää niin pizza jollain uudella twistillä.
Vierailija kirjoitti:
Kesäkeitto kera ruisleivän, tai jos et tykkää niin pizza jollain uudella twistillä.
Kiitos, viime kesänä tein kesäkeiton "uudella twistillä", ihan kiva just mainitsemasi ruisleivän kera. Kesäkeitostakin on olemassa paljon uutta versiota. Meillä on aina joka kesä 1 kesäkeittopäivä.
Vierailija kirjoitti:
Makaronilaatikkoa.
Mä huomasin just, että mähän olen rajoitteinen ihminen.
Ajattelin just, että ei ainakaan makaronilaatikkoa. Minusta kesällä kuuluu syödä satokauden mukaan, nauttia kaikesta tuoreesta ja juuri nyt kasvavasta, eikä mitään tunkkaisia laatikoita, mitä voi tehdä keskitalvella. Mutta miksei, jos siitä sattuu tykkäämään, niin mikäs minä olen arvostelemaan.
Mä ehdottaisin vaan ostamaan uusia perunoita, ja joku kiva ruohosipulivoi siihen kylkeen. Varmaan grillaisin makkarat, kun meillä ei ole vielä yhtään grillattu tänä kesänä.
Vaikka jotainvitunpaskaa kun esulle kuitenkaan mikään kelpaa.
Av-palstan bravuuria, eli välilihasalaattia.
Heh, meillä on juurikin hernekeittoa huomenna, ja vieläpä purkista. Saatan tuunata valkosipulilla ja kinkun paloilla, jos jaksan. Perhe tykkää, itse en erityisemmin, mutta ehkä joka toinen kk sitä on.
Jos ei ole liian kuuma/en ole näin väsynyt työpäivän jälkeen kuin nyt (lue; itku kurkussa) niin pikkuplättyjä teen jälkkäriksi tai pannaria.
Eilen tein lihapullia puolukkasurvoksella+kastiketta, uusia perunoita ja vesimelonilohkoja ja tänään tein lehtikaalipastaa.
Su meillä oli täytettyjä pitataskuja ja teinien lounas loimulohiomeletit.
Varhaisperunoita, voita, silliä/grillimakkaraa. Ja kermaviilikastiketta. Kesäruoka vailla vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Varhaisperunoita, voita, silliä/grillimakkaraa. Ja kermaviilikastiketta. Kesäruoka vailla vertaa.
Yrrrrrrrrrrrrrrrrrrjöttttttttävääääää!!
Ainiin, jokunen päivä sitten, olisko ollut la, grillattiin lihaisia makkaroita, kanafileitä+savulohta, halloumia ja suippopaprikoita joihin laitoin mozzarellaa+leipäkuutiopaloja sekä uusia perunoita+voita ja silliä. Ja vesimelonia on näin lämpimällä lähes joka aterialla lisukkeena ja kaikki menee mitä laitan, ostan väh 2-3 niitä viikossa.
9
Paistettua lohta ja uuden sadon pottuloita.
Av-palstan suosikkia eli hernekeittoa