Miksi rumat miehet aina lähestyvät kommentoimalla jotain tyyliin "Olet todella kaunis enkä saa silmiäni irti sinusta"?
Luulisi että olisi juuri heidän etunsa mukaista etteivät asiat menisi liian ulkonäkökeskeisiksi.
Kommentit (30)
Minä kerron totuuden.
Hyi stana mikä villisian näköinen emakko sä olet, miten kehtaat olla deittisivustoilla.
Oliko parempi AP?
Vierailija kirjoitti:
Minä kerron totuuden.
Hyi stana mikä villisian näköinen emakko sä olet, miten kehtaat olla deittisivustoilla.
Oliko parempi AP?
Hauska :D
Haluan vain sanoa sinulle, olet todella kaunis enkä saa silmiäni irti sinusta.
- rumamies-
Vierailija kirjoitti:
- rumamies-
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin me ollaan erilaisia. Minusta olisi ihanaa, jos joku mies kehuisi ulkonäköäni ja haluaisi esineellistää seksiobjektiksi. Saan tunnustusta muista ansioistani ja älyllistä keskustelua ihan tarpeeksi työelämässä. Haluaisin miehestä jotain ihan muuta.
Oikeastiko haluaisit sitä sellaisilta miehiltä joita et itse koe mitenkään seksuaalisesti viehättäviksi?
En minä tietenkään niiltä miehiltä sitä kaipaa, joista en ole kiinnostunut.
Mutta vaikea niiden miesten on sitä etukäteen tietää, joten ei se minua haittaa, jos joku epäkiinnostavakin siinä sivussa tulee kehuneeksi. Rapatessa roiskuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten pitäisi sanoa?
Eikö voi aloittaa keskustelua ihan tavallisesti niin kuin muidenkin ihmisten kanssa. Lähestyä naista ihmisenä eikä potentiaalisena pussintyhjennyspaikkana.
ette te ole muuta kuin ränni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- rumamies-
Miksi?
Ainakin itsestäni on mukavaa saada positiivista palautetta, vaikkapa ulkonäöstä.Kunhan vain on vilpitöntä, teeskentelyä en voi sietää.
-rumamies, joka oikeasti on varsin komea mies-
No niinpä. Yleensä ulkonäkökehuja saadessani tykkään kehua takaisin, mutta noissa tilanteissa pelkästään kiitän kiusaantuneena ja mielessäni mietin, että sinun ulkonäköäsi en ikävä kyllä pääse kehumaan.
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten pitäisi sanoa?
No esimerkiksi kertoa että viemäri on tukossa ja pyytää heitä avaamaan se.
Jos ne rumat miehet olisivat syvällisiä ja mukavia, olisivat he kadonneet markkinoilta alta aikayksikön. Eivät ole, joten voivat yrittää sinua. <3