Elän helppoa elämää perintörahoilla enkä tee töitä.
Onko muita elostelijoita? Nautin elämästäni, matkailen paljon ja nukun pitkään.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Ei ne sossun tuet mikään perintö ole.
Ei niin mutta ovat tervetullut lisä perinnön päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa tein itse mutta nyt häämöttää kukkaron pohja väliaikaisesti, ärsyttää.
Muista hakea kaikki mahdolliset tuet ja teet jotain hommia niin pääset pian taas elämään unelmaasi Kelan avustuksella!
En saa Kelasta, menen osa-aikahommiin. Kämppiä myyn myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta ei kuulosta kivalta. Olen ollut työtön, en halua siihen takasin. Mitä hienoa on pitkään nukkumisessa? Ei niin mitään.
No ihminen haaveilee aina siitä mitä ei ole. Nyt kun lapsi herättää aina klo 6-7, haaveilen että saisin nukkua klo 9-10 asti. Kyllä kaikki käsittää, että pidemmän päälle se käy tylsäksi. Siksi itsentekisin tuossa tilanteessa hyväntekeväisyystöitä.
Vierailija kirjoitti:
Marraskuussa suuntaan 2 kuukaudeksi Thaimaahan ja jatkan siitä Malesian saarille kun taas pääsee. Mitäs ajatuksia se herättää?
Toivotaan että epidemiatilanne tuon mahdollistaa!
Vierailija kirjoitti:
Vastaava tilanne, perikunnan rahat+säästöt riittävät loppuiäksi. Mikäs tässä ollessa, nautin elämästä ilman huolen häivää!
Perintökämppä veroparatiisissa, kesää koko vuosi.
Läheisiäsi varmaan huolestuttaa, kun elät unelmissasi vailla tajua todellisuudesta. Eli olet rutiköyhä.
Vierailija kirjoitti:
Marraskuussa suuntaan 2 kuukaudeksi Thaimaahan ja jatkan siitä Malesian saarille kun taas pääsee. Mitäs ajatuksia se herättää?
No sitä että 2kk on pitkä aika. Meinaan että temppelit on kierretty ja rannat koluttu parissa viikossa. Sen jälkeen tekemiSEKSI jää juuri se… plus mitä nyt ehkä holtiton juopottelu siinä sivussa.
Ihailen elämäntapaasi. Haluaisin myös elää oloneuvoksena.
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta ei kuulosta kivalta. Olen ollut työtön, en halua siihen takasin. Mitä hienoa on pitkään nukkumisessa? Ei niin mitään.
Olen tismalleen samoilla linjoilla. Juominen ja pitkaan nukkuminen ei ole kiinnostavia jos niita voi tehda rajoituksetta.
Oi nyt oon vähän kateellinen :) Nimittäin tuosta nukkumisesta. Olisi ihana nukkua silloin kun huvittaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukava kuulla!
Kiitos. Pari kaljaa alla näin arki-iltana niin innostuin kirjoittamaan. Ei, minulla ei ole alkoholiongelmaa.
Niinhän sinä luulet!
Tuttu juttu. Lähdetäänkö vaikka drinkille yhdessä? Välillä hieman tylsää kun kaltaisiani lorvailijoita on niin vähän. Työttömiä/köyhiä ei voi kysyä mihinkään kun ei niillä ole rahaa ja työssäkäyvät on kiireisiä/ovat niin puhki etteivät oikein jaksa mitään hauskanpitoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu juttu. Lähdetäänkö vaikka drinkille yhdessä? Välillä hieman tylsää kun kaltaisiani lorvailijoita on niin vähän. Työttömiä/köyhiä ei voi kysyä mihinkään kun ei niillä ole rahaa ja työssäkäyvät on kiireisiä/ovat niin puhki etteivät oikein jaksa mitään hauskanpitoa.
Joku elostelijoiden klubi olisi kyllä hyvä. Minulla ei ole mitään yhteistä niiden puliukkojen kanssa jotka notkuu puistonpenkeillä. Sen sijaan iloisessa elostelijoiden joukossa jossa kaikilla rahaa aikaa ja järkeä riittää, voisi olla hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko nussittua paljon?
Tarpeeksi. Raha auttaa :)
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta kuulostat tylsältä myyn itseni yhteiskunnalle tyypiltä. Sitähän moni työjuhta tekee huomaamattaankin. Jos ei ole rahasta puutetta, niin tekemistä maailmasta löytyy! Matkustelee, tutkii, harrastelee mitä ikinä keksii.
Olisi todella ihanaa, jos olisi rahaa niin ettei tarvitsisi töitä tehdä, mutta en siltikään toivo, että perintöä ihan heti tulee. Haluan pitää kaikki ne, jotka joskus todennäköisesti perin, elämässäni vielä ihan elävinä.
Muista hakea kaikki mahdolliset tuet ja teet jotain hommia niin pääset pian taas elämään unelmaasi Kelan avustuksella!