Lähdetkö aina kiireesti töistä?
Kommentit (17)
En. Usein pitää vielä tarkistaa asioita ym. Hoitotyö. Inhottavaa jättää omia töitä seuraavalle vuorolle.
En. Minulla ei ole varsinaista säännöllistä työaikaa, joten lähden silloin kun on sellainen sopiva hetki.
Kun olen leimannut ulos en tee mitään työhön liittyvää.
Ihan normaalia kävelyvauhtia lähden työajan loppumisen hujakoilla (korkeintaan 10 min päättymisen jälkeen). Jään pitempään vain, jos esihenkilö pyytää.
Yleensä pakko kiirehtiä, sillä kuljen bussilla, koti 60 km päässä ja busseja lähtee yksi tunnissa. Ei jaksa odottaa tuntia seuraavaa bussia. Omaa autoa ei ole, kun en epilepsian takia saa ajaa.
Nopeasti pyrin vaihtamaan vaatteet ja sitten ihan fiilistellen fillaroin himaan.
Olen oman työpaikkani hitain lähtijä. Varmistan pariin kertaan, että kaikki on valmista ennenkuin poistun työpisteeltä ja pukuhuoneessakin toimin ihan rauhassa, joskus käyn jopa suihkussa. Tuntuu, että muut saavat vaihdettua vaatteet ja mentyä ulos ovesta muutamassa sekunnissa.
Milloin mitenkin. Joskus pitää ehtiä juuri seuraavaan bussiin, joskus jään huomaamattakin lorvimaan. Ei ole mitään tiettyä kellonaikaa milloin työ loppuu asiantuntijatyössä.
Kyllä odotan leimasimella omat vaatteet päällä. Ja siitä ripeästi pois, ihmettelen miten kauan joillain kestää töistä lähteminen, tietty se jos on asioita töihin liittyen on ok, mutta jotkut laahustaa niin kun ei olisi kiire minnekään, ties koska ovat ovesta ulkona.
Kiiruhdan keittiön pöydän ja läppärin äärestä muutamalla nopealla askeleella sohvalle löhöämään.
Lähden ja nopeasti. En halua viettää minuuttiakaan ylimääräistä työpaikalla. En jää esim. juttelemaan työkaverille työajan päätyttyä ja pukuhuoneessa olen tosi nopea.
En sillä annan kiireisten lähteä ensin niin ole sitten tien tukkona. Jännä juttu että samoilla ihmisillä on myös aina kiire töihin jotta nipin napin ehtivät leimaamaan itsensä sisään aamuisin;)
En, vaan kaikessa rauhassa. Saatan jäädä juttelemaankin.
Töihin tullessa sen sijaan on usein kiire, kun maksimoin nukkumisajan.
Kyllä. Meillä leimataan tietokoneelta ulos, eli jos ei vikkelästi poistu saattaa joku tulla juttelemaan jotain työasiaa kun olen jo omalla ajalla ja siinä saattaa kulua vaikka kuinka kauan. Teen jo valmiiksi pitkää päivää, niin en halua kuluttaa töissä yhtään ylimääräistä.
En jää notkumaan, lähden heti. En nyt ihan juoksujalkaa mutta ripeästi poistun.