Biisejä, jotka nostaa kyyneleet silmiisi.
Kommentit (201)
SaloRantala soi: muurahainen taivaassa
Lohtu ja James Blunt- Bonfire hearts... ♥
En tiedä miksi aloin kyynelehtimään kerran autolla ajaessani kun radiossa soi Erinin On elämä laina
Samuli Edelmannin Tähtipölyä
ja sit loppuun virsi. Metallimessun Tanya Kemppainen Herran kädellläsi. Löytyy youtubesta
3DoorsDown Here without you
Mä oon erittäinkin herkkispompula just musiikin suhteen, viimeksi on itkettäneet ainakin nämä:
- The best day (T. Swift)
- Brasilian kansallislaulu
- Desde que o samba é samba
- Myrsky (J. Martikainen)
- Nessun dorma Jussi Björlingin esittämänä
Hectorin jäävalssi ja.Meiran laulu sekä Järnefeltin kehtolaulu
Nykyajan poppibiiseille itken lähinnä inhosta. Mutta mikä oikeasti saa itkemään, on Where ever you go, what ever you do jne... Muistuttaa ensirakkaudestani, jota en saanut ja joka ei koskaan unohdu.
juha tapion kaikki naistenitketysbiisit, eli koko tuotanto
Mikko Siltalan Jos meillä huomista ei ois. Robbien alkuperäisversio ei niinkään, kun ei niitä englanninkielisiä sanoja tulee niin tarkkaan kuunneltua.
Tarja Turusen You would have loved this. Nyyh. Tehty edesmenneelle äidille, ja mulla tulee siitä aina kaikki poismenneet sukulaiset läheiset mieleen. Jouluna kun muutenkin on heitä ikävä.
Johanna kurkelan -ainutlaatuinen ja rakkauslaulu
I will always love you
samoin toi Power of Love on koskettava
Balladi elokuvasta Klaani
U2 With or without you
Elvis You were always on my mind
Sinead O'Connor Nothing comperes to you
Rascall Flatts: What hurts the most
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 11:07"]
Hectorin Kuinka voit väittää. Ja se alkuperäinen tietty myös, mutta jotenkin tämä suomennos itkettää vielä enemmän
[/quote] Asiaa! Kappale on niin upea, ja hienoa, että Hector on tehnyt siitä omansa. Iso peukku!
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 13:17"]
SaloRantala soi: muurahainen taivaassa
[/quote] Kyllä! Tätä mä itkit joulupyhät.
listen to your heart ja dont you worru child
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 14:49"]
Nykyajan poppibiiseille itken lähinnä inhosta. Mutta mikä oikeasti saa itkemään, on Where ever you go, what ever you do jne... Muistuttaa ensirakkaudestani, jota en saanut ja joka ei koskaan unohdu.
[/quote]
Vera Lynnin It hurts to say good-bye? Sota-ajan kokeneille ko. biisi on varmaan merkinnyt toista kuin sitten 50- ja 60-luvun ekoissa rakkaustuskissaan kipuilevalle teinille.
Sama Suomessa: Hiljainen on kylätie Metrotyttöjen esittämänä alkaa itkettää oikeasti, kun ajattelee sodan kokeneiden mietteitä. Samaan kategoriaan kuuluvat sota-aikana suosituksi tulleet Anna arpisten haavojen olla ja Pieni sydän. Niiden sanoitukset avautuvat eri tavalla, kun ne laittaa sota-ajan kontekstiin.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:04"]
Balladi elokuvasta Klaani
[/quote] ihana biisi!
Neljä Ruusua: Karkaan
"Menit pois, jätit meidät aivan yllättäen.
Takaisin et tulla voi vaikka kuinka tahtoisin.
Ikävää, hiljaista surua ja kaipausta.
Haikeaa, itkuinen on ilma niillä jotka tänne jää.
Haluan värien ympärillä vaihtuvan.
Haluan varjojen väliltämme haihtuvan."