Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unissaan orgasmi

Vierailija
23.06.2014 |

Oletko saanut unissaan (nukkuessasi orgasmia oikeasti) eli aamulla herätessä tavaraa pikkareissa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin jos ei oo pariin päivään saanu. Uniorgasmit jopa parempia kuin valve.

Vierailija
2/8 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 00:18"]

Useinkin jos ei oo pariin päivään saanu. Uniorgasmit jopa parempia kuin valve.

[/quote]

Ajatteletko unessa jotain? Kun tulee uniorgasmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee unissa aivan järkyttäviä orgasmeja. Pimpero sykkii vaikka kuinka kauan ja herään järkyttävään kipuun alavatsassa ja samalla sykkii?

En tajua, koskaan en saa valveilla tollasia orkkuja enkä oo koskaan saanu seksin aikana.

Mutta unissa, huhhu.

Anteeksi jos järkytin

Vierailija
4/8 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikein, tietynlaiseen tilanteeseen yleensä on ajautunut. Tapahtuu usein n. puoli tuntia ennen heräämistä.

Vierailija
5/8 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja sain sellaisen. Unessa näin tuttuja naisia pelkissä stringeissä.. Sitten heräsin siihen... laukeamiseen..

Vierailija
6/8 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut pari kertaa elämässäni. Muistan yhden unen, jossa näin tapahtui, ja se oli kyllä aika merkillistä, koska siinä ei muistaakseni ollut mitään varsinaisesti seksuaalista. Tasapainottelin koskessa tukin päällä... outoa.

Vierailija
7/8 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut monta kertaa, mutta herään aina siihen.. Ei siinä, mukavia herätyksiä. ;-) Ja uniorgasmeja tulee itselleni yleensä silloin kun on ollut pidempi tauko (esim. kk ulkomailla töissä ja silloinen poikaystävä suomessa.. huhhuh niitä unia silloin!)

Vierailija
8/8 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti herännyt orgarmiin, muttei siitä kyllä ihmeellistä tavaraa tule pikkareihin. Toki olen vaihtanut aamulla, josko ne ovat olleet edes jalassa.