Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista täytekakkua haluaisit juhlissa?

Vierailija
01.07.2014 |

Järjestän isommat juhlat loppukesällä. En tunne juurikaan juhlaväkeä, he ovat kaikista ikäluokista.

Minkälaista täytekakkua sinä haluaisit syödä juhlissa? Mitä täytteeksi, mitä päälle jne?

Minkälainen on inhokkikakkusi?

Tiedän, etteivät kaikki kakuista pidä, joten sitä ei tarvitse ilmaista :)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään juustokakusta, mutta tiedän aika monia jotka ei tykkää. Samoin lakka, raparperi, salmiakki ja lakritsi ovat sellaisia makuja, joista monet eivät pidä. Myöskään suklaakakut eivät ole kaikkien mieleen. Tykkäisin hirveästi jostain pähkinäisestä kakusta, mutta jotkut saattavat olla hengenvaarallisesti allergisia. Valitettavasti taitaa olla niin, että tylsä mansikka- tai vadelmakermakakku laktoosittomana on varmin valinta.

Vierailija
42/43 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britakakku!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän juustokakuista. "printeisistä täytekaukuista" paras on mansikkakakku kermavaahdolla. Myös muut selkeät maut on kivoja. Inhokki on liian kuivaksi jäänyt kakkupohja, jossa on vähän kaikkea. eli esim. vaniljakastiketta ja vadelmahilloa välissä, hedelmiä ja kiille päällä ja vielä reunat pursotteluna kinuski-voicremellä (mikä tahansa edellisistä on hyvää yksin, mutta minun mielestä yhteen kakkuun aina yksi selkeä maku).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme