Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkivallat keskuudessamme

Vierailija
01.07.2014 |

Tässä keskustelussa puhutaan vähän rankemmasta aiheesta. Nimittäin henkivalloista. Tätä asiaa on hyvä miettiä koska se vaikuttaa meidän jokaisen elämään, tahdoimme sitä tai emme. Lucifer oli Jumalan kaunein enkeli joka ylpistyi kauneudestaan niin paljon että alkoi vastustamaan Jumalaa. Lucifer on Saatana ja kolmannes Jumalan enkeleistä liittyi mukaan Saatanan kapinaan. Nämä langenneet enkelit ovat demoneita.

Ilm.12:7-9 "Ja syttyi sota taivaassa: Miikael ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohikäärme ja hänen enkelinsä sotivat, mutta eivät voittaneet, eikä heillä enää ollut sijaa taivaassa. Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa."

Kaikki muut kuin kristityt palvelevat tietämättään noita pahuuden olentoja.

1Kor.10:20 "Ei, vaan että, mitä pakanat uhraavat, sen he uhraavat riivaajille eivätkä Jumalalle; mutta minä en tahdo, että te tulette osallisiksi riivaajista."

Kol.2:18 "Teidän voittajan palkintoanne ei saa riistää teiltä kukaan, joka nöyryyttää itseään kieltäymyksin, vajoaa näkyihinsä ja palvoo enkeleitä. Sellaisen ihmisen tekevät hänen omat tyhjät ajatuksensa ylpeäksi"

Pahat enkelit huomaavat ilman Jumalaa elävät ihmiset ja ottavat ne kohteekseen. Syntiä tekemällä vedämme demoneita puoleemme.

2Kor.12:6-7 "Sillä jos tahtoisinkin kerskata, en olisi mieletön, sillä minä puhuisin totta; mutta minä pidättäydyn siitä, ettei kukaan ajattelisi minusta enempää, kuin mitä näkee minun olevan tai mitä hän minusta kuulee. Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi."

Kaikkein järkyttävin Saatanan vale on evoluutioteoria, jota opettamalla kouluissa, yritetään saada mahdollisimman monta sielua helvettiin. Jo lapset yritetään aivopestä riivaajien oppeihin. Evoluutioteoriassa uskotaan luonnon voimiin eikä Jumalaan. Raamattu varoittaa sellaisesta.

Kol.2:8 "Pitäkää varanne, ettei kukaan houkuttele teitä harhaan tyhjillä ja pettävillä viisauden opeilla, jotka nojautuvat ihmisten perinnäisiin käsityksiin ja maailman alkuvoimiin eivätkä Kristukseen."

Vaikka tieteen nimessä valehdellaan niin totuus on että maailmamme on luotu noin 6000 vuotta sitten. Kiittäkää olemassaolostanne Jumalaa. Jumala on Isä, Poika ja Pyhä Henki. Jumala rakasti niin paljon maailmaa että antoi Jeesuksen kuolla ristillä syntiemme tähden. Vain usko Jeesukseen Kristukseen pelastaa ihmisen.

Televisio, internet, aikakauslehdet, kirjat ja melkein kaikki on pullollaan taikuutta, New Agea, pakanuutta ja syntiä joilla Jumalan lampaita yritetään eksyttää kadotuksen tielle. Pitäkää varanne ettette anna eksyttää itseänne.

Älkää syökö veriruokia.

5Moos.12:16 "Ainoastaan verta ette saa syödä; se teidän on vuodatettava maahan kuin vesi."

Ap.t.15:29 "että kartatte epäjumalille uhrattua ja verta ja lihaa, josta ei veri ole laskettu, ja haureutta. Jos te näitä vältätte, niin teidän käy hyvin. Jääkää hyvästi!"

Esimerkiksi verilettujen tai maksalaatikon syöminen on saatananpalvontaa.

Miksi viettää ikuisuus helvetissä kun Jumala rakastaa teitä? Antakaa elämänne Jeesukselle Kristukselle joka kuoli Golgatan ristillä syntienne vuoksi.

Dan.12:2 "Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen."

Helvetti on ikuisen kärsimyksen paikka johon myös Saatana ja sen enkelit joutuvat.

Matt.25:41 "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

Matt.25:46 "Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:24"]

Ateismi on saatananpalvontaa. Jos ihminen ei ole Jeesuksen puolella niin ihminen on silloin Saatanan puolella.

[/quote]

Erikoinen teoria, en mä ainakaan ole. 

Vierailija
62/113 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 06:32"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 06:20"]

Ateisteille mietittävää. Jos ihminen on kehittynyt apinasta niin miksi apinoita vielä on?

[/quote]

Nyt mars takaisin sinne koulunpenkille. Ei kaikista apinoista kehittynyt ihmisiä, vaan apinoista irtautunut haara alkoi kehittyä. Omituista, että tämmöisestä asiasta edes keskustellaan, kun tiede voi kaiken todistaa oikeaksi. Toisin kuin uskonto, joka on fiktiota.

[/quote]

Tiede ei pysty todistamaan evoluutiota siinä mielessä, kuin esim. Apinasta olisi tullut ihminen jne...Tosin tiede pystyy todistamaan sen, että evoluutio tarvitsee enemmän uskoa, kuin uskominen Jumalaan. Mitä vaikka, jos vähän tutkisitte vaikka asioita, ennen, kuin yritätte kertoa valheita totuuten. Niin tuo biokemia ja solubiologia olisi hyvä alku:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 06:42"]

Ateisteille mietittävää. Jos ihminen on kehittynyt apinasta niin miksi apinoita vielä on?

[/quote]

Nyt mars takaisin sinne koulunpenkille. Ei kaikista apinoista kehittynyt ihmisiä, vaan apinoista irtautunut haara alkoi kehittyä. Omituista, että tämmöisestä asiasta edes keskustellaan, kun tiede voi kaiken todistaa oikeaksi. Toisin kuin uskonto, joka on fiktiota.

[/quote]

Jeesus Kristus on pelastaja. Se on totuus. On paha huomata se totuus huomaamalla olevansa pelastamaton sielu joka käryää Saatanan grillivartaassa.

[/quote]Onko grillivarras mainittu Raamatussa?

Vierailija
64/113 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 05:22"]

Tässä keskustelussa puhutaan vähän rankemmasta aiheesta. Nimittäin henkivalloista. Tätä asiaa on hyvä miettiä koska se vaikuttaa meidän jokaisen elämään, tahdoimme sitä tai emme. Lucifer oli Jumalan kaunein enkeli joka ylpistyi kauneudestaan niin paljon että alkoi vastustamaan Jumalaa. Lucifer on Saatana ja kolmannes Jumalan enkeleistä liittyi mukaan Saatanan kapinaan. Nämä langenneet enkelit ovat demoneita.

Ilm.12:7-9 "Ja syttyi sota taivaassa: Miikael ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohikäärme ja hänen enkelinsä sotivat, mutta eivät voittaneet, eikä heillä enää ollut sijaa taivaassa. Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa."

1Kor.10:20 "Ei, vaan että, mitä pakanat uhraavat, sen he uhraavat riivaajille eivätkä Jumalalle; mutta minä en tahdo, että te tulette osallisiksi riivaajista."

Kol.2:18 "Teidän voittajan palkintoanne ei saa riistää teiltä kukaan, joka nöyryyttää itseään kieltäymyksin, vajoaa näkyihinsä ja palvoo enkeleitä. Sellaisen ihmisen tekevät hänen omat tyhjät ajatuksensa ylpeäksi"

Pahat enkelit huomaavat ilman Jumalaa elävät ihmiset ja ottavat ne kohteekseen. Syntiä tekemällä vedämme demoneita puoleemme.

2Kor.12:6-7 "Sillä jos tahtoisinkin kerskata, en olisi mieletön, sillä minä puhuisin totta; mutta minä pidättäydyn siitä, ettei kukaan ajattelisi minusta enempää, kuin mitä näkee minun olevan tai mitä hän minusta kuulee. Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi."

Kaikkein järkyttävin Saatanan vale on evoluutioteoria, jota opettamalla kouluissa, yritetään saada mahdollisimman monta sielua helvettiin. Jo lapset yritetään aivopestä riivaajien oppeihin. Evoluutioteoriassa uskotaan luonnon voimiin eikä Jumalaan. Raamattu varoittaa sellaisesta.

Kol.2:8 "Pitäkää varanne, ettei kukaan houkuttele teitä harhaan tyhjillä ja pettävillä viisauden opeilla, jotka nojautuvat ihmisten perinnäisiin käsityksiin ja maailman alkuvoimiin eivätkä Kristukseen."

Vaikka tieteen nimessä valehdellaan niin totuus on että maailmamme on luotu noin 6000 vuotta sitten. Kiittäkää olemassaolostanne Jumalaa. Jumala on Isä, Poika ja Pyhä Henki. Jumala rakasti niin paljon maailmaa että antoi Jeesuksen kuolla ristillä syntiemme tähden. Vain usko Jeesukseen Kristukseen pelastaa ihmisen.

Televisio, internet, aikakauslehdet, kirjat ja melkein kaikki on pullollaan taikuutta, New Agea, pakanuutta ja syntiä joilla Jumalan lampaita yritetään eksyttää kadotuksen tielle. Pitäkää varanne ettette anna eksyttää itseänne.

Älkää syökö veriruokia.

5Moos.12:16 "Ainoastaan verta ette saa syödä; se teidän on vuodatettava maahan kuin vesi."

Ap.t.15:29 "että kartatte epäjumalille uhrattua ja verta ja lihaa, josta ei veri ole laskettu, ja haureutta. Jos te näitä vältätte, niin teidän käy hyvin. Jääkää hyvästi!"

Miksi viettää ikuisuus helvetissä kun Jumala rakastaa teitä? Antakaa elämänne Jeesukselle Kristukselle joka kuoli Golgatan ristillä syntienne vuoksi.

Dan.12:2 "Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen."

Helvetti on ikuisen kärsimyksen paikka johon myös Saatana ja sen enkelit joutuvat.

Matt.25:41 "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

Kysyisin, että kutsuuko kahvin juonti demoneita? Olen kerran kuullut, että näin olisi?

Matt.25:46 "Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

[/quote]

Vierailija
65/113 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:59"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 05:22"]

Älkää syökö veriruokia.

[/quote]

[/quote]

Tuo lainaus hieman epäonnistui. Haluaisin siis kysyä ap:ltä (muut älkööt vaivautuko pilailemaan), että kutsuuko kahvin juonnilla demoneita luokseen?

Vierailija
66/113 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 07:42"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 06:45"]Miten muka maailma on syntynyt jos Jumalaa ei ole? Vastatkaa ateistit.

[/quote]

Kaikki materia on ollut hyvin tiiviinä pienenä pisteenä, joka on räjähtänyt ja leviää yhä edelleen pitkin maailmankaikkeutta. Maapallo on yksi satunnainen planeetta satunnaisen tähden ympärillä, jolle on sattunut kehittymään sellaiset olosuhteet, että orgaaniset eliöt pääsivät kehittymään. Mitä muuta haluat tietää?

[/quote]

Mistä se piste on tullut? Siis se materia, mistä se on tullut? Entä miten syntyi DNA??

Vierailija
67/113 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 10:31"]

"Demonisi" ilmestyi minulle kerran unessa, mitäs sanot siihen? Langenneista enkeleistä yksi puhutteli minua. Jännittävää oli, että unesta jäi kaikin puolin hyvä fiilis. Se meni näin:

Seisoin kallion jyrkänteellä ja alapuolella oli tulinen pyörre. Äkkiä vieressäni seisoi komea ihminen, oli vaikea sanoa oliko mies vai nainen. Pitkä ja upea, tuliset silmät. Hän sanoi: "Minä kutsuin sinua ja sinä vastasit ja tulit tähän uneen. Liity meihin. Jumala rakensi tulisen pyörteen ja kärsivän maan. Minä en kestä enää katsoa Jumalan julmuutta. Liity meihin. Jumala sanoo: "Liity minuun tai pala tulisessa pätsissä." Minä sanon: en pakota sinua mutta muista mitä sanoin; olet aina tervetullut. Kutsu minua nimeltä ja tulen hakemaan sinut. Minä olen veljesi, en herrasi." Olento kosketti selkääni, johon puhkesi siipipari. Lensin pyörteen yli kohti vehreää laaksoa.

Olisi kiinnostavaa kuulla ap:n tulkinta unestani! Itse pidän sitä vain unena. Vaikka tositilanteessa taitaisin kyllä kallistua enemmän Luciferin joukkojen puoleen.

[/quote]

Demonit yrittävät houkutella sinua mukaan puolelleen ja vastustamaan Jumalaa. Rukoile välittömästi Jeesus Kristus tulemaan sydämeesi ja suojelemaan sinua pahoilta henkivalloilta.

Vierailija
68/113 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demoni istuu vasemman olkasi takana odottamassa, ap. Jos käännyt katsomaan, se ottaa sinut valtaansa. Tiedän tämän, sillä näen asioita. Olet kiinnostunut henkivalloista, koska olet suuressa vaarassa. Älä puutu asioihin, joita et kylliksi ymmärrä.

Vierailija
69/113 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 06:42"]

[/quote]

[/quote]

Jeesus Kristus on pelastaja. Se on totuus. On paha huomata se totuus huomaamalla olevansa pelastamaton sielu joka käryää Saatanan grillivartaassa.

[/quote]Onko grillivarras mainittu Raamatussa?

[/quote]

No niin, ja nyt alkoi tehdä mieli makkaraa. Vaikka kristitynlihasta.

Vierailija
70/113 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 10:21"]

En keksi aloittajan aivoituksille mitään muuta selitystä kuin pitkälle edennyt alkoholismi.

[/quote]

Kristinusko tarjoaa totuuden. Ateistit elävät Saatanan valheessa.

Vierailija
71/113 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä ateistit selittävät Raamatun? Raamattu todistaa Jumalan olemassaolon koska siellä Jumalasta kerrotaan.

Vierailija
72/113 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:26"]

Mitenkä ateistit selittävät Raamatun? Raamattu todistaa Jumalan olemassaolon koska siellä Jumalasta kerrotaan.

[/quote]

Jumalista kerrotaan monissa teksteissä. Nekin ovat siis totta. Valitsen jumalakseni mieluummin Kullervon ja Väinämöisen. 

Vierailija
73/113 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:04"]

Demoni istuu vasemman olkasi takana odottamassa, ap. Jos käännyt katsomaan, se ottaa sinut valtaansa. Tiedän tämän, sillä näen asioita. Olet kiinnostunut henkivalloista, koska olet suuressa vaarassa. Älä puutu asioihin, joita et kylliksi ymmärrä.

[/quote]

Joko katsoit? ;)

Vierailija
74/113 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateismi perustuu siihen että halutaan elää vapaasti syntiä tehden. Uskovaisuus edellyttäisi synnistä pidättäytymisen. Ollaan vain ateisteja että saadaan katsoa syntisiä TV-ohjelmia ja kuunnella syntistä musiikkia jne. mutta sillä on hintansa. Hinta on iankaikkinen kauhistus kuoleman jälkeen.

Vierailija
75/113 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma luotiin 6000 vuotta sitten? Ehei.  Luciferin ilmoituksen mukaan maailma luotiin 23. päivänä lokakuutta 6018 vuotta sitten.  Idean tästä esitti Luciferin maanpäällinen sijainen Martti Luther.  Seuraavaksi Lucifer ilmaantui Armaghin protestanttisessa piispa Ussherissa, joka laski tämän täsmällisen päivämäärän syyspäivän tasauksen perustein.

Seuraavaksi Lucifer on ilmaantunut Hitlerin muodossa, Georg W. Bushissa ja nykypäivänä Suomen pääministeri Stubbissa.  Kaikkihan tietävät hänen vievän Suomen päin helvettiä, jos kokoomus saa vaalivoiton ja pääministerin pallit ensi vuoden Eduskuntavaaleissa.

Vierailija
76/113 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 07:42"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 06:45"]Miten muka maailma on syntynyt jos Jumalaa ei ole? Vastatkaa ateistit.

[/quote]

Kaikki materia on ollut hyvin tiiviinä pienenä pisteenä, joka on räjähtänyt ja leviää yhä edelleen pitkin maailmankaikkeutta. Maapallo on yksi satunnainen planeetta satunnaisen tähden ympärillä, jolle on sattunut kehittymään sellaiset olosuhteet, että orgaaniset eliöt pääsivät kehittymään. Mitä muuta haluat tietää?

[/quote]

Mistä se piste on tullut? Siis se materia, mistä se on tullut? Entä miten syntyi DNA??

[/quote]

Niinpä! Selittäkää joku!

Vierailija
77/113 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 06:32"]

[/quote]

[/quote]

Tiede ei pysty todistamaan evoluutiota siinä mielessä, kuin esim. Apinasta olisi tullut ihminen jne...Tosin tiede pystyy todistamaan sen, että evoluutio tarvitsee enemmän uskoa, kuin uskominen Jumalaan. Mitä vaikka, jos vähän tutkisitte vaikka asioita, ennen, kuin yritätte kertoa valheita totuuten. Niin tuo biokemia ja solubiologia olisi hyvä alku:)

[/quote]Sinun jututhan on silkkaa paskaa, niin kuin varmasti tiedät itsekin, jos olet hetken aikaa rehellinen. :) Se, että sinä olet tyhmä, ei tarkoita sitä, että kaikki muutkin olisivat. :) Et ymmärrä biokemiasta ja solubiologiasta hevonpaskaa. :) :) :)

Vierailija
78/113 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 07:42"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 06:45"]Miten muka maailma on syntynyt jos Jumalaa ei ole? Vastatkaa ateistit.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niinpä! Selittäkää joku!

[/quote]Luitteko Raamattua läksyjen sijasta peruskoulussa?

Mistä se Jumala tuli? Vastaukseksi ei käy, että no ku se on aina ollu tota noin niin.

Vierailija
79/113 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 06:32"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Sinun jututhan on silkkaa paskaa, niin kuin varmasti tiedät itsekin, jos olet hetken aikaa rehellinen. :) Se, että sinä olet tyhmä, ei tarkoita sitä, että kaikki muutkin olisivat. :) Et ymmärrä biokemiasta ja solubiologiasta hevonpaskaa. :) :) :)

[/quote]

Ja sinäkö ymmärrät? Varmaan osaat sitten selittää esim. sen, miten DNA on syntynyt. Evoluutioteoriassa on paljon aukkoja, sen ymmärtää jokainen, joka on siihen kunnolla perehtynyt.

Vierailija
80/113 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 22:26"]Mitenkä ateistit selittävät Raamatun? Raamattu todistaa Jumalan olemassaolon koska siellä Jumalasta kerrotaan.

[/quote]Entäs Koraani? Hindujen ja buddhistien pyhät tekstit? Saatanastako kaikki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän