Henkivallat keskuudessamme
Tässä keskustelussa puhutaan vähän rankemmasta aiheesta. Nimittäin henkivalloista. Tätä asiaa on hyvä miettiä koska se vaikuttaa meidän jokaisen elämään, tahdoimme sitä tai emme. Lucifer oli Jumalan kaunein enkeli joka ylpistyi kauneudestaan niin paljon että alkoi vastustamaan Jumalaa. Lucifer on Saatana ja kolmannes Jumalan enkeleistä liittyi mukaan Saatanan kapinaan. Nämä langenneet enkelit ovat demoneita.
Ilm.12:7-9 "Ja syttyi sota taivaassa: Miikael ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohikäärme ja hänen enkelinsä sotivat, mutta eivät voittaneet, eikä heillä enää ollut sijaa taivaassa. Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa."
Kaikki muut kuin kristityt palvelevat tietämättään noita pahuuden olentoja.
1Kor.10:20 "Ei, vaan että, mitä pakanat uhraavat, sen he uhraavat riivaajille eivätkä Jumalalle; mutta minä en tahdo, että te tulette osallisiksi riivaajista."
Kol.2:18 "Teidän voittajan palkintoanne ei saa riistää teiltä kukaan, joka nöyryyttää itseään kieltäymyksin, vajoaa näkyihinsä ja palvoo enkeleitä. Sellaisen ihmisen tekevät hänen omat tyhjät ajatuksensa ylpeäksi"
Pahat enkelit huomaavat ilman Jumalaa elävät ihmiset ja ottavat ne kohteekseen. Syntiä tekemällä vedämme demoneita puoleemme.
2Kor.12:6-7 "Sillä jos tahtoisinkin kerskata, en olisi mieletön, sillä minä puhuisin totta; mutta minä pidättäydyn siitä, ettei kukaan ajattelisi minusta enempää, kuin mitä näkee minun olevan tai mitä hän minusta kuulee. Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi."
Kaikkein järkyttävin Saatanan vale on evoluutioteoria, jota opettamalla kouluissa, yritetään saada mahdollisimman monta sielua helvettiin. Jo lapset yritetään aivopestä riivaajien oppeihin. Evoluutioteoriassa uskotaan luonnon voimiin eikä Jumalaan. Raamattu varoittaa sellaisesta.
Kol.2:8 "Pitäkää varanne, ettei kukaan houkuttele teitä harhaan tyhjillä ja pettävillä viisauden opeilla, jotka nojautuvat ihmisten perinnäisiin käsityksiin ja maailman alkuvoimiin eivätkä Kristukseen."
Vaikka tieteen nimessä valehdellaan niin totuus on että maailmamme on luotu noin 6000 vuotta sitten. Kiittäkää olemassaolostanne Jumalaa. Jumala on Isä, Poika ja Pyhä Henki. Jumala rakasti niin paljon maailmaa että antoi Jeesuksen kuolla ristillä syntiemme tähden. Vain usko Jeesukseen Kristukseen pelastaa ihmisen.
Televisio, internet, aikakauslehdet, kirjat ja melkein kaikki on pullollaan taikuutta, New Agea, pakanuutta ja syntiä joilla Jumalan lampaita yritetään eksyttää kadotuksen tielle. Pitäkää varanne ettette anna eksyttää itseänne.
Älkää syökö veriruokia.
5Moos.12:16 "Ainoastaan verta ette saa syödä; se teidän on vuodatettava maahan kuin vesi."
Ap.t.15:29 "että kartatte epäjumalille uhrattua ja verta ja lihaa, josta ei veri ole laskettu, ja haureutta. Jos te näitä vältätte, niin teidän käy hyvin. Jääkää hyvästi!"
Esimerkiksi verilettujen tai maksalaatikon syöminen on saatananpalvontaa.
Miksi viettää ikuisuus helvetissä kun Jumala rakastaa teitä? Antakaa elämänne Jeesukselle Kristukselle joka kuoli Golgatan ristillä syntienne vuoksi.
Dan.12:2 "Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen."
Helvetti on ikuisen kärsimyksen paikka johon myös Saatana ja sen enkelit joutuvat.
Matt.25:41 "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
Matt.25:46 "Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
Kommentit (113)
Mua kiinnostaa miten joku 6000-vuotiseen Maahan uskova mielessään ajattelee esimerkiksi kaikki tiedeasiat. Jos otetaan nyt tutkija joka menee kotoaan ulos reaalimaailmaan ja tekee havaintoja, jotka kirjaa ylös ja aikanaan analysoi ja esittää että selitys lienee että vuosimiljoonien aikana on tapahtunut tällaisia prosesseja. Niin ajatteleeko 6000 v. uskova, että tutkijan havainnot on jo vääristyneitä vai analyysi virheellistä vai hypoteesi yksipuolinen. Vai ajatellaanko ettei mitään tutkijaa ole, ei ole mitään havaintoja ja kaikenlaiset "tieteelliset tutkimukset" on vain silmänlumetta ja keksittyä propagandaa. Ehkä väitetyt arkistot on tyhjiä tai sitten on valtava järjestelmä kehitetty tuottamaan keksittyä tekstiä arkistojen täytteeksi, josta sitten löytyy kaikenlaista jumalatonta väitettä. Ja jos niillä väitetyillä tutkimuksilla keksitäänkin joku oikeasti toimiva juttu, niin se juttu on tosiasiassa Saatanan keksintöä ja vain johtaa ihmisiä entisestään harhaan ja uskomaan niihin omiin hypoteeseihin. Esimerkiksi tämä ketjun aloittaja kun selvästi jonkinlaisella ATK-välineellä operoi, niin pelottaako se vai onko se hyväksyttävä keksintö? Jos se on turvallinen, Jumalasta lähtöisin oleva keksintö, niin mistä tietää mikä on hyvä keksintö ja hyvää tiedettä, ja mikä huono keksintö huonosta tieteestä lähtöisin?
Tämä aloittaja provoilee läpinäkyvästi kaikilla luulevaisten väsyneillä argumenteilla. Ei liene tosissaan.
En keksi aloittajan aivoituksille mitään muuta selitystä kuin pitkälle edennyt alkoholismi.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 06:20"]
Ateisteille mietittävää. Jos ihminen on kehittynyt apinasta niin miksi apinoita vielä on?
[/quote]
Meille kaikille mietittävää; miten laadukas peruskoulujärjestelmämme voi epäonnistua näin?
Millä perusteella evoluutio karsii?
"Demonisi" ilmestyi minulle kerran unessa, mitäs sanot siihen? Langenneista enkeleistä yksi puhutteli minua. Jännittävää oli, että unesta jäi kaikin puolin hyvä fiilis. Se meni näin:
Seisoin kallion jyrkänteellä ja alapuolella oli tulinen pyörre. Äkkiä vieressäni seisoi komea ihminen, oli vaikea sanoa oliko mies vai nainen. Pitkä ja upea, tuliset silmät. Hän sanoi: "Minä kutsuin sinua ja sinä vastasit ja tulit tähän uneen. Liity meihin. Jumala rakensi tulisen pyörteen ja kärsivän maan. Minä en kestä enää katsoa Jumalan julmuutta. Liity meihin. Jumala sanoo: "Liity minuun tai pala tulisessa pätsissä." Minä sanon: en pakota sinua mutta muista mitä sanoin; olet aina tervetullut. Kutsu minua nimeltä ja tulen hakemaan sinut. Minä olen veljesi, en herrasi." Olento kosketti selkääni, johon puhkesi siipipari. Lensin pyörteen yli kohti vehreää laaksoa.
Olisi kiinnostavaa kuulla ap:n tulkinta unestani! Itse pidän sitä vain unena. Vaikka tositilanteessa taitaisin kyllä kallistua enemmän Luciferin joukkojen puoleen.
Kiesus sanoi: "En tahdo teidän, weljet ja siskot, eloanne sen suuremmin rajoittaa mutta yksi ehdoton käsky minulla teille on. Teidän ei tule syömän chilimaustettuja suolapähkinöitä sillä pähkinän ja chilin liitto on syvältä. Se saa suolenne kiemurtelemaan kuin kärmes. Lucifeerilla on suuri mieltymys näihin pähkinöihin ja wahwa suolisto (hän onkin kasvatellut niitä pähkinöitä waatekomerossaan pidemmän aikaa). Siispä, teidän oman terweytenne takia, älkööt kukaan teistä syökö näitä. Toistan: ei chilimaustettuja pähkinöitä."
(Evankeliumi Pirkitan mukaan 5:18)
Eihän evoluution ja jumalaan uskominen sulje pois toisiaan?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 10:41"]
Eihän evoluution ja jumalaan uskominen sulje pois toisiaan?
[/quote]
Välillä minusta tuntuu että jumalaan uskominen ja Raamattu sulkee pois toisensa...
Ateismi on saatananpalvontaa. Jos ihminen ei ole Jeesuksen puolella niin ihminen on silloin Saatanan puolella.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 00:44"]
Evoluutio kumoutuu jo pelkästään sillä että geenit eivät voi muuttua elämän aikana. Koska evoluutiota ei tapahdu yksilöissä niin sitä ei tapahdu myöskään laajemmassa mittakaavassa. 0x0x0x0x0 on kuitenkin aina edelleen nolla. Evoluutio edellyttäisi että yksilöiden geenit muuttuisivat eläessä. Ateisteille on turha mitään selittää kun ne eivät ymmärrä kuitenkaan.
[/quote]
Mahtavaa päättelyä, nauran ihan kippurassa! :D Ilmastonmuutoslehtisen jälkeen voit ehdottaa persuille evoluutioita kyseenalaistavaa lehtistä. Sen jälkeen he voisivat tehdä esimerkiksi maantietoa kyseenalaistavan opuksen.
Olisiko kuitenkin niin, että teillä jäi vähän koulut kesken tai meni vaikeat jutut ohi jolloin teitte huikean päätelmän: "minä en ymmärrä = hatarat perusteet"
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 08:23"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 00:44"]
Evoluutio kumoutuu jo pelkästään sillä että geenit eivät voi muuttua elämän aikana. Koska evoluutiota ei tapahdu yksilöissä niin sitä ei tapahdu myöskään laajemmassa mittakaavassa. 0x0x0x0x0 on kuitenkin aina edelleen nolla. Evoluutio edellyttäisi että yksilöiden geenit muuttuisivat eläessä. Ateisteille on turha mitään selittää kun ne eivät ymmärrä kuitenkaan.
[/quote]
Sinun mielestäsi jälkeläinen on aina sataprosenttinen kopio vanhemmistaan?
[/quote]
Hänen mielestään myös Jussi Lampi harrastaa seksiä kaikkien vastaantulevien naisten kanssa, eikä esim. valikoi puolisoaan ;D
Evoluutiosta mitään ymmärtämättömät voisivat kysyä itseltään evoluution peruskysymykset: 1. parittelenko minä kaikkien kanssa tasa-puolisesti, ominaisuuksista riippumatta? vai 2. onko minulla mieltymyksiä? Jos vastaat kaksi, niin et oikein voi olla uskomatta evoluutioon.
Eikö Jeesus noussut vastustamaan kirkon vanhoillisia ja harhaisia oppeja? Jeesus opetti nimenomaan "Rakastakaa toisianne" eikä "Tehkää kaikki hölmöt temput niinkuin minä sanon, kiusatkaa homoja ja haukkukaa ateisteja"
Taivaassahan ei ole sotia. Miten siellä siis kuitenkin on sellainen ollut? Ja jos on kerran ollut, niin kuka takaa ettei ole toistakin kertaa? Miksi kerrotaan, että taivaassa on ikuinen ilo ja rauha?
Ap, lopeta.
Uskon siihen Jeesus on vapahtajamme, mutta mielestäni tuollainen helvetillä ja demoneilla pelottelu ei ole hyvä tapa saada ihmisiä ajattelemaan tai vielä vähemmän uskomaan... Veriruoat ei ole ainakaan luterilaisille synti. Jeesuskin oli sitä mieltä, että tärkeintä ei ole se, mitä suuhumme laitamme, vaan se mitä suustamme päästämme.
t. Ev.lut äippä
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 07:36"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 07:31"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 07:23"]
Evoluutiosta ei ole mitään todisteita. Jumalasta on sentään todisteena Raamattu joka kaikessa viisaudessaan tekee selväksi totuutensa.[/quote]
Evoluutiosta on paljonkin todisteita, kuten fossiilit ja elävät fossiilit, kuten varsieväkala. Raamattu on yhtä pätevä todiste kuin minun 9-vuotiaana kirjoittama tarina metsänpeikosta. Jotkin Raamatun tapahtumat ja henkilöt ovat kyllä totta, mutta kaikki ne horinat vetten päällä tallusteluista sun muista on kyllä kirjoitettu sienien vaikutuksen alaisena.
[/quote]
Jos et anna elämääsi Jeesukselle, niin kuoltuasi huomaat olevasi kuumassa ja pimeässä paikassa. Kärsit siellä tuomiopäivään asti ja silloin joudut Jumalan eteen. Mutta Jumala vain sanoo sinulle ettet uskonut Jeesukseen Kristukseen ja siksi saat viettää ikuisuutesi tuossa paikassa. Sitten sinut suljetaan takaisin tuohon kamalaan paikkaan ikuisiksi ajoiksi. Siellä ovat myös Saatana ja demonit.
[/quote]
no se sitten sen ajan murhe.
mun puolestani saatte uskoa jumaliinne ja ties mihin spagettihirviöihinne niin hartaasti kuin haluatte, mutta kannattaako ihan oikeasti nolata itsensä olemattomilla perusteilla, huonoilla argumenteilla ja aggressiivisella uskonnon tuputtamisella?
mun kasitykseni ja muistikuvieni mukaan ala-asteilla aivopestään lapsia enemmänkin Kristinuskon opeilla kuin evoluutioteorialla, josta seitsemänvuotiaat harvoin ymmärtävät paskaakaan. Darwinista taidettiin kertoa vasta yläasteella, aikaisintaan viidellellä, kun taas Jessestä paasattiin jo esikoulussa.