Tänään se tapahtui: juoksu-urani ensimmäinen puskakakka
Ei voinut mitään. Oh shit! (Ja tää juttu on tosi!)
Kommentit (18)
Ai, koiranpaskaako eitartte pestä pois ?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 00:53"]Ai, koiranpaskaako eitartte pestä pois ?
[/quote]
Koirat ei hiero itseään koiranpaskaan, eli ei tarvitse.
Eikö reitillä ollut kahvilaa, huoltoasemaa tms?
No ymmärrän tunteen. Mulla se iski ekalla maratonilla, onneksi reitillä oli kakkapisteet, eli bajamajat.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 00:47"]
Onnea, koiranomistaja tunnistaa ihmispaskan siitä, että sen joutuu pesemään pois koiran turkista.
[/quote]
No toivottavasti osuu sellaiselle koiranomistajalle, joka ei itse korjaa koiransa ulosteita.
Jaaha, aina oppii uutta, koirista nimittäin. T. Eläinallergikko
Miten pitkiä lenkkejä juoksevia nämä kakka-asiat koskevat? Vai voiko kakkahätä iskeä juostessa yllättävän piankin esim. väärän ravinnon jälkeen?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 01:15"]Miten pitkiä lenkkejä juoksevia nämä kakka-asiat koskevat? Vai voiko kakkahätä iskeä juostessa yllättävän piankin esim. väärän ravinnon jälkeen?
[/quote]
Joulunpyhinä jokaisen lenkkipolun varrella on söin-itseni-ähkyksi-enkä-ole-paskonut-kahteen-päivään-mutta-nyt-lähdin-kävelylle-ja-suoli-toimii-taas- kakkoja. Eli ei välttämättä tarvitse pitkää tai tehokasta lenkkiä.
Ummetus loppui lenkkipolulle. Yritin pidätellä niin pitkään, että sattui. Tuloksena kanssa kivulias peräpukama ja lehmänsonnan kokoinen puskapaska. Ainut positiivinen asia siinä kokemuksessa oli se, että ehdin puskaan.
Osasit kirjoittaa oikein juoksu-uran.
Hienoa.
Hyii et pessy käsiä :D Mihin pyyhit pyllyn?
Voi ei :D
Joskus on alkanut vääntää mahassa kesken juoksun, mutta yleensä siellä on ollut vaan pieruilmaa ja kotia olen aina ajoisa ehtinyt. Tuo on kyllä yksi koomisimmista tilanteista, ripuli jossain yleisellä lenkkipolulla eikä missään kunnollista suojaa ja pakko paskoa vaan siihen missä sattuu seisomaan. Hahahah.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 00:26"]
Ei voinut mitään. Oh shit! (Ja tää juttu on tosi!)
[/quote]
Mitäs tuosta. Mulle tuo on arkipäivää.
Iljettävää liata polkujen reunat kakalla.
Onnea, koiranomistaja tunnistaa ihmispaskan siitä, että sen joutuu pesemään pois koiran turkista.