Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko laittaneet ulos juoma-astioita linnuille näin helteellä?

Vierailija
30.06.2021 |

Mulla on pihalla kolme vesiastiaa linnuille, oraville ja muille helteessä läkähtyville eläimille. Kiva katsella pikkulintujen kylpemistä :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siilejä täällä päin ei näy, mutta kuulemma siilitkin kaipaavat juotavaa tässä kuumuudessa.

Vierailija
2/10 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoit tämän saman avauksen jo aiemminkin.

Ja nimenomaan linnuille en laita vettä, koska ne löytävät täällä päin ylen määrin vettä itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nimenomaan linnuille en laita vettä, koska ne löytävät täällä päin ylen määrin vettä itsekin.

Ööhh, en laittanut. Tämä on eka aloitukseni asiasta. 

Täällä päin ojat jotka normaalisti täynnä vettä ovat ihan kuivia, puroissa pohjalla pelkkää mutaista liejua. Joten laitoin vettä, sääliksi käy lintuja helteessä.

Vierailija
4/10 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät kuka tekee minkäkin aloituksen, onko sinulla jokin kuudes aisti jonka perusteella tiedät ap:n henkilöllisyyden? Minäkin haluaisin sellaisen.

Vierailija
5/10 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

Vierailija
6/10 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan mökillä laitettu, jos eivät osaa viereisessä järvessä kylpeä.

Vierailija
7/10 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pihalammikko ja lisäksi toisella puolella pihaa yksi vesikuppi. Lammikossa on pari matalaa kohtaa, jossa linnut myös kylpevät mielellän.

Isoin janoinen vieras on ollut peura.

Vierailija
8/10 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut.

Vierailija
9/10 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laittanut. Jos eivät itse löydä vettä tai ruokaa niin joutavatkin kuolla.

Vierailija
10/10 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on pari matalaa astiaa varattuna juomiseen. Oli hauska katsoa kun oravanpoika istui suihkulähteen reunalla juomassa. Ei näkynyt kuin pyllistys ja häntä.

Opin tuon juoma-astian tärkeyden eräänä kuivana kesänä, kun orava oli tunkenut itsensä kasteluvesitynnyriin, oli peitetty mutta ilmeisesti oli pystynyt repimään aukkoa isommaksi. Oli sitten hukkunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän