Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi työpaikka kaatuu epäonnistuneeseen huumetestiin

Vierailija
30.06.2021 |

Olen aloittamassa uuden työn mutta se taitaa kaatua ennenkuin pääsen edes aloittamaan työt. Huumetestissä kävin viikko sitten ja nyt hoitaja soitti, että virtsa on ollut liian laimeaa joten eikuin uusiksi vain. No, nyt pelkään että taas menee pieleen vaikka kuinka syön suoloja ja olen virtsaamatta 2 tuntia ennen testiä. Koko vuosi ollut muutenkin raskas eikä mikään onnistu ensimmäisellä kerralla ei edes kytynen testi. Joo ja en ole narkkari, en ole koskaan narkannut. Turhauttaa vaan kun elämässä EI MIKÄÄN, ei siis mikään onnistu ekalla kerralla. Kohta lyön hanskat tiskiin koko elämän suhteen, koska en jaksa enään mitään vastoinkäymistä kun niitä on ollut vuodesta 2017 saakka. Miksi edes enään yrittää minkään suhteen, kun mikään ei onnistu.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset voi olla nuin pässejä? Ei testitulokset mene pomolle vaan sille joka testin antaakin, ei kenenkää terveystietoja saa levitellä ympäri halmetta, hei haloo. Olen ite töissä pankissa, ja meilläkin oli testit ja tulos tuli sille joka sen antoikin. Että näin. On paljon aloja joissa vaaditaan testi, kuten pankki ja vartijointi ala joissa itseltä on vaadittu testit.

Usko pois että pomo saa ne huumeseulat nähdäkseen. Miksi kukaan teettäisi huumeseuloja, jos tulosten saaminen olisi kiinni siitä mitä testattu kertoo?

Vierailija
22/25 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian laimea virtsa taitaa olla huumetestissä aika yleinen uusimisen syy, ei työpaikka siihen kaadu. Itse tiedän lukuisia ihmisiä, jotka ovat joutuneet uusimaan testin tuon takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä aikalailla sama tilanne, mutta parhaillaan odotan tuloksia. Pelkään, että on positiivinen ja tiedänkin sen olevan aika varmasti mutta en käytä huumeita vaan sellaisia lääkkeitä jotka luokitellaan sellaiseksi, että virtsanäyte tulee näyttämään positiiviselta. Mutta hoitaja on rauhoitellut, että kun reseptit on ok niin myös tulos tulee siten olemaan negatiivinen. Silti tässä on aika surullinen fiilis, kun pelkään että työpaikka lähtee alta.

Vierailija
24/25 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen pomo ei näe testi tulosta vaan tulos menee näytteen antajalle ja antaja näyttää sitten tuloksen pomolle, mutta suoraan pomolle ei mene terveystietoja, koska laki kieltää, ja thats it.

Vierailija
25/25 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on paskaa paitsi kusi, ja sekin liian laimeaa.