Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi työpaikka kaatuu epäonnistuneeseen huumetestiin

Vierailija
30.06.2021 |

Olen aloittamassa uuden työn mutta se taitaa kaatua ennenkuin pääsen edes aloittamaan työt. Huumetestissä kävin viikko sitten ja nyt hoitaja soitti, että virtsa on ollut liian laimeaa joten eikuin uusiksi vain. No, nyt pelkään että taas menee pieleen vaikka kuinka syön suoloja ja olen virtsaamatta 2 tuntia ennen testiä. Koko vuosi ollut muutenkin raskas eikä mikään onnistu ensimmäisellä kerralla ei edes kytynen testi. Joo ja en ole narkkari, en ole koskaan narkannut. Turhauttaa vaan kun elämässä EI MIKÄÄN, ei siis mikään onnistu ekalla kerralla. Kohta lyön hanskat tiskiin koko elämän suhteen, koska en jaksa enään mitään vastoinkäymistä kun niitä on ollut vuodesta 2017 saakka. Miksi edes enään yrittää minkään suhteen, kun mikään ei onnistu.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas negatiivinen purkaus.

Vierailija
2/25 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusikin on liian laimeaa. Kurjaakin kurjempi juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se työpaikansaanti nyt siihen kaadu, että huumetesti pitää uusia?! Hei haloo. Mulle on käynyt just noin. Sain työpaikan. Kyllä se testi ennen pitkää onnistuu.

Vierailija
4/25 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotain on isosti vialla, jos ei pysty pidättämään 2 tuntia.

Vierailija
5/25 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin pissatestiin, kun vuoden jälkeen työpaikkani vakinaistettiin.

Oli kesä, eikä kukaan kysynyt testitulosta. Kävin siellä testissä kyllä.

Vierailija
6/25 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti,ei tarvitse sentään kusta postiluukusta sisään :D

Vierailija
7/25 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 tuntia virtsaamatta on meillä ohjeistuksena.

Vierailija
8/25 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se testitulos meni suoraan pomollesi, ja kaikki oli kunnossa.

Luuletko että työterveys lähettää tuloksen sinulle kotiin, ja pomo kysyy sinulta ”no, näkyikö testissä huumejäämiä?”

Vierailija
9/25 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Välillä tuntuu, että elämä potkii päähän vähän liian lujaa, mutta kun oppii keskittymään elämän pieniin iloihin tässä ja nyt, niin on helpompaa.

Nimim. Syöpä-kroonikko, jolle ennustettu alle 2 v elinaikaa

Vierailija
10/25 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SE homma on paljon helpompi toteuttaa vanhanaikaisella kusipelti-menetelmällä.

Vierailija
11/25 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että työterveys lähettää tuloksen sinulle kotiin, ja pomo kysyy sinulta ”no, näkyikö testissä huumejäämiä?”

Ei mennyt, todellakaan.

Vierailija
12/25 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älä nyt tollasesta murehdi. Elämään mahtuu kasoittain vastoinkäymisiä ja jos jokainen pikku juttukin syöksee sut alakuloisuuteen niin on tosi vaikeaa.

Vierailija
13/25 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mennyt, todellakaan.

Yritys maksoi kusitestin, ja tulos ei kiinnostanut ketään, eikä sitä raportoitu minnekään? Ou jee, minä tiedän - sä oot töissä VTV:llä!

Vierailija
14/25 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä meinasi työpaikka tyssätä ns. ujopissiin. Ihan totta. En pystynyt virtsaamaan kun siinä vieressä vahdittiin. Tilannetta ei parantanut se, että näytettä valvova taho ei ollut yhtään ymmärtäväinen, vaan suorastaan syyttävä tilanteessa. Siis ikään kuin en olisi halunnut antaa näytettä. No eihän se sitten tullut ja näytteenottaja oli vihainen. Otin yhteyttä työterveyshoitajaan ja sanoin, että voin antaa vaikka verikokeen tai mennä alasti sinne huoneeseen ilman tavaroita, kunhan vaan ei vieressä kytätä. Että en tarkoituksella pidättele. En tiedä mitä työterveyshoitaja teki tai kenelle soitti, mutta seuraavalla kerralla näytteenottaja (joku toinen) meni kyllä reilusti sivuun ja antoi minun olla siellä vessassa rauhassa ja sanoi vielä että ei kiirettä, hänellä on aikaa iltapäivä neljään odottaa ja ole rauhassa (aamupäivä). Pukersin sitten siellä aikani ja onnistuihan se sitten. Negatiivinen näyte ja työpaikka tuli, mutta olipahan nöyryytys.

Vierailija
15/25 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä tosi vaikea motivoitua työhön, jossa vaaditaan käymään huumetestissä. Mikäköhän mahtaa olla luottamus työntekijöihin sitten muuten. 

Vierailija
16/25 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Positiivisuus taitaa tässä olla negatiivista :D

Vierailija
17/25 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mennyt, todellakaan.

Yritys maksoi kusitestin, ja tulos ei kiinnostanut ketään, eikä sitä raportoitu minnekään? Ou jee, minä tiedän - sä oot töissä VTV:llä!

Ei kenenkään terveystiedot ole julkisia. Työnantajalla ei ole niihin oikeutta.

Sain tuloksen paperilla näytettäväksi esimiehelle, paperia ei edes olisi saanut antaa hänelle, näyttää vain.

Hän oli lomalla, eikä kysynyt paperia missään vaiheessa.

Yksityisellä olin töissä, rahan parissa.

Vierailija
18/25 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään ei yhtään mikään onnistu ensimmäisellä kerralla. Ota chillisti. Juurihan sait uuden työpaikan. Lähde terassille ja nauti lämmöstä, kun tätä vielä muutama viikko on.

Vierailija
19/25 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset voi olla nuin pässejä? Ei testitulokset mene pomolle vaan sille joka testin antaakin, ei kenenkää terveystietoja saa levitellä ympäri halmetta, hei haloo. Olen ite töissä pankissa, ja meilläkin oli testit ja tulos tuli sille joka sen antoikin. Että näin. On paljon aloja joissa vaaditaan testi, kuten pankki ja vartijointi ala joissa itseltä on vaadittu testit.

Vierailija
20/25 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, mulla kävi ujopissat kun tehtiin firmassa testit. TJ on tällainen intohimoinen amatöörianalyytikko, joten käväistiin kusaisemassa tämän suuhun.

Sanoi myös että maistui liian laimealta, joten sain ohjeeksi nuuskia kokkelia ja ryypätä viikon putkeen ja sitten ottaa uusiksi. Eli varmaan jotain tämmöistä ap:llekin tulossa