Sisko teki TAAS oharit
Kutsuin kahville, sovittiin että tulee, ja nyt laitto tuntia ennen viestin ettei tulekaan, "tuli muuta tekemistä". Eikä ollu ensimmäinen kerta. No oppiläksyt on maksettu mun osalta, en kutsu enää kylään, pitäköön tunkkinsa.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Mitä vastasit viestiin?
"Aha"
Tuleeko ohareita koskaan, jos hän kutsuu sinut kahville? Menet paikalle ja hän onkin asioilla? Vai kutsuuko lainkaan?
Mun sisko teki saman viimeisen kerran kun päätti aamulla, että ei ilmesty siskonpoikansa rippijuhliin, joista oli siis tiennyt 4 kuukautta. Ei ole sen jälkeen paljon ajatuksia vaihdeltu, Muutama vuosi on jo tässä vierähtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko ohareita koskaan, jos hän kutsuu sinut kahville? Menet paikalle ja hän onkin asioilla? Vai kutsuuko lainkaan?
Kutsuu ehkä kerran vuodessa, asutaan samassa kaupungissa. On paikalla kuitenkin. Itse en tee tuollaisia törkeitä ohareita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun sisko teki saman viimeisen kerran kun päätti aamulla, että ei ilmesty siskonpoikansa rippijuhliin, joista oli siis tiennyt 4 kuukautta. Ei ole sen jälkeen paljon ajatuksia vaihdeltu, Muutama vuosi on jo tässä vierähtänyt.
Otan osaa. Siskosi on moukka. Samoin kuin ap:n sisko.
Katkaise välit, sisko ei selvästikään arvosta sinua ja sinun aikaasi.
Itse olisin suuttunut jo ensimmäisistä ohareista.
Tee itse samanlaiset oharit, ehkä oppii siitä.
Varo se on periytyvää. Joko tyttäresi oharoivat?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole lapsia. Olen siskon tytön kummi ja haluaisin häntäkin nähdä, on vasta viisivuotias. Siksi nuo oharit niin ärsyttävätkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole lapsia. Olen siskon tytön kummi ja haluaisin häntäkin nähdä, on vasta viisivuotias. Siksi nuo oharit niin ärsyttävätkin.
Ap
Toivottavasti kummitytöstä ei tule samanlaista kuin äidistään 😔
Siskollesi tuli parempaa tekemistä, toisin sanoen ei arvosta sinua. Inhottavaa.
Kuka täällä alapeukuttaa? Tekeekö itse ohareita ja nyt pelkää menettävänsä pompoteltavansa?
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä alapeukuttaa? Tekeekö itse ohareita ja nyt pelkää menettävänsä pompoteltavansa?
Ap:n sisko varmaan 🤣
En itsekään kutsuisi enää jos kerran on useasti tehnyt oharit.
Vierailija kirjoitti:
Ohariämmä alapeukuttaa 😂
Tiedätkö, on tosi noloa aina leimata ne, jotka vain ovat eri mieltä asioista.
Minä ainakin kysyisin siskolta, mitä se muu meno oli ja ilmaisisin, että loukkaannuin. Noloa yksien kahvien takia katkaista omaan SISKOON välit! Ap juo nyt vaam kahvit ja jatkaa normaalia päiväohjelmaansa. No biggie!
Mitä vastasit viestiin?