Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö ketään miestä jolla on siveysvyö?

Vierailija
30.06.2021 |

Otsikossa se jo tulikin.

Kommentit (144)

Vierailija
41/144 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset joiden miehet on siveysvyössä, haluaisitteko viedä leikin niin pitkälle että saisitte harrastaa seksiä muiden miesten kanssa, ja mies joutuisi olemaan siveysvyössä silti? Kenties miehen silmien edessä?

Vierailija
42/144 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset joiden miehet on siveysvyössä, haluaisitteko viedä leikin niin pitkälle että saisitte harrastaa seksiä muiden miesten kanssa, ja mies joutuisi olemaan siveysvyössä silti? Kenties miehen silmien edessä?

Tämä ei meillä ainakaan kuulu eikä tule kuulumaankaan kuvioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/144 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on katsellut vierestä.

7 lukon pari

Vierailija
44/144 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho mitä settiä!

Vierailija
45/144 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kymmenen vuotta on tullut siveysvyötä käytettyä. Alkuun satunnaisesti, mutta koko ajan enemmän ja enemmän. Viimeiset kolme vuotta käytännössä 24/7 lukittuna.

Harmi vaan kun naiset ei hirveästi siveysvyölle lämpene.

Vierailija
46/144 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kymmenen vuotta on tullut siveysvyötä käytettyä. Alkuun satunnaisesti, mutta koko ajan enemmän ja enemmän. Viimeiset kolme vuotta käytännössä 24/7 lukittuna.

Harmi vaan kun naiset ei hirveästi siveysvyölle lämpene.

Eikö se maha riittää että oma vaimo nauttii siittä että olet vyössä. Kyllä mulle ainaki riittä että vaimo nauttii siittä että olen siveysvyössä.

Vierailija
47/144 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaimoa, ei edes tyttö ystävää

Vierailija
48/144 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaimoa, ei edes tyttö ystävää

No minkä ihmeen takia käytät sitten siveysvyötä?

Vierailija
49/144 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän siveysvyötä estämään/rajoittamaan itsetyydytystä. Jo kokoni puolesta siveysvyö sopii minulle erittäin hyvin

Vierailija
50/144 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö kaikki miehet laittaa siveysvyöhön?

Ei ehkä kaikki, mutta jotkut kyllä hyvästä syystä

Vierailija
51/144 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei käytetä jatkuvasti, mutta minulla on valta päättää koska. Lähetän miehelle tekstiviestin ja avaimet ilmestyy yöpöydälleni 15 minuutissa. Asiasta ei välttämättä puhuta sen enempää. Usein jos laittaudun ja itselle tulee seksikäs olo niin laitan viestin. Myös aina jos lähden ulos tyttöporukalla tai vaikka työmatkalle. Meillä on DS suhde, johon kuuluu myös muuta. Esim. 2018 jälkeen mieheni on lauennut vain sidottuna. Minä olen nykyään innokkaampi, mutta aloite oli yhteinen. N51

Vierailija
52/144 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei käytetä jatkuvasti, mutta minulla on valta päättää koska. Lähetän miehelle tekstiviestin ja avaimet ilmestyy yöpöydälleni 15 minuutissa. Asiasta ei välttämättä puhuta sen enempää. Usein jos laittaudun ja itselle tulee seksikäs olo niin laitan viestin. Myös aina jos lähden ulos tyttöporukalla tai vaikka työmatkalle. Meillä on DS suhde, johon kuuluu myös muuta. Esim. 2018 jälkeen mieheni on lauennut vain sidottuna. Minä olen nykyään innokkaampi, mutta aloite oli yhteinen. N51

Hitto vie, tuollaisesta sinkkuna jään paitsi, mutta siveysvyö on ja pysyy

Vierailija
53/144 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siveysvyö miehellä parantaa parisuhdetta paljon. Mies antaa huomiota, on ymmärtäväisempi, auttaa koti töissä, hieroo jne. Ja mikä tärkeintä selvästi nauttii olla että vain minä saan päättää hänen tulemisistaan. Mies osaa nykyään todella hyvin nuolla pillua.

Vierailija
54/144 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt naiset laitatte siveysvyön tilaukseen ja miehenne munat lukkoon!

Vierailija
55/144 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kokeilemaan! Meillä psrisuhde parantunut huomattavasti kun mies laitettiin lukkoon. Huomioi minut huomattavasti paremmin kuin aiemmin. Seksiäkin on useammin.

Vierailija
56/144 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiössä on kaikilla, paitsi B-rapun Jampalla. Naapuritalossa on kaikilla yhtä lesbopariskuntaa lukuunottamatta, mutta se onkin kirjattu taloyhtiön sääntöihin.

Vierailija
57/144 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän taloyhtiössä on kaikilla, paitsi B-rapun Jampalla. Naapuritalossa on kaikilla yhtä lesbopariskuntaa lukuunottamatta, mutta se onkin kirjattu taloyhtiön sääntöihin.

Jäi lisäämättä, että naisille pitää olla mattopiiska pyllyssä helposti saatavilla, myös niillä naapurin lesboilla.

Vierailija
58/144 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäi lisäämättä, että naisille pitää olla mattopiiska pyllyssä helposti saatavilla, myös niillä naapurin lesboilla.

Taidat olla oikein vitsikirja suussa syntynyt, vai? Sen verran kuitenkin kiinnosti, että luit ketjua ja vieläpä kirjoitit siihen? Varmasti sinullekin löytyisi jostain varmaotteinen nainen, joka pitäisi sinut kurissa, jos vaan vaivautuisit etsimään. Toivotan onnea etsintään!

Vierailija
59/144 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näkyny viikonloppuna siveysvyö miehiä.

Vierailija
60/144 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näkyny viikonloppuna siveysvyö miehiä.

Ai missä kaupungissa, ja olisiko hyvä jos näkyisi säännöllisesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi