Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruotsissa EI OLE sijoitusasuntoja ja se on ollut asunnossaan itse asuvalle hyvä juttu

Vierailija
30.06.2021 |

Ei ole vuokra-asuntoja omistusasuntojen seassa, koska pitempiaikaisesti ei voi vuokrata. Tämä on kuitenkin vain hyvä juttu, koska se rauhoittaa asuintaloja. Sama pitäisi olla Suomessa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan toki mallia Ruotsissa, itse kyllä en haluaisi ottaa asuntolainaa 120 vuoden laina-ajalla.

Vierailija
2/8 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki - vuokra-asunto täytyy oitaa Mafialta, kun muuten ei saa. Pimeästi kiskurivuokraa. Tai rikkaat vanhemmat ostaa bodstadsrättin josta lahjoittaa lapselleen 10%. Tällöin lapselle on asunto. Rikkaat pärjää tuolla aina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps rikkaat joilla on mahdollista saada suuret lainat, ostaa jälkikasvulleen kämpät josta ne lapset omistaa nimellisesti siivun. Silloin lapsi saa asua siinä asunnossa. Eli täytyy listata se lapsi omistajaksi niin ei voi kieltää se asuntoyhdistys asumista. 

Vierailija
4/8 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ruotsissa on tunntetusti sekä 1. erittäin rauhallista kaikkialla että 2. hyvin saatavilla vuokra-asuntoja. 

Vierailija
5/8 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Minulla on sijoitusasunto Tukholmassa Södermalmilla.

Vierailija
6/8 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoitusasuntoja Ruotsissa nimenomaan on. Ne ovat pääsääntöisesti rikollisjärjestöjen hallussa ja ansaintakeino on, että niistä joutuu maksamaan pimeästi kynnysrahaa joka sijainnista riippuen on 3 - 400 000 kruunua.

Vierailija
7/8 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaan toki mallia Ruotsissa, itse kyllä en haluaisi ottaa asuntolainaa 120 vuoden laina-ajalla.

Näin lapsettomana tuo kuulostaisi tosi hyvältä. Rahaa jäisi peruselämiseen enemmän ja ehtisi kuolla ennen kuin laina on edes maksettu. 

Vierailija
8/8 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin asuntomarkkinat menee ihan päin persettä. Vuokrat on pilvissä ja omistusasunnosta voi isoimmissa kaupungeissä tavallinen palkansaada enää haaveilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi