Maajussi-Roy on nyt muuttanut Suomeen
Kommentit (117)
Royhan on pistänyt asioihin vauhtia, jos nyt jo oli haastattelussa koskien töitä.
Onpas muuten hyvässä tikissä Roy 🔥
Tätä toivottiin. T. Av-mammat partseilta
Ilmainen yliopistokoulutus Suomessa houkuttaa?
Lehtiartikkeli väitti että "mies näyttää rakastuneelta", ei vain selvinnyt kehen.
No niin ameriikan maajussi on laskeutunut, kyntöhommat voi alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Poika ainakin on menossa armeijaan ja Roy jatkaa kiinteistövälittäjän hommia.
Saakohan tuo Roy ollenkaan liikkua rauhassa kun naiset alkaa piirittämään :).
Vierailija kirjoitti:
Kanada ei ole usa.
Vierailija kirjoitti:
Lehtiartikkeli väitti että "mies näyttää rakastuneelta", ei vain selvinnyt kehen.
Emmeköhän aika pian pääse tutustumaan näihin rakastumisiin keltaisen lehdistön avustuksella. Sen verran moni mamma on tätä kyntömiestä vako kosteana täällä odotellut, että kiireisiä aikoja on maajussilla luvassa, eikä niistä tule draamaakaan puuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanada ei ole usa.
Miten kommenttisi liittyi minun viestiini? Josko ottaisit karttakirjan pikku kätösiisi ja selvittäisit itsellesi, että mistä maanosasta sellainen Kanada mahtaakaan löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanada ei ole usa.
Miten kommenttisi liittyi minun viestiini? Josko ottaisit karttakirjan pikku kätösiisi ja selvittäisit itsellesi, että mistä maanosasta sellainen Kanada mahtaakaan löytyä.
Samaa suosittelen sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän lyödään kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Poika saa ilmaisen koulutuksen ja isukki naista enemmän kuin koskaan voinut edes villeimmissä kuvitelmissaan unelmoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanada ei ole usa.
Samaa suosittelen sinulle.
Minulla on kyllä karttapallo tuossa pöydälläni ja se kertoo, että Kanada on Amerikassa. Voin kyllä opastaa sinua, jos et osaa karttaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanada ei ole usa.
Cänädä sijaitsee pohjoisamerikassa.
Huomasi että täällä on piparia tyrkyllä.
ja taas on suomimammoilla tussut märkänä. ulkkismies ja vielä julkkis.
ton näköinen roskakuski siellä lähiössä saisi vain halveksuvia katseita teiltä
Vierailija kirjoitti:
Siihen ei kyllä kovinkaan kummoista huomiokykyä tarvittu, kun suomimammat tukki Royn sähköpostin täysin kosiomaileillaan :D
Minua vaan vähän pelottaa Royn puolesta, että ymmärtääkö hän ihan täysin, mihin soppaan on jortikkansa työntämässä? Ihan siis hänen terveyttään ajattelen. Kiimaiset suomimammathan repivät hänet kappaleiksi.
Kiimaisimmat mammat taisi olla jo lentokentällä varaamassa ensimmäiset kyntövuorot ;) Voi Roy parkaa mihin onkaan päänsä (etenkin sen alapään) työntänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen ei kyllä kovinkaan kummoista huomiokykyä tarvittu, kun suomimammat tukki Royn sähköpostin täysin kosiomaileillaan :D
Minua vaan vähän pelottaa Royn puolesta, että ymmärtääkö hän ihan täysin, mihin soppaan on jortikkansa työntämässä? Ihan siis hänen terveyttään ajattelen. Kiimaiset suomimammathan repivät hänet kappaleiksi.
Kukahan heistä saa revittyä irti sen palkintopokalin, eli Royn jortikan? Ja onko siitä edes mitään hyötyä? Ehkä sen voi jotenkin pumpata ja kovettaa mieskuntoon, niin ehkä sillä sitten jotain voi tehdä.
Royn ja Lexin haastattelu. Molemmat ovat symppiksiä edelleen.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussille-morsian-maailmalla-ohje…