Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on jännittävin/pelottavin ohjelma, minkä muistat lapsuudestasi?

Vierailija
30.06.2014 |

Itselläni oli ohjelma nimeltään "Pelottaako?"

Siinä ne nuoret istuivat nuotion ääressä ja kertoivat kauhutarinoita.

Pelottava oli, mutta silti piti aina katsoa. ;-)

Ihme, ettei mitään traumoja oo jääny. :-O

Kommentit (149)

Vierailija
101/149 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lastenohjelma oisko ollu ruotsalainen, jossa oli joku nainen oudoissa vaatteissa ja joku tuulimylly ja / tai joku iso kello joka soi ja sit tapahtui jotain?? Muistaako kukaan? Tuli 70-luvulla ehkä viikonloppuna aamulla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
104/149 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:59"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 21:01"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 20:16"]

Mulla on tosi hämärät muistikuvat jostakin TV-sarjasta/kotimaisesta elokuvasta, mutta yritän kuvailla kaiken, minkä muistan. Siinä oli taidemaalari, joka maalasi kuvaa mustapukuisesta naisesta (taiteilijan ex-naisystävä tms.) Yöllä maalari näki painajaista, jossa maalauksen nainen nauroi kamalaa naurua kaivon pohjalta. Jossakin vaiheessa taidemaalari suutuspäissään viilsi maalauksensa puukolla. Siinä ohjelmassa oli tosi pelottava tunnelma ja ainakin silloin ihan pienenä naperona pelkäsin valtavasti. Hitsi kun en muista, että mikä se oli.

[/quote]

oliko tuo maalari melasniemi ja oliko siinä myös johanna raunio?

[/quote]

Kiitti sulle valtavasti! Pistin vaan googleen hauksi Melasniemi Johanna Raunio ja sitten pienellä lisägooglettelulla se löytyi!

Ei nuo yksityiskohdat menneet ihan niin kuin muistelin, mutta tunnelma oli juuri niin karmea, kuin muistin. Oon ollut 5-vuotias, kun tuo on joskus -94 näytetty uusintana ja vanhempien kanssa katsoin tuon. En kyllä käsitä, miten minun on annettu katsoa. Aivan liian pelottava lapselle. Kiitos tosi paljon vinkeistä! Vuosia oon miettinyt, että mikä ohjelma se oli ja nyt selvisi. :)

[/quote]

http://www.imdb.com/title/tt0381790/?ref_=fn_al_tt_4

[/quote]

olin tuolloin 13-vuotias ja se oli pelottavin ikinä näkemäni sarja. Muistan kun Melasniemi ajoi lafalla ja näki näkyjä. Hyi he...tti!

Vierailija
105/149 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 01:37"]Yksi sarja pelotti minua nuorempana, mutta minulla on siitä vain muutama muistikuva...

Sarja oli jonkinlainen minisarja, ehkä kolmiosainen, englanninkielinen.

Sitä esitettiin YLEllä joskus myöhään illalla/yöllä. Sarjaan liittyi lattialankkujen alta löytynyt vauvan ruumis.

Haluaisin tietää mikä sarja tämä oli, oli hyvin ahdistava tunnelmaltaan ja vaivaa yhä, vaikka siitä on varmasti 10 vuotta kun näin sen.

[/quote]

En tiedä mikä sarja,mutta mulle kanssa jäänyt elävästi mieleen se vauvan ruumis

Vierailija
106/149 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, mutta rupesin jo ihan taaperona pelkäämään Muppetteja ihan silmittömästi. Aina niiden ilmestyessä ruutuun aloin parkua hysteerisenä, ja näin kauheita painajaisia niistä otuksista. Vieläkin koen väristyksiä jos sattumalta näen Kermit-sammakon jossakin. Se otus on jotain niin hirveää.

Vierailija
107/149 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieteisfantasia "muukalaiset", avaruusolioita mustissa puvuissa, he kantoivat salkkuja joissa oli itiöitä, muukalaisvauvoja.

Vierailija
108/149 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaja Carola kuljeskeli jossain keskiaikaisessa luolassa ruoska kädessä, ajoi takaa jotakuta miestä, sai lopulta kiinni ja ruoski.  Katselin sitä joskus 3-vuotiaana ja muistan kuinka teki pahaa, vaikka ymmärrettiin se vain esitys.  Varsinkin kun nainen käveli hitaasti, mies juoksi ja silti kohtalo oli vääjäämätön.

Vierailija
109/149 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stephen kingin SE antoi vuosikausien suihkukammot ja traumat kun sen kakkosluokkalaisena katoin

Vierailija
110/149 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dokkari nimeltä Saatana kutsuu minua (tai jotain sinnepäin). Opettaja näytti ala-asteen kolmannella tai neljännellä luokalla. Oli pelottava ja en uskaltanut nukkua pitkään aikaan. Pelkäsin että se Saatana tulee jostain nurkasta. Youtubessa taitaa olla ainakin osia tuosta ja olen katsonut nyt aikuisena, enkä itse kyllä noin nuorille lapsille sitä näyttäisi.

Vierailija
111/149 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuva Mars hyökkää. Vähän vanhempana katsottuani se oli lähinnä koominen, mutta lapsena se pelotti.

Vierailija
112/149 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuva Veljeni Leijonamieli

Vierailija
113/149 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

V

Vierailija
114/149 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello Hello Hello

Vierailija
115/149 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa myös, mikä juoni näissä ohjelmissa/elokuvissa oli.

Ap

Vierailija
116/149 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanny ja Alexander ja Rauta-aika

Vierailija
117/149 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 19:06"]Itselläni oli ohjelma nimeltään "Pelottaako?"

Siinä ne nuoret istuivat nuotion ääressä ja kertoivat kauhutarinoita.

Pelottava oli, mutta silti piti aina katsoa. ;-)

Ihme, ettei mitään traumoja oo jääny. :-O

[/quote] voiskohan tätä katsoa vielä jostain? :D taisi olla mun lempiohjelma sillon lapsena

Vierailija
118/149 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

V, hämärän rajamailla, Terminator 1, painajainen elmstreetillä. Olin noin 10 kun katselin näitä.

Vierailija
119/149 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti tämä:

Jonkinlainen musiikkivideoiden edeltäjä, jota esitettiin telkkarissa "täytteenä" varsinaisten ohjelmien välissä. Tämä siis tapahtui joskus 70-luvun lopussa, jolloin olin alle kouluikäinen. Ja oli todella pelottavaa...

Vierailija
120/149 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukakkosen semmoset muoviukot, jotka aina hymähteli. Eivät siis puhuneet. Olisikohan olleet jopa kaksoset (tyttö ja poika).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi