Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopivaa käytöstä 25-vuotiaalle?

Vierailija
09.06.2014 |

25-vuotias tuttuni bilettää ja ryyppää sekä käyttää satunnaisesti huumeita. Hän kiroilee ja kirjoittaa tosi teinimäisesti esim facebook päivtyksiin ja kommentteihin. Hän pukeutuu kuin kapinoiva nuori. Hän ihannoi hulluutta ja shokeeraavia asioita.

Itse olen saman ikäinen ja tunnen itseni suorastaan kalkkikseksi hänen seurassaan. Nautin hyvästä ruoasta ja laadukkaista viineistä. Ystäväni ovat fiksuja ja sivistyneitä. Vaikka huumorin kukkaa viljellään ja osaamme irrotella, ei meideän seurueesta kukaan oksenna baarin vessassa tai harrasta seksiä jatkoilla kaverin sängyssä.

Minkä ikäinen itse olet ja kumpi meistä on mielestäsi ns. normaali 25v?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat avoliitossa ja lapsettomia.

ap

Vierailija
2/13 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksette olisi kumpikin ihan normaaleita ihmisiä? Toinen on menevämpi ja toinen paheksuu kirjastotätilasiensa takaa. Niin se maailma pyörii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ajatella, että normaalille 25-vuotiaalle olisi jotkin tietyt kriteerit... tai minkään muunkaan ikäiselle.

Miksi teidän pitäisi olla samanlaisia tuttavasi kanssa? Ei me kuule olla kaikki samasta muotista. :)

Vierailija
4/13 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yli kolmekymppisenä, pidettyäni itseäni "aikuisena" kohta kymmenen vuotta, sanoisin, että sekä sinä että ystäväsi ovat täysin normaaleja 25-vuotiaita ;)

Vierailija
5/13 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei siis ole ystäväni enkä myöskään paheksu häntä. Enkä ole tanttaramainen kirjastotäti vaan ihan menvä nuori nainen itsekin :)

ap

Vierailija
6/13 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran, että tuttavasi pitäisi lopettaa huumeiden käyttö kyllä kokonaan ja sinun pitäisi lopettaa itsesi vertailu muihin. Muuten olette molemmat normaaleja.

Vierailija
7/13 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 22:09"]Sen verran, että tuttavasi pitäisi lopettaa huumeiden käyttö kyllä kokonaan ja sinun pitäisi lopettaa itsesi vertailu muihin. Muuten olette molemmat normaaleja.

[/quote]

Sori, tarkoitin yläpeukuttaa!

Vierailija
8/13 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sä olet niin paljon kypsempi ja parempi ihminen kuin kaverisi. Senhän sä laadukkaine viineinesi ja fiksuine ja sivistyneine kavereinesi halusit kuulla, eiks niin? Siksi kuvailet kaveriasi teinimäisesti kirjoittavaksi ja puketuukin vielä kuin kapinoiva teini (hui!). Olet niin aikuinen ettei mitään rajaa. Mihin enää kaikessa aikuisuudessasi tarvitset Av:n hyväksyntää? 

Vierailija
9/13 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 22:12"]

Kyllä, sä olet niin paljon kypsempi ja parempi ihminen kuin kaverisi. Senhän sä laadukkaine viineinesi ja fiksuine ja sivistyneine kavereinesi halusit kuulla, eiks niin? Siksi kuvailet kaveriasi teinimäisesti kirjoittavaksi ja puketuukin vielä kuin kapinoiva teini (hui!). Olet niin aikuinen ettei mitään rajaa. Mihin enää kaikessa aikuisuudessasi tarvitset Av:n hyväksyntää? 

[/quote]

Av on sitä varten että anonyyminä voi kysyä mieltään askarruttavia asioita niin kaltaisesi ikävät ihmiset sanovat asiat niin kuin ajattelevat. Eikä tarvitse tunnustaa tutuilleen ajatuksiaan.

Vierailija
10/13 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 22:12"]

[/quote]

Av on sitä varten että anonyyminä voi kysyä mieltään askarruttavia asioita niin kaltaisesi ikävät ihmiset sanovat asiat niin kuin ajattelevat. Eikä tarvitse tunnustaa tutuilleen ajatuksiaan.

[/quote]

Pointti olikin siinä, että ap käyttää itsestään ja elämästään vain positiivisia adjektiiveja ja ilmauksia (hyvä ruoka, laadukkaat viinit, fiksut ja sivistyneet ystävät, huumorin kukkaa viljellään, mutta ei oksennella yms.) ja ystäväänsä hän kuvailee vain negatiivisesti (kirjoittaa tosi teinimäisesti, pukeutuu kuin kapinoiva nuori [ei siis kuvaile pukeutumista, vaan kertoo vain oman mielipiteensä siitä], ihannoi hulluutta ja shokeeraavia asioita, oksentaa baarin vessassa jne.) Väkisinkin tulee mieleen, että tarkoitus olikin vertailla vain niitä omalta kannaltaan edullisia ja kaverin kannalta epäedullisia asioita. Miksi, sitä en tiedä.

Vierailija
11/13 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat itse aika lapselliselta avauksesi perusteellla. kuka edes miettiii moista ja vertaa itseään johonkin tuttavaan? Onko sulla huono itsetunto, kaipaatko pohjimmiltasi jotain hänen elämästään, vai haluatko tuntea olevasi parempi kuin tuttavasi? Tärkeintä on, että itse oleyte tyyytyväisiä elämiinne. Ei ole olemassa mitään standartia sille, millainen on oikeanlainen 25-vuotias.

Vierailija
12/13 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen nyt, puhutaanko täällä musta? Olen kyllä jo 26! :o

Vierailija
13/13 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 22:59"]

Hetkinen nyt, puhutaanko täällä musta? Olen kyllä jo 26! :o

[/quote]

Mullekin tuli sellainen olo että puhutaanko täällä musta, ja olen myös jo 26. :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän