Miten ei katkeroidu?!
Elämässäni on ollut tosi paljon vastoinkäymisiä eikä mikään tunnu onnistuvan, kuten muilla. Olen taistellut katkeruutta vastaan, mutta olen häviämässä taistelun..Mieleni on niin täynnä vihaa, katkeruutta ja pettymystä etten kestä enää. Onko mitään mitä voin tehdä? En pysty enää paljon muuta kuin istumaan yksin kotona ja jjuomaan tähän pahaan oloon.
Kommentit (2)
Kaksi neuvoa
1) varo syyttämästä ketäön sii, mikä ei ole heidän syynsä. Tosiasia on, että suurin osa asioista ja tapahtumista ei ole kenenkään syy. Ei sinun, muttei muidenkaan. Se on vaan sattumaa. Myönnä se.
2) etsi joka pilvestä se hopeareunus, kyllä niissä kaikissa sellainen on. AINA on jotain, mikä on hyvääkin. Minä menetin työni kun vammaisen lapseni hoito oli niin raskasta, etten pystynyt kunnolla hoitamaan toitäni. Mut olihan siinä se etu, että sitten pystyin hoitamaan sen lapsen kunnolla. Lapsi ei pärjää koulussa, hädin tuskin läpäisee amiksen, mutta se erottaa oikean ja väärän ja on vastuullinen ihminen. Sen tyttöystäväkään ei ole mikään menestyjä, mutta näyttävät tyytyväisiltä toisiinsa. Koko kesäloman on satanut vettä, mutta onneksi olekin lainannut kirjastosta kirjoja, joita on hyvä tilaisuus nyt lukea sisällä.
no mitä sinulle on käynyt?