Mitähän sitä keksisi ruoaksi tänään.. Nouto- tai tilaussafkaa?
En jaksaisi millään laittaa ruokaa tänään, päätäkin särkee. Mitä tilaisin tai noutaisin? Syöjiä kaksi aikuista ja kaikkiruokainen teini.
Kommentit (9)
Toisella vanhemmalla menee tänään (poikkeuksellisesti) myöhään töissä. Yleensä menee aika tasan ruoanlaitto meillä.. Ap
Mun tekis itse mieli just nyt tosi paljon sushia, joten ehdotan sitä :D
Sushi ois kyllä hyvää, vähän kalliin puoleista, mutta niinhän kaikki kotiinkuljetettu tai noudettu lämmin ruoka on.. Ap
Ota se teini mukaan tekemään ruokaa, etteköhän te kahdestaan jaksa.
Tilatkaa thai ruokaa, edullista ja maukasta!
Älytöntä maksaa 30 euroa ruuasta kun sen saisi 5 eurolla....mutta se on vaan minun mielipiteeni. Uskon vahvasti, että pääkipusi hellittää kun kesktyt ruuanlaittoon, laita teini kuorimaan perunat tai paistamaan jauheliha.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:14"]
Toisella vanhemmalla menee tänään (poikkeuksellisesti) myöhään töissä. Yleensä menee aika tasan ruoanlaitto meillä.. Ap
[/quote]
Ja mistä syystä teini ei voisi tehdä jotain omaa herkkuaan? Meillä 'teiniruokia' ovat olleet mm. makkaraa + ranskalaisia uunissa, joku kiusaus peruna-sipulisekoituksesta, purkkihernekeitto ja broileririsotto. Teiniksi on laskettu 10 vuotta täyttäneet.
Koska myös teini on töissä, iltavuorossa, ja olisi kiva jos olisi hänen tullessaan vuokraleffa, noutoruokaa ja levännyt vanhempi kotona ottamassa vastaan. Ap
Miksei se toinen vanhempi voi tehdä ruokaa kun sinä et jaksa?