Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla olisi hitosti ylimääräistä, lähes uutta vastaavaa kamaa annettavaksi roskalavaryhmään + elintarvikkeita ja kosmetiikkaa mutta AINA yksi entinen työpaikkakiusaaja ehtii jonoon ensimmäiseksi

Vierailija
30.06.2021 |

En tiedä mikä tutka tai vakoiluohjelma hänellä on, mutta kun yritin antaa jotain, oli sen kymmenisen kertaa ensimmäisenä jonossa. Ryhmästähän lentää vissiin pihalle jos antaa jonon ohi toiselle (?) Eli annettavana olisi sohva, lipasto, lasten sänky, tulostin, mikro. Elintarvikkeista teelajitelma, konvehteja, kahvia, pari makeisrasiaa, kaakaota ja keksejä. Kaikissa reilusti päiväystä jäljellä, avaamattomia. Kosmetiikkaa myös, käyttämättömiä shampoita, hoitoaineita, meikkilajitelma, voiteita.

Ongelma on tämä yksi ukko joka on aina tikkana jonossa. Ilmeisesti ihan vaan kiusatakseen minua. Esimerkiksi mitä viisikymppinen äijä tekisi jollain meikkilajitelmalla. Tämä ihminen teki työpaikastani pari vuotta sitten helvetin. Levitti ilkeitä juoruja mm. lapseni sairaudesta (että olen raskauden aikana juopotellut ja vetänyt huumeita) ja siksi lapsi on "retardi" mikä ei todellakaan ole totta. Varasti työvälineitäni ja väitti pomolle mm. että olen vienyt kassasta rahaa. Läpsi ohimennen "vahingossa" takapuoleen ja puristi yhtäkkiä rinnoista.

En todellakaan halua antaa tuolle ihmiselle mitään, kaikkein viimeisimpänä osoitettietojani. Voiko noissa fb:n ryhmissä jotenkin blokata ettei hän näe viestejä? Tiedän että omalla profiililla voi, mutta ei ilmeisesti toimi ryhmissä, koska olen estänyt hänet ja yhä näkee viestini ryhmissä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä se

Vierailija
2/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estä se

Jaa olitkin estänyt jo. Estäpä vielä oikea profiilikin, nyt olet estänyt jonkun muun kuin hänen tuon kirpparipersoonan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea nimi tuo Roskalava.

Vierailija
4/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Esimerkiksi mitä viisikymppinen äijä tekisi jollain meikkilajitelmalla."

Samaa, mitä eräs minun (entinen) kaverini olisi tehnyt minun tavaroillani: ottanut ilmaiseksi tai pilkkahinnalla ja myynyt eteenpäin vähän paremmalla.

Vierailija
5/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ilmoitukseen teksti, että lahjoitetaan ihan kenelle muulle tahansa, paitsi "sepolle"

Vierailija
6/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita siihen, että valitset yksityisviestillä kirjoitetun perustelun mukaan saajan tai arvot saajan huomenna tms. Tätä vaikuttavat monet tekevän.

Vierailija
7/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ilmoitukseen teksti, että lahjoitetaan ihan kenelle muulle tahansa, paitsi "sepolle"

Taitaisi tulla vähintään jäähyä, jos ei jopa ryhmästä poistaminen.

Vierailija
8/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee feikkitunnus, ryhmiin pääsee kyllä kun tunnus on uskottava eli jotain sisältöä ensin. Itselläni muutama feikkijuttu, tein jossain vaiheessa kun pelailin yhtä fb-peliä ja kavereita tuli sitä kautta satoja

Tai laita lahjoitusilmoitus tori.fi sivuille. Torilla voit paremmin valkata kelle lahjoitat

Vierailija
9/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä sinä olet hamstrannut tuollaisia romuja? Miksi ostat jotain konvehteja, teetä tai vaikka meikkejä, jos et niitä käytä? Minkälainen ongelma sinulla on taustalla? Ei minulla ainakaan ole mitään ylimääräistä jatkuvasti pois työnnettäväksi, vaan katson mitä hänkin.

Vierailija
10/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ajattelin. En voisi edes ajatella, että menisin kärkkymään roinaa tuollaisesta paikasta.

Vierailija
11/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä sinä olet hamstrannut tuollaisia romuja? Miksi ostat jotain konvehteja, teetä tai vaikka meikkejä, jos et niitä käytä? Minkälainen ongelma sinulla on taustalla? Ei minulla ainakaan ole mitään ylimääräistä jatkuvasti pois työnnettäväksi, vaan katson mitä hänkin.

En oo ap mutta meille ainakin tulee teetä ja konvehteja älyttömästi joulusin ja kaikkea muuta turhaa vaikka ollaan sanottu, että ei tarvita mitään.

Vierailija
12/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minun tavaraa vaan entisen kämppiksen, joka joutui henkilökohtaisista syystä kiireellä vaihtamaan asuinpaikkaa. Käski minun pitää tavarat. Huonekaluja on yksinkertaisesti liikaa ja allergioiden takia on tarkkaa mitä syön tai mistä kosmetiikkatuotteista en saa ihottumaa, jos nyt välttämättä haluat tietää.

Ap

Vierailija
13/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä turvataloon, tyttöjen taloon tms ja kysy ottaisivatko lahjoituksena vastaan avaamatonta kosmetiikka.

Monessa kierrätysryhmässä myös etsitään tuotteita. Oman ilmoituksen sijaan vastaa tällaisiin etsitään mikroa ilmoituksiin.

Vierailija
14/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ehdoissa määritellä, että annetaan vain vähävaraiselle?

Vierailija
15/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sallittua, että arvot tavaroiden saajan.

Mikään pakko sinun ei ole tavaroita tuolle erkille luovuttaa. Keksi vaikka joku ihan muu keino tai paikka niiden lahjoittamiseen, mutta tuollaiselle tyypille ei tarvitse mitään antaa.

Vierailija
16/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä eston pitäisi toimia ryhmässäkin, ellei sitten ole ryhmän ylläpitäjä?

Vierailija
17/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ajattelin. En voisi edes ajatella, että menisin kärkkymään roinaa tuollaisesta paikasta.

Melkeipä jokaisessa kaupungissa on FB:n kirppisryhmä, joka on nimetty Roskalavaksi. Se ei todellakaan tarkoita, että kaikki siellä lahjoitettava on roskaa, vaan lahjoittajalle tarpeetonta, usein ihan hyväkuntoista tavaraa. 

Ja ap, minusta tuo oli hyvä idea, että perustat feikkinimellä juuri siihen ryhmään tarkoitetun profiilin.

Vierailija
18/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuko jos rajaa loppukesästä omaan kotiin muuttaville nuorille? Jos lentää rajauksen takia pois tuosta ryhmästä, menee sitten toiseen jossa rajaus onnistuu, eikä tuota ahdistelijaa tarvitse huomioida.

Vierailija
19/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko ihan laatia vakiomuotoisen copy-paste -tekstin jossa kerrot, että olet yrittänyt sopia hausta ko. varaajan kanssa aiemmin mutta ei ilmesty paikalle, ts. läpinäkyvää kiusantekoa joka sivuutetaan.

Vierailija
20/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ilmoitus ja jos kiusaaja varaa, ilmoitat että menee seuraavalle koska et voi häirinnän takia tälle henkilölle kertoa osoitettasi tai häntä tavata. Jos potkitaan ryhmästä pihalle, niin sitten potkitaan. Ylläpidolle voit toki myös perustella miksi toimit näin, jos silti saat bannit, niin jätät kyseisen ryhmän omaan arvoonsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi