Saako parturista lasten hiustenleikkauksen pelkillä saksilla?
Jos menee leikkauttanaan lapsen pitkäksi venyneet kutrit lyhyeksi kesätukaksi parturiin (ei kampaamoon) tai erityisesti turkkilaistyyliseen parturiin, niin tekeekö ne sen vain saksilla vai käyttääkö konetta jos ei halua koneella?
Kommentit (15)
Kannattaa varatessa sanoa, että ei saa käyttää konetta. Osaavat sitten varata riittävän pitkän ajan.
Saa. Mä oon aina sanonut jo varatessa, että hiukset ovat paksut ja halutaan pitää pitkähkö malli ja vain saksilla saa vetää. Ja vain saksilla on vedetty.
Poika kyseessä siis.
Saa, mutta miksi ihmeessä? Hinta on kuitenkin sama, ellei kalliimpi koska erikoistilaus. Vai pelkääkö lapsi leikkuukonetta? Ehkä hänet voidaan nukuttaa toimenpiteen ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Saa, mutta miksi ihmeessä? Hinta on kuitenkin sama, ellei kalliimpi koska erikoistilaus. Vai pelkääkö lapsi leikkuukonetta? Ehkä hänet voidaan nukuttaa toimenpiteen ajaksi.
Jos haluaa pitemmän mallin, ei koneella voi vetää, koska koneella tulee liian lyhyt tukka.
Marko Vanhasen tattitukka leikkausmallissa ei perinteisesti käytetä kuin saksia joten tilaa lapsellesi sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Saa. Mä oon aina sanonut jo varatessa, että hiukset ovat paksut ja halutaan pitää pitkähkö malli ja vain saksilla saa vetää. Ja vain saksilla on vedetty.
Poika kyseessä siis.
Mitä se parturi oikein vetää niillä saksilla? Perseeseenkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa pitemmän mallin, ei koneella voi vetää, koska koneella tulee liian lyhyt tukka.
Ai no sitten..
Ymmärsin väärin, anteeksi.
Luulin että kyse oli hiusten leikkuusta , mutta kyse olikin tukasta.
Suosittelen kiitoratamallia, se on aika selkeä ja suoralinjainen malli. Klassikko.
Saa, meillä poika haluaa pitää pidempää mallia ja saksilla leikkauksen saa kun sitä pyytää. Kokemusta on saksilla leikkaamisesta parista eri turkkilaisesta parturista ja lopputulos on ollut hyvä.
Vantaan kivistössä on parturiliike nimeltä Saksikäsi Edward, hän on erikoistunut juuri tuollaisiin.
Myös helsingin puistolassa on Sissor's Sisters kampaamo.
Vierailija kirjoitti:
Saa, meillä poika haluaa pitää pidempää mallia ja saksilla leikkauksen saa kun sitä pyytää. Kokemusta on saksilla leikkaamisesta parista eri turkkilaisesta parturista ja lopputulos on ollut hyvä.
He ovat erikoistuneet päiden leikkuuseen. 👍
Lapsi haluaa..lapsi saa.
Että näin..
Herranen aika, eiköhän jokaisella parturilla sakset välinevalikoimassa ole.
Joten sen kun sanot, että leikataan saksilla, ei koneella, niin pitäs onnistua. Ja jos ei onnistu, niin sitten menet toiseen parturiin ja kysyt sieltä että onnistuuko.
Lapset käsitellään vain koneellisesti.