Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla olisi hitosti ylimääräistä, lähes uutta vastaavaa kamaa annettavaksi roskalavaryhmään + elintarvikkeita ja kosmetiikkaa mutta AINA yksi entinen työpaikkakiusaaja ehtii jonoon ensimmäiseksi

Vierailija
30.06.2021 |

En tiedä mikä tutka tai vakoiluohjelma hänellä on, mutta kun yritin antaa jotain, oli sen kymmenisen kertaa ensimmäisenä jonossa. Ryhmästähän lentää vissiin pihalle jos antaa jonon ohi toiselle (?) Eli annettavana olisi sohva, lipasto, lasten sänky, tulostin, mikro. Elintarvikkeista teelajitelma, konvehteja, kahvia, pari makeisrasiaa, kaakaota ja keksejä. Kaikissa reilusti päiväystä jäljellä, avaamattomia. Kosmetiikkaa myös, käyttämättömiä shampoita, hoitoaineita, meikkilajitelma, voiteita.

Ongelma on tämä yksi ukko joka on aina tikkana jonossa. Ilmeisesti ihan vaan kiusatakseen minua. Esimerkiksi mitä viisikymppinen äijä tekisi jollain meikkilajitelmalla. Tämä ihminen teki työpaikastani pari vuotta sitten helvetin. Levitti ilkeitä juoruja mm. lapseni sairaudesta (että olen raskauden aikana juopotellut ja vetänyt huumeita) ja siksi lapsi on "retardi" mikä ei todellakaan ole totta. Varasti työvälineitäni ja väitti pomolle mm. että olen vienyt kassasta rahaa. Läpsi ohimennen "vahingossa" takapuoleen ja puristi yhtäkkiä rinnoista.

En todellakaan halua antaa tuolle ihmiselle mitään, kaikkein viimeisimpänä osoitettietojani. Voiko noissa fb:n ryhmissä jotenkin blokata ettei hän näe viestejä? Tiedän että omalla profiililla voi, mutta ei ilmeisesti toimi ryhmissä, koska olen estänyt hänet ja yhä näkee viestini ryhmissä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lahjoittanut torin kautta, kun sieltä pystyy itse valitsemaan kenelle antaa. Yhdessä kirppariryhmässä oli kans yksi maanvaiva joka halusi ostaa "kaiken" mutta sen kanssa oli tosi vaikea sopia noutoja, kun ei saapunut ikinä silloin kun olisi pitänyt ja viesteihin vastaaminen kesti monta päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi