Ikuisuuskysymys... MIKSI pikkulasten äidit ovat monet niin LIHAVIA???
Siis taas tänään järkytyin kun kävin jonottamassa passia poliisilaitoksella ja sen jälkeen erään kauppakeskuksen lastenhoitohuoneessa imettämässä. Lähes järjestään kaikki pienten lasten äidit joita näin tänään (ja heitä oli paljon!), olivat ihan karmean näköisiä, muodottomaksi lihoneita muumimammoja... mikä siinä on niin vaikeaa vähän katsoa mitä suuhunsa laittaa?? t. 5 kk vauvan fitness-äiti
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:16"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 20:09"]
Omasta viitsimisestä se aika paljon on kiinni. Olin ennen raskautta huomattavan ylipainoinen, bmi 34. Raskausaikana tuli 18kg. Nyt 2kk vauvan kanssa olen 10kg pienempi kuin ennen raskautta. Vauva melko suuritarpeinen eli mitään liikuntaa on turha edes harkita.
[/quote]
Tarkennatko mitä sinä viitsit nyt enemmän kuin ennen raskautta ja miksi?
[/quote]Minäkin ihmettelen. Koska 2kk vauva on suuritarpeinen etkä voi edes harkita mitään liikuntaa niin mitä viitsit paljon enemmän kuin ennen raskautta kun painat 10 kg vähemmän kuin silloin?
[/quote]
Minä ihmettelen, miten joku voi 2 kk:ssa tipauttaa 28 kg, vaikka mukana oliskin 7 synnytyskiloa.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:12"]
Kumma kun läskeillä ei muka koskaan ole aikaa, ei aikaa liikkua, ei aikaa syödä terveellisesti. Niillä on kalenteri varmaan minuutilleen buukattu aivan täyteen.
[/quote]
Mä olen yksi vastanneista läskeistä. Ja ihan totta, mä opiskelen nettilukiossa ja vedän mll:n perhekahvilaa, koska kellään muulla ei kuulemma ole aikaa ja eikä kiinnostusta sitä vetää ja silti sinne kovin mielellään tullaan syömään se toisten laittama aamupala ja kertomaan kuinka kiva lenkki sillä aikaa tehtiin kun joku on ne helvetin tarvikkeet taas sinne tuonut. Onneksi en oo lupautunut jatkamaan enää kuin syksyn tota vapaaehtos hommaa, jonka kuvittelin olevan kiva juttu kaikille. Tän lisäksi mulla on 4v ja 2v tytöt, joista isompi ei ole pariin vuoteen päikkäreitä nukkunut ja pienempi nukkuu pari kertaa viikossa. Pienempi heräili 1 vuotiaasta lähtien huutamaan keskellä yötä ja sai puolentunnin huutoraivareita päivittäin ja vasta nyt on päässyt lääkärin tutkimuksiin ja tällä hetkellä on laktoosittomalla ruokavaliolla, joka on onneksi auttanut.
Mun painoni ei tällä hetkellä ole mulle ykkös prioriteetti todellakaan ja on turha sanoa, kenellä on aikaa mihinkin, mulla ei ainakaan ole tarpeeksi aikaa ja jaksamista, jotta tuhlaisin viimeisetkin rauhottumisen hetket kuntoilemalla. Korkeintaan lähden kävelemään ja kuuntelen samalla musiikkia. Ja se mitä teen sitten kun on sit omaa aikaa, niin se on juuri tätä. Tulen tänne ärsyyntymään asioista, tai maalaan.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:12"]
Kumma kun läskeillä ei muka koskaan ole aikaa, ei aikaa liikkua, ei aikaa syödä terveellisesti. Niillä on kalenteri varmaan minuutilleen buukattu aivan täyteen.
[/quote]
En mä ole lihava, mutta ei vain just nyt ole kauheasti aikaa liikkua. Enkä mä tarvitse mitään tekosyitä, koska tykkään tosi paljon liikkunnasta.
44