Vasemmalla oleva esine on aseesi, kun zombiet hyökkäävät. Mikä se on?
Kommentit (1953)
Tyros 3 keyboard...
No onhan tuo aika raskas : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hämääntyykö zombit, kun pianon huitoo tuolilla? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä eilen kuolin zombie hyökkäykseen, mutta tänään synnyin uudelleen ja nyt vasemmallani puolellani on...
Nyt on vaihtoehtoja!
On:
Pehmoja, herätyskello, yölamppu, nappikuulokkeet, radio, stereot, kinder-figuureita, teippiä, pari hehkulamppua, rumpukapula, lyijykynä, kaukosäädin, aurinkolasit, papereita, sammutuspeite+kotelo, työkone kirjoja, kolmet shortsit, kahdet farkut, huppari, collage housut, piano tuoli ja helposti osiin saatava piano.Valinnan vaikeus, että minkä näistä otan.
Apuja?Huido piano tuolilla 😁
Siis: hämääntyykö zombit, kun pianon huitoo tuolilla?
Siis huido sitä piano tuolilla :D
Selvä.
T: Piano
Vielä korjaus: Huido zombia pianotuolilla :D
Tuollainen kesähattu. Nauhalla voisi näppärä tyyppi kuristaa, paitsi jos kohde onkin elävä kuollut joka ei tarvitse happea. Shit.
Varavirtapankki kolmella usb-portilla.
..häätöilmoitus.. kysyn vienosti olisiko hänellä tiedossa joku kiva mesta kahdelle.. mennäänkö kimppaan.? m
Sanelukapula. Jippiajee, aivotyöläisen aivot on varmaan ravitsevia ja herkullisia?
Kirjoitusvihko. Vau, ainoa mahdollisuuteni on että zombiet kuolevat nauruun kun alan sillä hutkimaan.
Teippirullateline, jossa on teippiä. Ihan mukavan painava ja kova, mutta ei sillä zombeja kovin etäällä pidellä. Jos sillä heittää, se on menetetty, eikä välttämättä edes osu. Pitää varmaan lyömäaseena yrittää käyttää. Edessä olevasta tietokoneen näppiksestä olis enemmän hyötyä. Miksi mun kirjekuorenavaaja on oikealla puolella? Ehm, eiku siis ei mitään. *siirtää kirjekuorenavaajan vaivihkaa vasemalle puolelle* Eli teippirullateline ja kirjekuorenavaaja! Nyt on molemmissa käsissä ase.
Älyttömän painava terassituoli, tuskin jaksan nostaa eli tuolin pehmusteella taistelisin.
Sohvapöytä, 20 000 mAh akkupankki, kaksi kaukosäädintä ja teemuki.
Kukkaruukku, jossa kasvaa kaktus...
Kirjahylly. Voisihan tuon vaikka kaataa zombin tai parin päälle!
Verenpainemittari, 3 kaukosäädintä, rullamitta.
Tietokoneen laturi, avokadoöljypullo ja hyvin pieni kahvikuppi. Ensin kaadan öljyn zombien reitille. Kun ne kaatuilevat ja huojuvat öljyssä, viimeistelen voiton pyörittämällä laturia vinhasti muuntajamötikkä lyömäpäänä. Lopuksi siemailen voittokahvit pienestä kupista. Taustalla soi Battle without Honor or Humanity.
2,9litrainen Tupperware purkki, patteri ja ikkuna.
N40
Jakkara ja silmälasit. Laitan rillit päähän jotta näen hutkia zombeja jakkaralla.
Pätevimmät tähän asti :)
Vierailija kirjoitti:
Minulla haarukka. Siskollani Raamattu
Et välttämättä; viskaat sen ja katsot lähteekö zombie noutamaan!
Vierailija kirjoitti:
Koiran pehmolelu.
Olen mennyttä!
2xviikate, lumikola ja katuharja.