Tupakoitsija=white trash
Niin se vaan on. En tunne yhtään sivistynyttä/koulutettua ihmistä, joka polttaisi tupakkaa. Ja se on kyllä ihan loogistakin, sillä sivistyneet ihmiset ovat myös fiksuja ja ymmärtävät tällöin miksi tupakointi on kaikkea muuta kuin järkevää. En sano, että jokainen tupakoimaton on fiksu, mutta väitän kyllä jokaisen röökaajan olevan sivistymätön wt- juntti. Turha väittää muuta. Eihän kukaan fiksu ihminen ime elimistöönsä karsinogeenisiä myrkkyjä vapaaehtoisesti. Olen puhunut.
Kommentit (27)
Mitä jos keksisit vaikka jonkun suomenkielisen sanan Ton wt:n tilalle.. vähän kulunut jo kun tarvii viljellä sitä joka ketjussa ja avauksessa.. taidat itse olla hieman wt
Tää jos joku on niin totta. En tunne yhtään itsestään huolta pitävää, nuorekasta, kivassa työssä ja asiallisesti käyttäytyvää ihmistä, joka tupakoisi. Kaikki tupakoijat ovat kiukkuisia, ryppyisiä, kärttyisiä, haisevia ja jotenkin niin white trasheja ettei tosikaan. HYI
Jussi Halla-aho polttaa ja hän on yksi Suomen fiksuimmista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla-aho polttaa ja hän on yksi Suomen fiksuimmista ihmisistä.
Samoin Sauli Niinistö polttaa.
Mitä se sua haittaa, mitä mä elämälläni teen?
Rakastan tupakointia.On korkeakoulusta diploomi!
Mitenkäs tuo kuningatar Margareetta II?
Mites tuo miljardööri seksikäs punapää Sheeran hyvällä lauluäänellä ja lauluntekijätaidolla blessattu
Vierailija kirjoitti:
Rakastan tupakointia.On korkeakoulusta diploomi!
Siellä ei vissiin oikeinkirjoitusta kuitenkaan opetettu..?
No sä et sitten tunne paljoa lääkäreitä tai muitakaan koulutettuja ihmisiä. Mutta minkäs sille sitten voi.
Miksi ap veti tuohon ihonvärin
Yhtälailla tupakoivat muun taustan omaavat vaikuttavat hieman heikommin pärjäävämmiltä kuin tupakoimattomat vastaavat.
Tupakanpoltto - WT
Kuubalainen sikari - Hyvin toimeentuleva bisnesmies
Kyykkyviini ja kalja - WT
Kallis laatuviini - Sivistynyt älykkö
Stereotypiat ovat tiukassa, eikä esimerkiksi sikari tai laatuviini ole sen terveellisempää tai järkevämpää kuin tupakointi ja kalja, mutta jostain syystä toinen on hyväksyttävämpää kuin toinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos keksisit vaikka jonkun suomenkielisen sanan Ton wt:n tilalle.. vähän kulunut jo kun tarvii viljellä sitä joka ketjussa ja avauksessa.. taidat itse olla hieman wt
Siihen on suora käännös; valkoista roskaa. Roska sakki yhteen kirjoitettuna joutuu sensuurin hampaisiin tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Mites tuo miljardööri seksikäs punapää Sheeran hyvällä lauluäänellä ja lauluntekijätaidolla blessattu
Aivan hirveetä kuraa.
Lähinnä tunnen sääliä sellaisia kohtaan jotka tupakoivat vielä nykyaikana. Olipa sitten minkä värinen tahansa, oma terveys ja sen menettäminen siinä on pelissä
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä tunnen sääliä sellaisia kohtaan jotka tupakoivat vielä nykyaikana. Olipa sitten minkä värinen tahansa, oma terveys ja sen menettäminen siinä on pelissä
Joo, paljon parempi käyttää huumeita viihdekäytössä - vai mites se nyt meni
Totta puhut!