Mistä tämä johtuu? (Sisältää aika inhottavan kysymyksen)ii
Mistä ihmeestä johtuu, kun aina kun hikoan enemmän. Esim lenkkeillessä, rivakkaasti siivoillessa tai muussa tapauksessa, jossa tulee hiki pintaan alkaa alapää tuoksumaan todella voimakkaasti. Haju tulee joinain päivinä housujen läpi. Olen ihan normaalipainoinen, ei mitään sukupuolitauteja (Sama mies ollut lakanoiden välissä 11 vuotta) ja peseydyn joka ilta ja saunon kerran viikossa. En käytä pikkuhousun suojia, ne aiheuttavat ärtymistä.
Tämä on todella, todella iso vaiva ja en viitsi edes kaupungille lähteä kävellen, koska siinä hikoaa ja tiedän mitä sen jälkeen tapahtuu.
En kehtaa lähteä tyttöjen kanssa päivällä uimahallille, en mihinkään, jos on vaarana, että hikoilee.
Autolla voin lähteä kahvilaan kahvittelemaan, mutta kun ei viitsisi viimeisiä kauniita päiviä tuhlata autolla ajeluun ja usemmiten kaverit pyytävät juuri kävellen vaunujen kanssa.
Auttakaa!
Kommentit (5)
voi olla pitkäänkin ilman muita oireita kuin haju.
lääkäriin vaan!
olen raskaana 11 vkoa, ja kovasti valkovuotoa tms. ja kun on tää kuumuus, se jotenki on voiomakkaampaa hajultansa. yöks. ehkä pitää sitä lactalia ostaa...
Luultavasti poltat tupakkaa ja limakalvot tuoksahtavat,mutta en usko,että muut edes huomaavat koko juttua.
Kokeilen tota lactalia.
ap
Vierailija:
Luultavasti poltat tupakkaa ja limakalvot tuoksahtavat,mutta en usko,että muut edes huomaavat koko juttua.
Mulla kyllä myös aina kesäaikaan tuota hikoilua ja haiskahtelua