Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä lihavia

Vierailija
29.06.2014 |

Ihan totta! Miks ei voi olla normipainonen? Ihan terveydenkannaltaki..

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiks joku selittää mikä tää pipsakin oikeen on?

Vierailija
2/46 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHAN OIKEASTIKO? Vielä tälleen 203394 vuoden jälkeen jaksat ihmis- ja eläinkunnan liikalihavuutta pällistellä? KUINKA SE ONKAAN MAHDOLLISTA? MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU?

Mee nukkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman lyhyin lista saattaisi hyvinkin olla lista asioista joita aloittaja ymmärtää.

Vierailija
4/46 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ymmärrä, että lihavuuden taustalla on aina joku ongelma tai häiriö, joka johtaa ylipainon syntyyn?. Tutustu aiheeseen ensin, ennen kuin tulet tänne ihmettelemään.

Ihmetyttääkö sinua kenties myös tupakoijan tai alkoholistin riippuvuus? Ai ei, no niin mä vähän arvelinkin. Elä ja anna muiden elää, jos et edes pyri ymmärtämään. Jos tarkoitus on jälleen, miljoonannen kerran tulla palstalle samoja asioita lässyttämään, niin unohda koko juttu. TV:stakaan ei tuu näin paljon samaa uusintaa.

Vierailija
5/46 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on paljon muutakin, kun se oma kroppa ja paino. Voin sanoa, että mun oma elämä on aika tyhjää, kun kokoajan pitää jumppaa jumppaa, juosta juosta, kuluttaa kalori, kuluttaa toinen. Välillä tekis mieli ottaa muutama kilo extraa, jos vaan voisin olla kokonaan miettimättä ruokaa ja painoa. Kokonaan. Mut olempa ainakin laiha, bmi 17.5.

Vierailija
6/46 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 23:43"]Ihan totta! Miks ei voi olla normipainonen? Ihan terveydenkannaltaki..

[/quote] Olet taukki! Yksinkertaisesti. Ei kukaan lihava ole vapaaehtoisesti. Laihdutus ja elämänmuuton on vaikeaa. Surut ja murheet ajavat ylensyöntiin. Mut ethän sinä toisten kiloja joudu kantamaan;)

Vierailija
7/46 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 23:43"]Ihan totta! Miks ei voi olla normipainonen? Ihan terveydenkannaltaki..

[/quote] Parempi lihava kun tyhmä! Laihdutettua voi.. mut aivoja ei saa.

Vierailija
8/46 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 23:51"]

[/quote] Olet taukki! Yksinkertaisesti. Ei kukaan lihava ole vapaaehtoisesti. Laihdutus ja elämänmuuton on vaikeaa. Surut ja murheet ajavat ylensyöntiin. Mut ethän sinä toisten kiloja joudu kantamaan;)

[/quote]

Niin tekosyitä lihavuuteen surut ja murheet.

Vierailija
9/46 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänlainen riippuvuus se on ap & co:llakin, jotka jaksavat jankata päivästä toiseen, kuin jumittunut gramofoni. Mua ainakin alkaa jo tuollaiset mielenterveysongelmat huolestuttaa!

Vierailija
10/46 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään! Olen 15kg ylipainoinen, enkä tajua mistä tää läski tuli. Hämmästyn aina kun katson alaspäin. Mä en tajuu!!!

Vierailija
11/46 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohoo! Minullapa on selitys (edes tämän yhden läskin kohdalta). Olin vuosikausia normaalipainoinen ja hoikka, sitten pääsin hyvin fyysisiin töihin. Jouduin syömään tosi paljon, että jaksaisin rehkiä 8-10 tuntia päivässä. Sitten työt loppuivat, ja vaikka kuinka harrastan liikuntaa ja yritän syödä terveellisesti ja monipuolisesti, niin kropassa on ja pysyy ne muutama liikakilo, jotka tulivat töiden loppumisen jälkeen. Olen terve ja aktiivinen, mutta painoindeksi keikkuu 26:n tienoilla. Pahoittelen kovasti, pilaan maiseman!

Vierailija
12/46 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 23:51"]

[/quote]

[/quote]Tuskin surut ja murheet ovat tekosyitä. Mutta sinä et taida mikään järjenjättiläinen olla. Veikkaisin. Ylimielinen omaan napaan tuijottaja. Hanki elämä!

Vierailija
13/46 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän lihavia. Mäkin voisin syödä herkkuja joka päivä, mutta yritän pitää painoni kurissa. Onneksi halu näyttää solakalta yleensä voittaa, kun on ollut pitkään herkutteluputki päällä.

En puolestani ymmärrä aloittajaa, jonka täytyy joka viikko tehdä vähintään yksi lihavia ihmetttelevä aloitus.

Vierailija
14/46 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 23:53"]

[/quote]hoonompi juttu jos on lihava ja tyhmä

Vierailija
15/46 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa. Aina joku selitys. "Kilot ei lähe" kappas kappas mites esim Jutta ja puolen vuoden dietit ohjelmissa kaikilla lähtee?

Vierailija
16/46 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 23:58"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 23:51"]

[/quote]

[/quote]Tuskin surut ja murheet ovat tekosyitä. Mutta sinä et taida mikään järjenjättiläinen olla. Veikkaisin. Ylimielinen omaan napaan tuijottaja. Hanki elämä!

[/quote]

Lihavat ihmiset useinkin selittävät lihavuuden syyksi kurjan elämän, johon on pakko hankkia lohdutusta syömällä.

Vierailija
17/46 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 23:51"]

[/quote]

Ai. Minä olen ylipainoinen mutta ihan iloisesti. 15 kiloa on tullut vuosien mittaan niihin laihimpiin päiviin verrattuna lisää. En ole syönyt suruun tai murheeseen. Minä tykkään hyvästä ruuasta ja herkuista. En tunne pienintäkään omantunnonpistosta, kun ahmaisen lakusuklaalevyn töllön ääressä. Terveyteni on hyvä ja kuntoilen myös, joten uskon olevani paremmassa kunnossa kuin joku liikkumaton laiheliini. Kyllä minäkin murehdin jokaista liikagrammaa silloin joskus teininä, mutta ei sitä nyt kyllä enää aikuisena viitsi. Maailmassa on niin paljon muitakin asioita, että kuka nyt jostain muutamasta liikakilosta jaksaa murhetta kantaa. Ehkä ap:kin huomaa sen sitten, kun aikuistuu.

Vierailija
18/46 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP! Mikä tai mitkä muut asiat sinua ihmetyttävät? Onko niitä?

Vierailija
19/46 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 23:53"]

[/quote]hoonompi juttu jos on lihava ja tyhmä

[/quote]Ei taida olla kyl kaikki alottajal kotona. Veikkaan masennusta ja purkaa pahaa oloa muihin. Tai on ite läski.

Vierailija
20/46 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 23:43"]

Ihan totta! Miks ei voi olla normipainonen? Ihan terveydenkannaltaki..

[/quote]

No miten sä nyt voisitkaan ymmärtää?