En ymmärrä lihavia
Ihan totta! Miks ei voi olla normipainonen? Ihan terveydenkannaltaki..
Kommentit (46)
Olisko tyypit tyytyväisiä, kun totean, ettei kiinnosta olla laiha. Herkut on ihania ja liikkuminen perseestä.
Jos pilleri keksittäisiin, jolla pääsee ns. normaalipainoon hetkessä... Mä en ottais sitä. Mä tykkään itsestäni läskinä enemmän, mä olen onnellinen näin ja kaunis.
Jos joku mua ei ymmärrä niin eihän se ole multa pois, eikä annakaan mitään. Annan senkin kukan kukkia.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 02:21"]
Tässä topicissa: läskit naiset puolustelevat ja peukuttavat toisiaan ja esittävät tekosyitä läskiydelleen
[/quote]
Valhe.
Niin yksinkertaista. Kuluta enemmän kuin syöt ja vähennä annosten kokoa. Eikä parin km kävely laihduta.
Niin yksinkertaista. Kuluta enemmän kuin syöt ja vähennä annosten kokoa. Eikä parin km kävely laihduta.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 01:31"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 00:02"]Naurattaa. Aina joku selitys. "Kilot ei lähe" kappas kappas mites esim Jutta ja puolen vuoden dietit ohjelmissa kaikilla lähtee?
[/quote]
Oon lihava enkä usko että maailmassa on ihmistä jolta ei kilot lähtisi kun tarpeeksi yritetään. Mutta en mä kyllä todellakaan lähtisi puolen vuoden superdieettiin. Jos ihmettelee miksei, niin yhtä hyvin voi ihmetellä sitten, jos joku (lihava tai laiha) asuntojen kalleutta valitteleva ei lämpene sille ihan järkevälle ehdotukselle, että kuule osta edullinen palsta ja rakenna itse sopiva talo. Monelta työmaalta voisi hyvin edullisesti päästä keräämään jätemateriaaleja ja vääntyneitä nauloja, jotka pienellä vaivalla suoristaa. Laudanpätkiä samoin jää yli, niitä voi kerätä tai kuormalavoista purkaa. Lämpöeristeeksi voi käyttää sanomalehteä jonka helposti kerää pienissä erissä ilmaisjakelupisteistä aamulenkillään. Tekosyiltä kuulostaa että muka talot on kalliita, niin helppo olisi nykyaikana säästää rakennuskustannuksissa ja niin sitä tehtiin 70 vuotta sitten ja paljonko onkaan rintamamiestalojen arvo mahtanut nousta. Ei se ole kuin viitseliäisyydestä kiinni, kun olisi jo lyhyessä ajassa ison summan omalla työllään säästänyt.
Ei se laihduttaminenkaan ole muusta kiinni. Mutta lihavana oleminen ei sinänsä vaadi yritystä sen enempää kuin normaalipainossa oleminenkaan. Jos 120 kokoinen pysyy siinä painossa, niin hän syö kulutuksensa mukaan.
[/quote]
Tää oli paras!
Sama. Syö vain sen mitä kuluttaa ja tarvitsee niin itselläkin parempi olo.