Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupakoitsijat, miksi tupakointi on teille niin tärkeää?

Vierailija
29.06.2014 |

Tupakointi näyttää tyhmältä, haisee kamalalta, on epäterveellistä ja vie rahaa. Siitä ei ole mitään hyötyä muille kuin tupakkatehtaille. Ihminen, joka polttaa tupakkaa, antaa itsestään aika typerän kuvan - itsestään ja muista piittaamaton.

Koska tupakoinnista ei siis synny mitään positiivista, miksi se on sinulle niin tärkeää? Etkö häpeä riippuvuuttasi? Ihanko periaatteesta ja tasa-arvon nimissä puolustat oikeuttasi tupakoida bussipysäkeillä ja parvekkeilla?

Kommentit (172)

Vierailija
1/172 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on äärimmäisen nautinnollista ja kahvi-tupakka-yhdistelmä ehkä parasta mitä tiedän

Vierailija
2/172 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi hitossa ette saa persettänne penkistä sen vertaa että menisitte ulos polttamaan sen sijaan että kärytätte asunnossanne niin, että se kamala katku leviää naapurin asuntoon jossa löyhkää 24/7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/172 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 23:04"]Ja miksi hitossa ette saa persettänne penkistä sen vertaa että menisitte ulos polttamaan sen sijaan että kärytätte asunnossanne niin, että se kamala katku leviää naapurin asuntoon jossa löyhkää 24/7.

[/quote]

No näköjää et sinäkää saa sitä persettäsi ylös siitä tietokoneelta vaan kitiset ja itket av:lla naapurisi tupakoinnista. Et siis ole näemmä yhtään sen parempi.

Vierailija
4/172 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 23:04"]Ja miksi hitossa ette saa persettänne penkistä sen vertaa että menisitte ulos polttamaan sen sijaan että kärytätte asunnossanne niin, että se kamala katku leviää naapurin asuntoon jossa löyhkää 24/7.

[/quote]

Koska siellä on toinen k-päänaapuri valittamassa.

Vierailija
5/172 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijat on sitä paitsi pahimpia roskaajia. Suurin osa kaduilla lojuvista roskista on tupakka-askeja ja natsoja.

Vierailija
6/172 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 23:04"]

Ja miksi hitossa ette saa persettänne penkistä sen vertaa että menisitte ulos polttamaan sen sijaan että kärytätte asunnossanne niin, että se kamala katku leviää naapurin asuntoon jossa löyhkää 24/7.

[/quote]

aika harvaa loppujenlopuksi polttaa sisällä, eiköhän se ole itse tupakoitsijallekin  nautinnollisempaa kun ei oma koti haise tupakalta.

Vierailija
7/172 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tupakoin vain kännissä. Silloin se tuntuu todella ihanalta. Alkoholi ja savukkeet antavat todella ihanan olon yhdessä. Selvinpäin minäkin tosin inhoan tupakan lemua.

Vierailija
8/172 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poltan salaa, kun häpeän sitä, mutta pari tupakkaa pitää päivässä poltella. Se rauhoittaa. Tiedän, tyhmä tapa, mutta en ainakaan häiritse ketään sillä enkä haise tupakalle, koska poltan vasta illalla ennen suihkuun menoa.

Vierailija
9/172 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 23:07"]

Tupakoitsijat on sitä paitsi pahimpia roskaajia. Suurin osa kaduilla lojuvista roskista on tupakka-askeja ja natsoja.

[/quote]

Taidampa lähteä röökille

Vierailija
10/172 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 23:07"]Tupakoitsijat on sitä paitsi pahimpia roskaajia. Suurin osa kaduilla lojuvista roskista on tupakka-askeja ja natsoja.

[/quote]

Pannaanko vastakkain minun muutamat tumppini ja sinun autosi pakokaasut ja verrataan, kumpi kuluttaa ympäristöä enenmän?

Vierailija
11/172 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 22:12"]Tupakointi näyttää tyhmältä, haisee kamalalta, on epäterveellistä ja vie rahaa. Siitä ei ole mitään hyötyä muille kuin tupakkatehtaille. Ihminen, joka polttaa tupakkaa, antaa itsestään aika typerän kuvan - itsestään ja muista piittaamaton.

Koska tupakoinnista ei siis synny mitään positiivista, miksi se on sinulle niin tärkeää? Etkö häpeä riippuvuuttasi? Ihanko periaatteesta ja tasa-arvon nimissä puolustat oikeuttasi tupakoida bussipysäkeillä ja parvekkeilla?

[/quote]

Etkö sinä häpeä autoiluriippuvuuttasi? Autoa ajava ihminen näyttää typerältä ja piittaamattomalta.

Vierailija
12/172 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 23:07"]

[/quote]

No näköjää et sinäkää saa sitä persettäsi ylös siitä tietokoneelta vaan kitiset ja itket av:lla naapurisi tupakoinnista. Et siis ole näemmä yhtään sen parempi.

[/quote]

Olen sanonut sille ääliölle asiasta kaksi kertaa mutta ei vaan mene perille. Isännöitsijä ei kuulemma voi asiaan puuttua.

Vierailija
13/172 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tupakointi antaa hyvän olon tunteen. Tupakka tuoksuu hyvälle. Poltin ulkona, naapurit valitti tupakanhajusta. Nyt poltan sisällä. Ja sekään ei kelpaa.

Vierailija
14/172 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten poltin ahdistukseen, mutta sekin apu oli lyhytaikasta. Kahtakauheempi olo tuli muutaman imun jälkeen.

Vierailija
15/172 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 22:12"]Tupakointi näyttää tyhmältä, haisee kamalalta, on epäterveellistä ja vie rahaa. Siitä ei ole mitään hyötyä muille kuin tupakkatehtaille. Ihminen, joka polttaa tupakkaa, antaa itsestään aika typerän kuvan - itsestään ja muista piittaamaton.

[/quote]

Miksi sinulle on nii tärkeää vainota ja haukkua tupakoivia? Eikö elämässäsi ole muuta sisältöä kuin keksiä paskaa tupakoivista?

Oletko tyytyväinen valitsemallasi tiellä?

Mä tupakoin koska haluan. Ei mua kiinnosta sun tai muiden nirppanokkien kitinät ja valitukset. Mun puolesta saatte tunkea vaikka päänne perseisiinne. Ihan sama mulle. Miksi siis minun tupakointini kaivelee sinun perskarvojasi sitten? Sinulla on vapaus valita tuletko vierelleni seisoskelemaan ja kitisemää kun näet minut tupakoimassa vai ootko fiksu ja jäätkö mahdollisesti jonnekin kauemmas ja annat minun olla rauhassa.

Et saa maailmaa muutettua tuolla jatkuvalla jankutuksella. Saat vain lokaa niskaasi kerta toisensa jälkeen. En tiedä olet tyhmä vai muuten vain vajukki näiden aloitustesi kanssa, mutta sairasta tuo sinun fiksoitumisesi kyllä jo alkaa olemaan.

Vierailija
16/172 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 23:08"]

Itse tupakoin vain kännissä. Silloin se tuntuu todella ihanalta. Alkoholi ja savukkeet antavat todella ihanan olon yhdessä. Selvinpäin minäkin tosin inhoan tupakan lemua.

[/quote]

Varsinkin seuraavana päivänä tuo ihanuus korostuu. 

Vierailija
17/172 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 23:07"]Tupakoitsijat on sitä paitsi pahimpia roskaajia. Suurin osa kaduilla lojuvista roskista on tupakka-askeja ja natsoja.

[/quote]

Pannaanko vastakkain minun muutamat tumppini ja sinun autosi pakokaasut ja verrataan, kumpi kuluttaa ympäristöä enenmän?

[/quote]

Ai mulla on jo autokin, sepä kiva! :D Tähän asti oon ihan kävellen, pyörällä ja julkisilla kulkenut.

Vierailija
18/172 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistaa työ stresi huolia

Vierailija
19/172 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tulehan käymään Jyväskylässä rallien aikaan ja katso mitä kadut ja ek pätkien metsät on täynnä. Jotain kuule ihan muuta ku röökiaskeja ja tumppeja.

Vierailija
20/172 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 23:08"]

[/quote]

aika harvaa loppujenlopuksi polttaa sisällä, eiköhän se ole itse tupakoitsijallekin  nautinnollisempaa kun ei oma koti haise tupakalta.

[/quote]

No ei näköjään tuo naapurin pässi mistään nautinnollisuudesta välitä kodin raikkauden muodossa. Toivottavasti saa oikein kunnon laskun saneerauksesta pois muuttaessaan (vuokra-asunto).