Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako naisten punnerrusta menee?

Vierailija
29.06.2014 |

Ja millaisia sarjoja teette? Surkeat voimat käsissä, jotain pitäis tehdä kotona näille.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 20

Vierailija
22/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ja miesten punnerruksia? En ole koskaan kuullut, että nekin on sukuouolitettu. Olen aina tehnyt vain punnerruksia. ..

On naurettavaa että ensiksi sanotaan että sukupuoli on vain sosiaallinen konstruktio ja sitten keksitääne ri sukupuolille eri punnerruksetkin.

Vierailija
24/29 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen normaalia etunojapunnerrusta. En ole treenannut aikoihin. Suunnitelmissa on koko ajan, mutta olen liian laiska ja oikeastikin väsynyt. Kehonpainotreeni on parasta ja etenkin ilmaista!

Vierailija
25/29 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lienee rakenteellinen vika, kun saan tehtyä naisten punnerruksia yhtä kauan kuin jaksaisin kävelymaratoonilla, siis kauan, mutta miestenpunneruksia en saa tehtyä edes yhtä. En ole saanut koskaan! Pystyn lankuttamaan vähintään 5 min, joten miksi en pysty punnertamaan?

Vierailija
26/29 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtä ainutta punnerrusta saa tehtyä.

T: laihaläski

Vierailija
27/29 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku 150. Ns. miesten punnerruksia menee joku 50-60. Oikeasti on olemassa vain punnerruksia.   Niiden tekeminen on kiinni tekniikasta ja tottumuksesta. 

Vierailija
28/29 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeasti tosi huonossa kunnossa (mistä vain syystä) ja haluaa päästä edes jostain alkuun, niin kannattaa kokeilla ikäänkuin punnerrusta seinää vasten. Kuvittelet vain seinän lattiaksi, panet jalat riittävän kauas seinästä, jotta joudut hieman etunojoon (älä liikaa!), ja sitten punnerrat.

Itse onnettomuuden jälkeen jouduin aloittamaan juuri tuolla tapaa, aika nopeasti se siitä kunto kehittyi, josta pystyi jatkamaan paremmin niihin etunojapunnerruksiin polviltaan.  Onneksi oli tuo vaihtoehto, koska selkä ja olkapää eivät kestäneet edes yhtä 'naisten punnerrusta'.

Vierailija
29/29 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla lienee rakenteellinen vika, kun saan tehtyä naisten punnerruksia yhtä kauan kuin jaksaisin kävelymaratoonilla, siis kauan, mutta miestenpunneruksia en saa tehtyä edes yhtä. En ole saanut koskaan! Pystyn lankuttamaan vähintään 5 min, joten miksi en pysty punnertamaan?

Mulla sama juttu ja mä epäilen et se johtuu skolioosista. Polvet maassa menee vaikka kuinka ja lankussa 3min, mutta ne suorin vartaloin tehtävät punnerrukset ei oo ikinä onnistuneet. En oo ikinä saanut tehtyä ainoatakaan. Ne ensinnäkin sattuu ja se hyytyy aina siihen, että mun selkä notkahtaa sen mun mutkan kohdalta. En saa pidettyä kroppaa jäykkänä ja noustua sieltä ylös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi