Älä lankea varattuun :/
Taustaa hieman..omassa parisuhteessa mennyt "tasaisesti", mutta tuntunut, että mies ei huomioi mitenkään enää..pitkä parisuhde takana, lapsia, mutta tietenkin haluaisi olla haluttu ja rakastettu ja tuntea niin..
Sitten vuosien lapsien kanssa kotona jälkeen pääsin töihin..ihastuin miespuoliseen työkaveriin...ja lopulta vaihdettiin numeroita..alkoi kaveruudesta, mutta syveni rakkaudeksi :/
Olen yrittänyt takoa itselle ja miehelle järkeä päähän..ollaan jatkettu tätä useita kuukausia ja läheisyys ihanaa..hänen naisensa sairaalloisen mustasukkanen ja mies kertonut olevansa onneton suhteessa..mutta tässä on nyt tapahtunut kaikenlaista..mies väittää, että rakastaa ja haluaa minut..aikoisi jättää perheensä ja vaimonsa joka raskaana..niin sekin vielä väittää naisen hankkiutuneen tahallaan raskaaksi, kun sai tietää meidän suhteesta..
Sattuu niin helvetisti..rakastan sitä miestä tosissani :/ Ja tuntuu, että entä jos valehtelee..Mutta tuntuu, että tässä olisi se "oikea" mitä oon koko elämäni oottanu..mitä teen pelottaa ihan kauheesti, kellään kokemusta? :(
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 22:17"]No nii..eli sanot miehenä sen?? Mutta kannattaa toki pettää? Ei käy minun järkeen vaikka itekkin oon siihe syyllistyny :/ Mies on ehdottanu yhteenmuuttamista ja talon hankintaa.. mutta pelkkää valhetta sinun mielestä? :(
[/quote]
Miten mies muuttaa sun kanssa yhteen, jos on yhdessä toisen naisen kanssa?
No ensin eroaa siitä toisesta naisesta..on monesti sanonu, että aikoo sanoa sille suoraan, että haluaa olla minun kanssa.... :( Että sillä tavalla...
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 22:34"]No ensin eroaa siitä toisesta naisesta..on monesti sanonu, että aikoo sanoa sille suoraan, että haluaa olla minun kanssa.... :( Että sillä tavalla...
[/quote]
On monta kertaa sanonut, että aikoo sanoa? Miksi ei ole jo eronnut? Miksi sinä et ole eronnut? Jos tää uusi mies ei halua sua, niin jäät oman miehesi luo? Onko se sun mielestä reilua sun omaa miestä kohtaan?
No niin...tiedän...tämä "tappaa" minut sisältä..haluisin, että mieheni löytäis itelleen arvoisensa naisen..ja oon sanonutkin sen, että ansaitsis paremman..eli ei oo oikein... :/ Hullu oon :(
Sanoit ap et sulla on pitkä parisuhde takana mut silti puhut kuin teinityttö. Et ole edes harrastanut seksiä tän ihastuksen kanssa ja silti puhut jo mahdollisesta yhteenmuutosta?
Et sinä ole rakastunut.
Eli sinä olet sitä mieltä, että jos ei seksiä ole ollut nii ei parisuhdetta? se ratkaisee kaiken? Voin ajatella kuin tyhmä teini, mutta seksi kaikista tärkein?
Mistä tiedät etten rakasta? Seksi = rakkaus? sinun mielestä?
Säälittävä ämmä oot! Toivottavasti joku tulee tekemään sulle aivan samoin joskus! Karma is A bitch! ;)
Mitäs jos teidän seksi onkin sitten ihan paskaa?
Miksi et eroa itse?
Ja minkä ikäisiä olikaan omat lapsesi? Kannattaako heidän elämä romuttaa vain siksi, että et osaa puhua asioista miehesi kanssa ja siksi hurmioitunut kun joku toinen mies antaa huomioita?
Ja miksi tehdä lapsia miehen kanssa, joka ei ole se oikea? Kun kuvailet et tää uus tyyppi on sulle se oikee, jota oot koko elämäs oottanu... Hu-huh nainen, järjen käyttö sallittua..
No nii..eli sanot miehenä sen?? Mutta kannattaa toki pettää? Ei käy minun järkeen vaikka itekkin oon siihe syyllistyny :/ Mies on ehdottanu yhteenmuuttamista ja talon hankintaa.. mutta pelkkää valhetta sinun mielestä? :(