Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä lankea varattuun :/

Vierailija
29.06.2014 |

Taustaa hieman..omassa parisuhteessa mennyt "tasaisesti", mutta tuntunut, että mies ei huomioi mitenkään enää..pitkä parisuhde takana, lapsia, mutta tietenkin haluaisi olla haluttu ja rakastettu ja tuntea niin..

Sitten vuosien lapsien kanssa kotona jälkeen pääsin töihin..ihastuin miespuoliseen työkaveriin...ja lopulta vaihdettiin numeroita..alkoi kaveruudesta, mutta syveni rakkaudeksi :/

Olen yrittänyt takoa itselle ja miehelle järkeä päähän..ollaan jatkettu tätä useita kuukausia ja läheisyys ihanaa..hänen naisensa sairaalloisen mustasukkanen ja mies kertonut olevansa onneton suhteessa..mutta tässä on nyt tapahtunut kaikenlaista..mies väittää, että rakastaa ja haluaa minut..aikoisi jättää perheensä ja vaimonsa joka raskaana..niin sekin vielä väittää naisen hankkiutuneen tahallaan raskaaksi, kun sai tietää meidän suhteesta..

Sattuu niin helvetisti..rakastan sitä miestä tosissani :/ Ja tuntuu, että entä jos valehtelee..Mutta tuntuu, että tässä olisi se "oikea" mitä oon koko elämäni oottanu..mitä teen pelottaa ihan kauheesti, kellään kokemusta? :(

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään kokemusta...

Vierailija
2/33 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, valehtelee silmät suurina. Älä lankea, tulee vain morkkis sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä valehtele. Laita seinää vasten ja pakota valitsemaan. Minä, vätys, en saanut lähdettyä ja nyt kärsin, kun rakastettuni palasi exän luokse 7 on off vuoden jälkeen. Ja rakastan edelleen, niin että sattuu.

Vierailija
4/33 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei noin! Jos haluat erota, eroa. Eroa siksi, että et halua olla miehesi kanssa. Älä eroa toisen miehen takia. Tuo toinen tekee omat ratkaisunsa, suuntaan tai toiseen.

Vierailija
5/33 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 20:54"]

Ei välttämättä valehtele. Laita seinää vasten ja pakota valitsemaan. Minä, vätys, en saanut lähdettyä ja nyt kärsin, kun rakastettuni palasi exän luokse 7 on off vuoden jälkeen. Ja rakastan edelleen, niin että sattuu.

[/quote]

Pääasia, että mies on nyt onnellinen. 

Vierailija
6/33 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo samoja kokemuksia täälläkin. Tässä sitä nyt kärvistellään.

Vierailija
7/33 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 20:54"]

[/quote]

Kuulostaa ihanalta tuollainen yhteenpalaaminen! Olen muutamaa tarinaa saanut seuratakin. Siinä on oikeasti rakkautta, kun haluavat vielä yrittää. Tuollaiset yhteenpalaajat monesti elävät hankaluuksiensa jälkeen onnellisesti yhdessä lopun elämänsä :)

Vierailija
8/33 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehen kanssa jo virallisesti erottiin ja mies löysi uuden hyväuskoisen naisen joka tosin ei tiedä että me vaan yhä sekstaillaan jne.Ei kannata niiden miesten kaikkia satuja uskoa ;) Harva oikeasti jättää perheensä jonkun sivusuhteen takia

Vierailija
9/33 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Ei juma te ämmät ootte tyhmiä. Se ukko saa sulta pillua helpommin kuin kotoa. Ei siinä muusta oo kyse.

Vierailija
10/33 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä 3 kanssa! Eroa ensin miehestäsi. Rakastamasi mies tekee sitten oman ratkaisunsa. Sitten kun/ jos hän on vapaa, voitte aloittaa suhteen. Asetu rakastamasi miehen vaimon asemaan... hän on raskaana... ihan kamala tilanne!

Vierailija
11/33 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koskaan ikinä rakastu, sitä virhettä ei pidä tehdä

Vierailija
12/33 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäminen toisen vuoksi sattuu kyllä niin paljon, että minä en ainakaan pystyisi sen jälkeen palaamaan yhteen. En vaikka kuinka toisaalta tekisi mieli.

Vierailija
13/33 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään vaadita valitsemaan. Jokainen tekee valintansa omasta tahdostaan. Jos et ole enää onnellinen miehesi kanssa, eroa. Toinen tekee sitten oman ratkaisunsa. Samassa veneessä ollut... Tiedän miten vaikeaa.

Vierailija
14/33 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä riko toisen perhettä.

Vierailija
15/33 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se siinä, että oon epäilly nii helvetisti sen miehen motiiveja..että en oo sitä antanu...Todella kiihkeetä muuten on ollu, mutta jaksaa hemmetin pitkän jälkeen oottaa...

Vierailija
16/33 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:02"]

Haha! Ei juma te ämmät ootte tyhmiä. Se ukko saa sulta pillua helpommin kuin kotoa. Ei siinä muusta oo kyse.

[/quote]

Siis toi viimene oli tarkotettu tähän :)

Vierailija
17/33 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:55"]

No se siinä, että oon epäilly nii helvetisti sen miehen motiiveja..että en oo sitä antanu...Todella kiihkeetä muuten on ollu, mutta jaksaa hemmetin pitkän jälkeen oottaa...

[/quote]

Mies saalistaa. Kun annat, se häipyy. 

Vierailija
18/33 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:59"]

[/quote]

[/quote]

Ootko ihan varma? :D??

Vierailija
19/33 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kielletty on kivaa. Arki se tulis uuteen suhteeseenkin ja taas pitäis etsiä uutta jännitystä.

Elämä on ylimainostettua huvia, moni ei vaan sitä millään tajua.

Vierailija
20/33 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:59"]

[/quote]

[/quote]

Ootko ihan varma? :D??

[/quote]

En tietenkään, mutta meillä miehillä on vaan semmonen ikävä pahe. Jos omassa liitossa on kaikki ok, niin ei nuo seikkailut niin kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan